sleeper 29 #1 Публикувано 20 Декември, 2013 Honda NR 750V-образен, 4 цилиндров, четиритактов, с овални бутала, по 2 биели и 8 клапана на цилиндър, практически V8, "маскиран" като 4 цилиндровстатията е на английски Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #2 Отговорено 22 Декември, 2013 Супер байк за 1992 състезанията Високооборотен инжекцион Ракета във това време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #3 Отговорено 22 Декември, 2013 Хубаво е да споменеш и каква му е била идеята, също и ценатаИдеята на Хонда е била с 4-тактов извънземен мотоциклет с работен обем 750 см^3 да пребори тогавашните крале на скоростта - двитактовите 500 см^3.Не им се е получило много,главно заради цената.Пазарната цена на моторът беше 100 000 DM , за сравнение най-бързите супербайкове 4-такта се продаваха на 20 000 DM. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #4 Отговорено 22 Декември, 2013 Така е колега,но има причина за тая цена... Пример в 1998 Yamaha YZF R1 беше 19-20 000ДМ обаче YZF R7 (750цц)беше 47-50 000ДМ май защото са по-малко бройки пуснати в продажба,а имат и съвсем други двигатели от стандардната верзия... Хубаво е да споменеш и каква му е била идеята, също и цената Идеята на Хонда е била с 4-тактов извънземен мотоциклет с работен обем 750 см^3 да пребори тогавашните крале на скоростта - двитактовите 500 см^3. Не им се е получило много,главно заради цената. Пазарната цена на моторът беше 100 000 DM , за сравнение най-бързите супербайкове 4-такта се продаваха на 20 000 DM. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #5 Отговорено 24 Декември, 2013 (Редактирано) Поздрави за невероятната тема :D/>/> .Явно тука има и мотористи....В същия дух разгледайте някои клипчета в ютуб и за RC 166.Oще един уникален двигател на Хонда.Редови 6 цилиндров,250 кубиков скриймър :blink:/>/> Вижте и другите двигатели от RC серията ;)/>/> Редактирано 24 Декември, 2013 от weapon R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #6 Отговорено 24 Декември, 2013 Всъшност моето първо среща с Honda бе NSR 125 1997год. с 31кс състезавах се със Aprilia RS 125 -разбира се на старта не ме видя когато излетях като истребител а NSR-а бе на 31000км,а RS-а на 3000км(много по-нов 2004год.) тогава разбрах че голяма е разликата между произведеното в Япония и Европа... За автомобилите да не споменавам коя е разликата-баща ми кара VW Polo 2004 което в здравина може да и носи вода в сито на моя Civic от 1996 Поздрави за невероятната тема />/> .Явно тука има и мотористи.... В същия дух разгледайте някои клипчета в ютуб и за RC 166.Oще един уникален двигател на Хонда.Редови 6 цилиндров,250 кубиков скриймър />/> Вижте и другите двигатели от RC серията />/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sleeper 29 #7 Отговорено 24 Декември, 2013 За мен факта, че такъв невероятен проект за времето си, а и не само, е видял бял свят, е достатъчен успех. Показва духа на хонда, залегнал и в тяхното лого, и определено им се е "получило", но не е било рентабилно, което не омаловажава това, което са направили, а никой друг не е посмял The power of dreams Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове