Jump to content
Guest PRO-DRIVER

Клипче със сивик

Recommended Posts

Guest PRO-DRIVER

Здравеите предлагам ви да видите едно клипче с любимата на всички EG6(дресирана и опитомена) ;) За съжеление качеството е ниско но ви уверявам че няма да си изгубите времето ето и адреса:http://www.city.bg/crazy_videos/details.ph...e45f467203a88ba Ако ви е харесало може да гласувате че ми писна да гледам разни Аматьорски изпълнения с опели,фолксвагени,фиати и други жалки и посредствени опити на инжинерната мисъл да създате превозно средство което да е и наполовина по добро от в случая една почти заводска Хонда ;)!!!И за напред обещавам да ви зарадвам с още неща в стил 'Best motoring' само че от България и с по добро качество на видеото естествено ;) .И не забравяйте да гласувате подкрепете Хонда ако сте истински 'хондаджий' ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony
;);););););) Най добрия. Изрод

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pitbull
:rolleyes::rolleyes: много здравооооо!!! "Tova ne e kato da vurtish slunca s djogana na trevata..." :rolleyes::):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Луд си тииии.Пред кметството ли я завъртя бре :rolleyes: Сашо давай 2-ра серия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

брат къртиш мифки :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT

Брат нямаш равен просто мн ме кефиш между другото колата ти VTI ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

Готино е направено и ме кефи много. П.С. Само един съвет. Моя девиз е: чупи си собствената глава, ама внимавай за другите. Тва по-повод че май сме се засичали вече един път :rolleyes:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Колега,радвам се защото виждам човек който знае какво върши,но от личен опит ти казвам че един ден може да се случи нещо и да съжаляваш.пък и винаги стават тъпотии и после много ще те е яд за колата ако минеш с лек "контакт":)аз затова вече избиагвам да пипам ръчната много-много.и съм забелязал че като не я пипам шанса да стане ексцесия е в пъти по-малък......то прозвуча така все едно че съм пълен аматьор ама нема значение.може би един ден ще ме разбереш от опит:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

човек добре я вартиш личи си ,че си познаваш колицата аз много рядко си правя такива експерименти но като ме зачовьрка и аз дьрпам рьчната :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko
:rolleyes: Много си луд! :rolleyes: Аз посягам към ръчната само върху по-хлъзгави настилки (сняг), защото и скоростите са по-ниски. Но ти си просто...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Ако тая музичка ти звучи и докато караш , напълно те разбирам защо си толкова добър :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

Мерси за добрите думи.Това ми е ежедневието тествам коя кола къде с колко.Тия клипчета не са нищо особено Радвам се че ви харесват.Едно аверче ме снима с телефона си и после ги навърза и всичко е правено в движението от първия път каквото стане(при мен Винаги става каквото искам)а за безопасноста на движението-да винаги има опасност но тя е премерена не карам от вчера така и не рискувам ако някой се повози с мен сам ще се обеди колко приятно е!Все пак риск винаги има не може да се отрече но съм Баш професионален шофьор и карам коли за стотоици хиляди левове така че знам какво е риск и как да го оценя а ситуаците в който съм изпадал(не по моя вина)са просто неописуеми с думи но както и да е няма значение.Колкото до личния ми опит в километри е седемцифрено число ;) но това нищо не значи ако си кон с капаци и един милиард да минеш все същия ще си останеш.За съжеление моторчето на сивика издържа само 30000 но имам някои други кадри скоро ще ги кача.Звука на сивика е приятен(той на всички ВТЕК е такъв)и се чува писък на гуми и прочее(то кво друго да се чува).Обещавам да има много серии още не само с тази хонда и качеството да е по-добро ама късно се сетих да снимам. Да стане нещо като 'Бест моторинг' е като техника сме на години назад от японците ама закаране няма се дадем :) .П.П За феновете на Дрифта имам много яки дрифтове с 600сел седми серии и прочее лимузинки(вклучително и т.н. арабски дрифт който не е нищо освен да плъзгаш по права линия и широк път ;) но ако ги пусна необработени из нета може и да ми дърпат ушите :) .И много поздрави на всички хондаджии пожелавам ви Стотици конски сили литрова мощност особенно на Драго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo

не е като да ти липсва самочувствие :), ще ти го кажа така: недай си боже да се случи нещо, ще е в толкова глупава ситуация, че чак няма да ти се вярва. Но да не ти звуча като някоя лелка - евала за клипчето, добре го връткаш хондето, само така ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Мерси за добрите думи.Това ми е ежедневието тествам коя кола къде с колко.Тия клипчета не са нищо особено Радвам се че ви харесват.Едно аверче ме снима с телефона си и после ги навърза и всичко е правено в движението от първия път каквото стане(при мен Винаги става каквото искам)а за безопасноста на движението-да винаги има опасност но тя е премерена не карам от вчера така и не рискувам ако някой се повози с мен сам ще се обеди колко приятно е!Все пак риск винаги има не може да се отрече но съм Баш професионален шофьор и карам коли за стотоици хиляди левове така че знам какво е риск и как да го оценя а ситуаците в който съм изпадал(не по моя вина)са просто неописуеми с думи но както и да е няма значение.Колкото до личния ми опит в километри е седемцифрено число :) но това нищо не значи ако си кон с капаци и един милиард да минеш все същия ще си останеш.За съжеление моторчето на сивика издържа само 30000 но имам някои други кадри скоро ще ги кача.Звука на сивика е приятен(той на всички ВТЕК е такъв)и се чува писък на гуми и прочее(то кво друго да се чува).Обещавам да има много серии още не само с тази хонда и качеството да е по-добро ама късно се сетих да снимам. Да стане нещо като 'Бест моторинг' е като техника сме на години назад от японците ама закаране няма се дадем :) .П.П За феновете на Дрифта имам много яки дрифтове с 600сел седми серии и прочее лимузинки(вклучително и т.н. арабски дрифт който не е нищо освен да плъзгаш по права линия и широк път ;) но ако ги пусна необработени из нета може и да ми дърпат ушите ;) .И много поздрави на всички хондаджии пожелавам ви Стотици конски сили литрова мощност особенно на Драго.

Как е издържало само 30000? Кво стана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

добър си колега, личи си, че владееш колата добре. добре я плъзгаш (въпреки че и колицата добре се плъзва, пробвал съм я :) )само че по-добре прави тези изпълнения на затворена пресечка, а не по пътищата и особено по улиците в града, където не само коли има, но и хора, деца могат да излязат - и язък ти за майсторлъка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest charlie

Без спор че имаш данни за каране, но колегите казаха по горе...Друг е въпроса за направата на подобни филмчета. Аз си изкарвам парите именно с видео и филм пройзводство и смисъла на такива филми би трябвало да бъде не в формата "Вижте ме какво мога", а да има по-дълбок смисъл. Примерно Как се прави това, Как да не го правиме, Какво може да стане от това или онова, Защо натискаме спирачката, дърпаме ръчната и много други, който посоки биха полезни повече в подкрепа на дадена кауза - в случая марката Хонда.Стига да имам време винаги съм насреща да помогна с техника за заснемане (разни малки камери поставени по интерира на колата или отвън) и доста други за да стане много по ясно за какво иде реч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_force

чочо аре са като данчо смени съидинитела да направиме един клип на сивичето да покажеш как се правят нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

Без спор че имаш данни за каране, но колегите казаха по горе...Друг е въпроса за направата на подобни филмчета. Аз си изкарвам парите именно с видео и филм пройзводство и смисъла на такива филми би трябвало да бъде не в формата "Вижте ме какво мога", а да има по-дълбок смисъл. Примерно Как се прави това, Как да не го правиме, Какво може да стане от това или онова, Защо натискаме спирачката, дърпаме ръчната и много други, който посоки биха полезни повече в подкрепа на дадена кауза - в случая марката Хонда.Стига да имам време винаги съм насреща да помогна с техника за заснемане (разни малки камери поставени по интерира на колата или отвън) и доста други за да стане много по ясно за какво иде реч.

Значи ти си моя човек имам много праилно си го казал точно има много неща да се обясняват защо се получава или не дадено нещо аз нямам никаква техника(видео и прочее) както се вижда клипчето е зле с качеството :) ха-ха кви деца ти като го чуеш втека децата са по дърветата маИтапя се.по моя край няма писти карам си извън градско нащем за предпочитане в мъгла специално сивик 5&6 генерация са най лесно дрифтващите коли с предно спред мен защото много лесно презавиват особенно на спираччка в завой голямо предимство ако си фен на дрифта но за грип са малко нервни задниците и мое да стане наистина грешка ако влезеш презасилен (180-200)и натиснеш спирачка ако те свари неподгтвен момента на презавиване (като нямащ рефлекс така става :P ) последствията не са приятни.Моля ви колеги знам какво правя 'който го е страх от мечки да не ходи в гората' няма нужда да ми давате съвети за карането(винаги има какво да научиш естествено :D ) но се получава психологическия ефект на противопоставянето - казват ти да направиш нещо или до постъпиш по определен начин но ти да докажеш себе си Правиш точно Обратното :P Стига няма нужда и без това част от живота ми е минал по висене из полицийте и подобни служби.очакваите втора серия с хондичка естествено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

очакваме, очакваме :) Дано някой ден съумея и аз да ти се изфукам... ама нещо все като съм във фаза и няма кой да снима :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

очакваме, очакваме ;) Дано някой ден съумея и аз да ти се изфукам... ама нещо все като съм във фаза и няма кой да снима :huh:

Чакам Емо ще бъда приятно изненадан от Франкенщаин :blink: надявам се .И недей заблуждава хората че ти е Д15Б2 мотора :P като каза за снимане толкова много кадри са изтървани мисля да си инсталирам една 'онборд'камера като стегна сивичето ама има много време дотогава :( .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

а как така го издуха мотора само за 30 000км,така и не ни обясни?щото тия мотори се славят че носят много на бой....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

а как така го издуха мотора само за 30 000км,така и не ни обясни?щото тия мотори се славят че носят много на бой....

Зависи кой и как бие не бих казал но доста издържа 30 000 близо от които 25 000 състезателни и като взех колата не беше в ред. Главно човешкия фактор:без ограничител безброй драгове безброй по безброй дрифтове много химия в бензина и Други екстри стоковия мотор не издържа. П.П нищо не е вечно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

а как така го издуха мотора само за 30 000км,така и не ни обясни?щото тия мотори се славят че носят много на бой....

Зависи кой и как бие не бих казал но доста издържа 30 000 близо от които 25 000 състезателни и като взех колата не беше в ред. Главно човешкия фактор:без ограничител безброй драгове безброй по безброй дрифтове много химия в бензина и Други екстри стоковия мотор не издържа. П.П нищо не е вечно.
май наистина зависи кой и как я кара колата.сигурно си чувал за Цветан Илиев.....?състезател е и кара една хонда сивик 6-те генерация ВТЙ.тая кола преди това е била поне в още двама като него включително и Стоян Апостолов.....интересното е че колата се кара наистина състезателно и е навъртяла доста повече от 30 000км и все още работи;)ама нищо...мотор се прави,но си пази главата!!!успех с идеята за филмчетата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

Здравей и от мен . От това което правиш и от начина по който го описваш предполагам че годината на раждане посочена в профила ти е "печатна грешка" . Но ако НЕ Е - какво биха казали колегите които дотук ти "свалиха шапка" ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

а как така го издуха мотора само за 30 000км,така и не ни обясни?щото тия мотори се славят че носят много на бой....

Зависи кой и как бие не бих казал но доста издържа 30 000 близо от които 25 000 състезателни и като взех колата не беше в ред. Главно човешкия фактор:без ограничител безброй драгове безброй по безброй дрифтове много химия в бензина и Други екстри стоковия мотор не издържа. П.П нищо не е вечно.
май наистина зависи кой и как я кара колата.сигурно си чувал за Цветан Илиев.....?състезател е и кара една хонда сивик 6-те генерация ВТЙ.тая кола преди това е била поне в още двама като него включително и Стоян Апостолов.....интересното е че колата се кара наистина състезателно и е навъртяла доста повече от 30 000км и все още работи:Dама нищо...мотор се прави,но си пази главата!!!успех с идеята за филмчетата
:D Мой познаваме се с Цецо ама я го питай коло мотори е сменил :D (ако се имате де) ако си седеше пред вкъщи нищо нямаше да се сменя! А колата я знам дори вече някой части от нея са по мойта ;).И ти казах че беше стоков мотора а колко са я карали преди мен моита 12 годишна кола е друг въпрос. Факторите са много няма смисъл да ти обяснявам направи си извода сам. Аколкото до лицето Стоян Апостолов не го познавам лично но не знам кое му е състезателното състезател тип Илия Царски ако схващаш за какво ти говоря приятелче на английски думата е looser :D има къде по надарени и свестни момчета от тях но не всеки има пари и спонсори-шанс :D Така че мойче невиждам що ме заяждаш но ако ти е интересно нещо като се видим лично питай каквото те интересува за спорта и хонда и автомобилите като цяло ако съм способен да ти отговоря де :D ако не здраве да е !И си пази не само главата ;):dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...