Jump to content
sleeper

Honda NR 750

Recommended Posts

Honda NR 750V-образен, 4 цилиндров, четиритактов, с овални бутала, по 2 биели и 8 клапана на цилиндър, практически V8, "маскиран" като 4 цилиндровстатията е на английски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер байк за 1992 състезанията Публикувано изображение

Високооборотен инжекцион Публикувано изображение

Ракета във това време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да споменеш и каква му е била идеята, също и цената:)Идеята на Хонда е била с 4-тактов извънземен мотоциклет с работен обем 750 см^3 да пребори тогавашните крале на скоростта - двитактовите 500 см^3.Не им се е получило много,главно заради цената.Пазарната цена на моторът беше 100 000 DM , за сравнение най-бързите супербайкове 4-такта се продаваха на 20 000 DM.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега,но има причина за тая цена...

Пример в 1998 Yamaha YZF R1 беше 19-20 000ДМ

обаче YZF R7 (750цц)беше 47-50 000ДМ

май защото са по-малко бройки пуснати в продажба,а имат и съвсем други двигатели от стандардната верзия...

Хубаво е да споменеш и каква му е била идеята, също и ценатаПубликувано изображение

Идеята на Хонда е била с 4-тактов извънземен мотоциклет с работен обем 750 см^3 да пребори тогавашните крале на скоростта - двитактовите 500 см^3.

Не им се е получило много,главно заради цената.

Пазарната цена на моторът беше 100 000 DM , за сравнение най-бързите супербайкове 4-такта се продаваха на 20 000 DM.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за невероятната тема :D/>/> .Явно тука има и мотористи....В същия дух разгледайте някои клипчета в ютуб и за RC 166.Oще един уникален двигател на Хонда.Редови 6 цилиндров,250 кубиков скриймър :blink:/>/>

Вижте и другите двигатели от RC серията ;)/>/> Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъшност моето първо среща с Honda бе NSR 125 1997год. с 31кс

състезавах се със Aprilia RS 125 -разбира се на старта не ме видя когато излетях като истребителПубликувано изображение

а NSR-а бе на 31000км,а RS-а на 3000км(много по-нов 2004год.) тогава разбрах че голяма е разликата между произведеното в Япония и Европа...

За автомобилите да не споменавам коя е разликата-баща ми кара VW Polo 2004 което в здравина може да и носи вода в сито на моя Civic от 1996Публикувано изображение

Поздрави за невероятната тема Публикувано изображение/>/> .Явно тука има и мотористи....

В същия дух разгледайте някои клипчета в ютуб и за RC 166.Oще един уникален двигател на Хонда.Редови 6 цилиндров,250 кубиков скриймър Публикувано изображение/>/>

Вижте и другите двигатели от RC серията Публикувано изображение/>/>

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен факта, че такъв невероятен проект за времето си, а и не само, е видял бял свят, е достатъчен успех. Показва духа на хонда, залегнал и в тяхното лого, и определено им се е "получило", но не е било рентабилно, което не омаловажава това, което са направили, а никой друг не е посмял The power of dreams :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...