Jump to content
Guest vartan

Въпрос относно сегментите и маслото.

Recommended Posts

Guest vartan

Здравейте пичове , нов съм във форума да но несъм объркал раздела или нещо друго.Въпроса ми е следния:Преди няколко месеца (2-3) си купих хонда сивик д15б2.Проблема тогава беше че точно преди да си тругнем към Плевен погледнахме масло , а то почти нямаше такова :) след това доляхме , обаче започна да гори масло първо сменихме гумичките но се оказа че не е от тях (гореше някаде по 500-700 грама масло на 150-200 км).Сменихме и сегментите като купих някакви японски бяха за 110 лева(казаха че са маки са хубави).Преди смяната на сегментите бях с масло на Валволин 10/40 полусинтентично.След смяната майстора наля масло на Q8 пак полусинтетично.Обаче мен никой не ме беше предупредил да я карам по леко и слeд 200 км някаде я понатиснах малко т.е. на отделни момент след като ми казаха престанах.Сега съм минал към 1500 км като маслото нее мруднало (когато сложа щеката и веднага я извадя показва 1 мм по-малко но като я задържа малко повече показва точно или поне така си мисля). :) Та да се върна на въпроса след тази процедура със сегментите като тръгвам на по ниски обороти и задържам малко повече съединителя има едно леко стуржене,както също когато на неподвижа и е на свободно има едно предрусване на колата (мисля че е нещо по гънето ;) ).И другия въпро колко километра още да я карам по-лекичко и какво масло сега да и налея?Сменилсъм :ремък,ролка,масло и свещи.Моля всеки който има някакво мнение по товая което написах да го сподели , все ще е от полза.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

какъв е този разход 3 литра на 1000км ?!? че между смените на маслото ще изгори 30 литра!интересно ми е да видя старите сегменти, то изобщо имало ли е такива?добре, че разхода на масло се е оправил със смяната на сегментите - значи не си имал счупен сегмент да надере цилиндъра, или прекалено износване200 км са достатъчно време сегмента да си намери мястото. ръчкай си смело, особено като си минал 1500км вече. полусинтетиката е добре, стига да не е някое менте или супер евтино световно неизвестна марка. тук доста хора сме доволни от мотула стърженето и претрисането няма начин да са от смяната на сегментите. търси друг проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vartan

Magnum мерси много за отговора.Да внеса малко пояснение за тази смяна на сегменти.Когато майстора ги смени смених също гарнитурата (на глават май-тва беше) , и беше размени бве букси (май зелената и още една) на моно инжекцията и колата забиваше предницата като и поддам рязко газ.След като оправихме буксите колата започна да работи нормално самоче оборотите и падаха и гаснеше.Карах я така извесно време (към 100 км) и тя започна да си работи на нормални обороти (800).Старите сегментите се бяха износили.Цилиндрите бяха гладки.В момента със със спортен филтър (така я купих впрочем колата е внос от Германия на 128 000 км ) и ми казаха че той по принцип износва сегменти и ми казаха да си сложа оригиналния филтър.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

...В момента със със спортен филтър (така я купих впрочем колата е внос от Германия на 128 000 км ) и ми казаха че той по принцип износва сегменти и ми казаха да си сложа оригиналния филтър.

Да бе, той филтъра е хирург и спецялно рови и скапва сегментите. Има вариант филтъра да е скапан и да пропуска по едри частици и от тях да се износват сегментите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vartan

...В момента със със спортен филтър (така я купих впрочем колата е внос от Германия на 128 000 км ) и ми казаха че той по принцип износва сегменти и ми казаха да си сложа оригиналния филтър.

Да бе, той филтъра е хирург и спецялно рови и скапва сегментите. Има вариант филтъра да е скапан и да пропуска по едри частици и от тях да се износват сегментите.
Точно това имах в предвид нз защо ти така реагира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

За да не вярваш, на всичко което ти казват :)! Някой членове на форума, са си карали колите и без филтър... Малко невероятно звучи... Дано нямаш повече грижи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Точно това имах в предвид нз защо ти така реагира.

Ми защото разбрах, че някой малоумник ти е казал някаква глупост, после някой друг и в крайна сметка си се объркал. Важното е че накрая сме се разбрали.Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vartan

Точно това имах в предвид нз защо ти така реагира.

Ми защото разбрах, че някой малоумник ти е казал някаква глупост, после някой друг и в крайна сметка си се объркал. Важното е че накрая сме се разбрали.Късмет!
Правино.Мерси.Има и още един проблем след тази смяна на сегментите колата като работи на място има едно препукване което се чува от ауспуха , това на какво може да се дължи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Точно това имах в предвид нз защо ти така реагира.

Ми защото разбрах, че някой малоумник ти е казал някаква глупост, после някой друг и в крайна сметка си се объркал. Важното е че накрая сме се разбрали.Късмет!
Правино.Мерси.Има и още един проблем след тази смяна на сегментите колата като работи на място има едно препукване което се чува от ауспуха , това на какво може да се дължи.
Mного вероятно от калпава центровка и богата смес ама би трябвало да го прави и като връщаш скорости за да спираш да го има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Правино.Мерси.Има и още един проблем след тази смяна на сегментите колата като работи на място има едно препукване което се чува от ауспуха , това на какво може да се дължи.

Ми брато, като бегачка си :) А сега по темата, както каза колегата, кофти настройка, богата смес. Най-просто не добър горивен процес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vartan

Точно това имах в предвид нз защо ти така реагира.

Ми защото разбрах, че някой малоумник ти е казал някаква глупост, после някой друг и в крайна сметка си се объркал. Важното е че накрая сме се разбрали.Късмет!
Правино.Мерси.Има и още един проблем след тази смяна на сегментите колата като работи на място има едно препукване което се чува от ауспуха , това на какво може да се дължи.
Mного вероятно от калпава центровка и богата смес ама би трябвало да го прави и като връщаш скорости за да спираш да го има
Правиго само когато работи на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Правиго само когато работи на място.

Да не се бъзика комп-а нещо, на мен като ми беше развалено моторчето за празен ход, сбъркваше комп-а и той местеше ъгъла на запалване и стигаше докъм....... 20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Accord F18A3

Правино.Мерси.Има и още един проблем след тази смяна на сегментите колата като работи на място има едно препукване което се чува от ауспуха , това на какво може да се дължи.Може от недобре уплътняващ клапан да е. Ако са ти оставили натегнати клапани при ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...