Jump to content
Guest Al Capone

Съединител

Recommended Posts

Guest Al_Capone

Та карам D15B3 Сивик 5-та генерация седан.Съединителя е на 100 000 при мен само. И вече си плаче за нов , въпроса ми е каква марка ? Има един колега от форума който е със същият двигател ако той е сменявал и помни и има желание да сподели оки ;) . Всички мения са добре дошли. Предпочитам да сложа нещо което е с добро качество. Цената за комплект е 320-350 лева това което съм питал. Склонен съм да дам и повече стига да има защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Та карам D15B3 Сивик 5-та генерация седан.Съединителя е на 100 000 при мен само. И вече си плаче за нов , въпроса ми е каква марка ? Има един колега от форума който е със същият двигател ако той е сменявал и помни и има желание да сподели оки :rolleyes: . Всички мения са добре дошли. Предпочитам да сложа нещо което е с добро качество. Цената за комплект е 320-350 лева това което съм питал. Склонен съм да дам и повече стига да има защо.

Като се демонтира ако майстора прецени че притискателния и огледалния диск са добре и пружините на феродовия са читави можеш да минеш и с 50-60 лв за марково феродо само.За останалите 300 лв земи едно прасе да изядем :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Та карам D15B3 Сивик 5-та генерация седан.Съединителя е на 100 000 при мен само. И вече си плаче за нов , въпроса ми е каква марка ? Има един колега от форума който е със същият двигател ако той е сменявал и помни и има желание да сподели оки :rolleyes: . Всички мения са добре дошли. Предпочитам да сложа нещо което е с добро качество. Цената за комплект е 320-350 лева това което съм питал. Склонен съм да дам и повече стига да има защо.

Като се демонтира ако майстора прецени че притискателния и огледалния диск са добре и пружините на феродовия са читави можеш да минеш и с 50-60 лв за марково феродо само.За останалите 300 лв земи едно прасе да изядем :rolleyes:
Ами притискателя е на 260 000 хиляди за което гарантирам а огледалния и феродовия аз съм им взел ресурса. Тоест ако само с феродо мина ще почерпя за повече от 300 лева. Смисъл обичам да ръчкам и да карам по планините така че ме съмява да мина тънко :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

Имам оригинален комплект за Д15Б2, неразопакован, вакуумиран още, от Бултрако купен, от туй по- оригинално за Бг, не знам 400 лв - ако те устройва, пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ами трябва само да разбера дали става от Д15Б2 защото консуматив от този двигател до сега на моя не е ставал :rolleyes:

Имам оригинален комплект за Д15Б2, неразопакован, вакуумиран още, от Бултрако купен, от туй по- оригинално за Бг, не знам 400 лв - ако те устройва, пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

Ok провери, дано имаш кьсмет да са взаимозаменяеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikicar

Дай ми номера на купето и годината на производство за да ти дам цената на Ashika на кита и всяка част по отделно.Защото цените са много различни от 180лв. , 196 лв(феродов диск, притискател и лагер )..... има и на цена 500лв. зависи от модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Дай ми номера на купето и годината на производство за да ти дам цената на Ashika на кита и всяка част по отделно.Защото цените са много различни от 180лв. , 196 лв(феродов диск, притискател и лагер )..... има и на цена 500лв. зависи от модела.

Номера на купето е JHMEG85200S113721 декември '93 е произведена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Аз сложих Daikin и съм много доволен. 350 лв. стигат, лично мнение. Този в Бултрако трябва да е същата марка. Такива са съединителите на Хонда за първоначално вграждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

Демонче, ако не е тайна, знаеш ли колко е дебелината на твоя феродов диск "Дайкин" дето си го взел?Сигурно не.Гаранция, че този от Бултрако, ще е минимум 1мм, по-дебел от твоя. За сьединител, това е важно.Понякога, този 1мм си е още 2-3 год. каране, ако не и повече :) Не се засягай, нищо лично. Всеки си хвали стоката, нали знаеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Демонче, ако не е тайна, знаеш ли колко е дебелината на твоя феродов диск "Дайкин" дето си го взел?Сигурно не.Гаранция, че този от Бултрако, ще е минимум 1мм, по-дебел от твоя. За сьединител, това е важно.Понякога, този 1мм си е още 2-3 год. каране, ако не и повече ;) Не се засягай, нищо лично. Всеки си хвали стоката, нали знаеш :P

Само дето аз към Бултрако съм малко скептичен ;) Просто преди една година ми искаха 1500 лв за делко за моята кола(двигател Д15Б3) което е :):o:):) меко казано издевателство. :) Но пък сега за целият комплект гарнитури и о-пръстени по главата и клапаните ми казаха 238 лева което не ми се вижда много. :oops:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

[Само дето аз към Бултрако съм малко скептичен ;) Просто преди една година ми искаха 1500 лв за делко за моята кола(двигател Д15Б3) което е :):o:):) меко казано издевателство. :) Но пък сега за целият комплект гарнитури и о-пръстени по главата и клапаните ми казаха 238 лева което не ми се вижда много. :oops:

Издевателство или не, ама го има там нали, и е ново и има гаранция и знаеш , че като го сложишзабравяш вече за него. И не само за делкото, за всички части е така. Затова са и скьпи, има и мито разбира се. Все пак са официално представителство за страната и са признати за единствени такива от Honda Co. Мислиш ли, че японците не знаят на какви цени си продават колите и частите тука.Аз мисля че знаят, и респективно са си дали сьгласието за цените да бьдат такива, каквито са.Друг е вьпроса, че повечето от нас сме "скьсани" и цените ни се виждат нереално високи. Те не те карат насила да копуваш от тях. Те просто го знаят, че са единствени и само при тях го има ново и с гаранция. Затова им е толкова надута гайдата, и ги боли фара кое колко струва.Аз вече и като Опел - фен ;) , да ви успокоя че и при "Булвария" е така. Нищо, че Опела е народна кола. Цените там сьвсем не са народни. Само за пример, спирачните дискове на GSi-то, нормални(гладки) там са 320 лв. В сьщото време спортни (нарязани+надупчени) на "Спарко" са 220лв. За какво говорим?! Както и да е. Ти какво тьрсеше сьединител ли? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

.........

Не се засягай, нищо лично. Всеки си хвали стоката, нали знаеш :D

Колега, не се засягам и не споря. Казах си мнението по въпроса. Не си хваля стоката, защото нищо не продавам :lol: Изглежда не си разбрал какво искам да кажа на човека. А щом Хонда слагат Дайкин при първоначално вграждане се съмнявам Бултрако да продадат нещо друго. A oтносно до феродовия диск, не ми е ясно, защо от Бултрако ще е по-дебел ако става въпрос за един и същ продукт? Или може би някой от Бултрако ми е изтъркал съединитела за наказание, че не съм си го купил от тях с 200 лв. горница. :D

Както и да е, не агитирам никой, а изказвам мнението и опита си по въпроса, нали човека това иска да чуе и той да си прецени. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The_fastest

Да ви кажа че съединителите ( оригинални от Бултрако ) които се слагат на Акордите след 2003год( дизел ), са VALEO ?!?!?! Това е ..няма спасение от "свиркаджиите" :lol:П.С. Половината електроника е BOSCH ( добре че другата половина е DENSO ), турбото е немско...Много се надявам контрола да е японски!

Редактирано от The_fastest

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Да ви кажа че съединителите ( оригинални от Бултрако ) които се слагат на Акордите след 2003год( дизел ), са VALEO ?!?!?! .........

Дааааа.......явно качеството на европейското авомобило-производство няма да подмине и любимата ни марка. Чудя се до кога ще променям и карам 5-тат генерация.......?!?!?!? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kama4o

Аз си смених само феродовия диск за 80 лв. Беше 6мм при норма 8мм(така ми каза майстора).Според маистора аксиалния лагер и притискателния диск са си били добре! Но сега като потеглям и съдинителя ми тресе нещо на педала! Според познати е притискателния диск.Възможно ли е да е така. И колко струва нов притискателен диск,че маи пак ще го отварям :D

Редактирано от kama4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ironstone

Да ме прощавате за offtopic-a и тъпото въпросче, на кой адрес е Бултрако по-точно? Не намерих с търсачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

... Но сега като потеглям и съдинителя ми тресе нещо на педала! Според познати е притискателния диск.Възможно ли е да е така. И колко струва нов притискателен диск,че маи пак ще го отварям :D

Може да не се е напаснал. Покарай малко така и виж дали ще се оправи. Иначе като се сменя, се сменя винаги комплект. На мен също ми бяха добре притискатела и лагера, но смених пълния комплект, така се препоръчва и от производителите на автомобили.Освен това самата смяна не е толкова евтина, за да я правиш по няколко пъти и да сменяш всичко едно по едно. Иначе за цените на пълен комплект сме отговорили за всякакви варянти, мярки и цени. Най-добре мини през някой магазин за който си сигурен, че продава читави части и си набави необходимите цени за тази схема на подмяна с която си се захванал.

Да ме прощавате за offtopic-a и тъпото въпросче, на кой адрес е Бултрако по-точно? Не намерих с търсачката.

www.honda.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ironstone
:D Благодаря, преди бях търсил там ама не се ориентирах в сайта, сега го намерих :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...