Jump to content
Guest Mario Pankov

Mugen P06?

Recommended Posts

Guest Mario Pankov

Здравейте колеги. Дали има някой от вас със въпросният чип? Чел съм доста по въпроса, някои казват, че заводските програми на Хонда са много добри, и че няма нужда от чип. Все пак ако някой е пробвал, да каже. Ще го комбинирам със K&N филтър и APC Performance генерация и колектор 4-2-1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mario Pankov

Никой ли не е слагал чип на Mugen за D15B2???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Колега,

има много по-добър варянт от колкото този чип за моно-инжекцията. Ако това си решил да чипваш?

Виж тези две теми, тук има много по-добри решения за D15B2. Освен това има вече направени и изпитани чипове за тази комбинация:

 

1. унинг на D15b2 - Моно към пълен инжекцион, Спецялни благодарности на екипа.......

2. MPFI Swap, или по нашенски МОНО към Пълен инжекцион

 

Публикувано изображение

 

Много оважавания съклубар и приятел 1net може да ти бъде полезен по въпроса. Аз на него дължа мноооого относно тунинга на моята D15-ка, а като имам предвид, че сме с еднакви автомобили, при теб нещата могат да тръгнат доста по-бързо от при мен и ги има така да се каже, вече готови :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest h3ll1

по статистически данни тунингът тип "турбо" е много по-изгоден от каквато и да е гледна точка спрямо другите видове, така че според мен е по-добре да се насочиш точно към това... иначе ще има да изкачат 1по1 неща за ъпгрейд след чипа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

по статистически данни тунингът тип "турбо" е много по-изгоден от каквато и да е гледна точка спрямо другите видове, така че според мен е по-добре да се насочиш точно към това... иначе ще има да изкачат 1по1 неща за ъпгрейд след чипа.

Това което е направил колегата Demon е основното. За увеличаване на мощноста на ДВГ-то е от основна важност безпроблемното преминаване на газовете от и към мотора. С този упгрейт не се постигат някъкви си 10 кончета като с чипа, а многократно повече. Ако си решил да останеш само с чипчето само давай. Ако обаче искаш да вкараш и други опции го сложи последен. Така ефекта от него ще е доста по-голям отколкото на на един постен двигател. Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

по статистически данни тунингът тип "турбо" е много по-изгоден от каквато и да е гледна точка спрямо другите видове, така че според мен е по-добре да се насочиш точно към това... иначе ще има да изкачат 1по1 неща за ъпгрейд след чипа.

Така е, с Турбо се вдига най-лесно мощността, но дори и тогава предложението остава актуално. Не виждам с моно-инжекцията как ще сложи Турбо или ако сложи как ще истиска и ще настрой изобщо автомобила?Щом си се ориентирал към тунинг и си с D15-ка, това е една задължителна точка за изпълнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Никой ли не е слагал чип на Mugen за D15B2???

Извинявай, не те разбрах, чип за P06 или за D15B2 търсиш. Двете лекичко се самоизключват.Между другото, въпросните Мугенски чипове нито съм ги чувал нито пробвал, но това което циркулира като чипве по нета е пълна скръб. Аз бих те посъветвал да си сложиш филтъра и колектора засега. После евентуално мисли за чип :lol: ама първо разбери какъв ти е двигателя и ЕЦУ-то :DP06 управлява d15b7, който се слага на 5ген сивик и е 1.5, пълен инжекцион, 101ксPM5/P04 управлява d15b2, който се слага на 4 и 5ген сивик и е 1.5, моно инжекцион, 90кс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mario Pankov

Никой ли не е слагал чип на Mugen за D15B2???

Извинявай, не те разбрах, чип за P06 или за D15B2 търсиш. Двете лекичко се самоизключват.Между другото, въпросните Мугенски чипове нито съм ги чувал нито пробвал, но това което циркулира като чипве по нета е пълна скръб. Аз бих те посъветвал да си сложиш филтъра и колектора засега. После евентуално мисли за чип :) ама първо разбери какъв ти е двигателя и ЕЦУ-то :DP06 управлява d15b7, който се слага на 5ген сивик и е 1.5, пълен инжекцион, 101ксPM5/P04 управлява d15b2, който се слага на 4 и 5ген сивик и е 1.5, моно инжекцион, 90кс
Ами Р06 е чипа, двигателя е D15B2. В нета го даваха този чип за Сивик D15B2 manual transmission. Явно има някакво объркване. Ако си прав, този Р04 къде се намира в БГ и какви резултати може да се постигнат с него? Също колко струва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

P04 и P06 са имена (кодове) на различни ЕЦУ-та (компютри), а не на чипове.ако ти си Д15Б2 двигател, значи ЕЦУ-то ти е P04. За него чипове трудно ще намериш, но може и да има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...