Marin A. 0 #1 Публикувано 21 Ноември, 2013 Здравейте. Казвам се Марин и става въпрос за моята Хонда Сивик 1,3 хеч, D13b2-ката 75 к.с.Карам я на газ предимно. Проблемът е следният: всичко започна преди няколко месеца може би, не помня точно колко. Един ден, въпреки че преди не съм имал проблеми колата ми спря да пали студена на газ, ако температурите паднат около 4-5 градуса. Въпреки, че я имам от над 3 години за първи път ми прави този проблем,но ми казаха , че трябва да я паля на бензин и после да прехвърлям. Добре започнах така и бая време всичко беше 6, но от време на време имах проблеми и когато е по-топло да я паля на газ. На всичкото отгоре преди известно време не повече от около седмица ми направи такъв проблем и на бензин. Единият ден трудно запали, на следващия запали от първия път и после пак не можа. Запали с бутане и я закарах на майстор. Той я погледна и уж нищо и нямало, после когато си я взимах пред него не можа да запали и той погледна, че няма искра към свещите. Каза ми, че най-вероятно е делкото. Днес с баща ми слезнахме да я погледнем. Отворихме делкото позачистихме палеца и пластинките бяха бая замърсени и решихме да я пробваме. Няколко пъти я палихме може би около 10-на пъти никакви проблеми студента и топла. Проблемът обаче е, че и преди ми е палила така, а след някой друг ден пак не ще. Освен това като я запалихме двигателя не работеше, както трябва. Беше някакво прескачане. С баща ми решихме да погледнем свещите и когато отворихме що да видим. Като за начало бяха яко омаслени, но не е от гарнитурата сигурен съм.Супер трудно ги отвихме, защото се бяха спекли супер яко поне 3-те от 4-те. На всичкото отгоре мисля, че 2-рата се пада беше като изядена. Част от стената и която огражда електрода буквално липсваше все едно толкова е нагрявало, че се е стопило. Утре пак ще я пробвам сутринта дали ще запали. Свещите са NGK, както си ги дават за Хондичките. Въпросът ми е каква може да е причината да чезне искрата от време на време и да прескача двигателя. Дали може да е от лош ток, т.е. от кабелите на свещите и оттам да са се омазали нещата или нещо от делкото. Моля ви ако имате предположения или сте изпадали в подобна ситуация помогнете. Благодаря предварително. Утре ако намеря повечко време ще направя и няколко снимки на свещите, особено на тази изядената за да ви стане по-ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marin A. 0 #2 Отговорено 22 Ноември, 2013 Сменени са кабелите за свещите и самите свещи. Ефект никакъв. Днес си запали без проблеми, но работата на двигателя е ужасна не може да застопори обороти, отделно се забелязва че губи антифриз, а от никъде не се вижда теч. Не го меши с маслото проверих не е омешено. Ако имате предложения насреща съм. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #3 Отговорено 22 Ноември, 2013 здравеи при така описаното състояние на свещите е било задължително да ги смениш ,кабелите и свещите които сложи нови ли са, това че си позачистил капачката на делкото не значи че проблема не е от нея,, колата и на газ и на бензин ли прекъсва,,наи добре иди на диагностика друг вриант ако имаш познат със същата сваляш едно по едно бобина, делко, хомутатор ,слагаш и пробваш ,,успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marin A. 0 #4 Отговорено 22 Ноември, 2013 здравеи при така описаното състояние на свещите е било задължително да ги смениш ,кабелите и свещите които сложи нови ли са, това че си позачистил капачката на делкото не значи че проблема не е от нея,, колата и на газ и на бензин ли прекъсва,,наи добре иди на диагностика друг вриант ако имаш познат със същата сваляш едно по едно бобина, делко, хомутатор ,слагаш и пробваш ,,успехДа кабелите и свещите са абсолютно нови. Този път са DENSO свещите. И на газ и на бензин е едно и също с прекъсването. Ще питам един приятел той сменя делко да пробвам от негово, че само в него остана да е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marin A. 0 #5 Отговорено 30 Ноември, 2013 Благодаря на всички отзовали се. Оказа се, че не е делко, а гарнитурата на главата беше отишла. Днес си я взех Хондата и си върви добре, ще я видим тези дни как се държи. Благодаря на Тодор от автосервиз 013 в Пловдив. Надявам се скоро да нямам проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове