Jump to content
J's Racing BB8

Нормално ли върви хондата ми?

Recommended Posts

Здравейте.Случая е следния,карам Д13Б2 вървеше предоволно без никакви проблеми с набиране и т.н.Сложих газово,отначало вървеше почти без никаква разлика(говоря предимно за градско каране !!!)после станаха някакви работи по газовото,разцентрова се прекъсваше гаснеше при подаване на газ,закарах я смениха ми ключа за сменяне газ/бензин и ми я настроиха-като казвам настроиха разбирайте на око,без газ анализатор.Също и като слагаха газовото пак така го настройваха.Възможно ли е заради такава калпава настройка да върви така мудно.Вървежа е следния като набирам нормално натискам педала ДО ПОЛОВИНАТА(отварям 1-вата клапа до край!)това е за да набирам нормално за градско каране,а при лек баир на 5-та педала пак е до край.Другото е плочката която е с един отвор и мисля,че е малък.Утре ще я снимам.Виждам,че за карбуратори с два дросела има плочки с два отвора такава плочка дали ще ми помогне?Карам с 15-ки 195/50 НО пробвах и с 13-ки 155/70 същата работа не и тежат чак толкова 15-ките.Имам и катализатор който мисля да разкарам.Ако може и колегите с Д13-ки на газ да споделят как е вървенето сравнение с моето?Как мислите с какво да започна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,Първо - обслужена ли е колата - разбирай нов въздушен филтър, не е лошо едни нови свещи да вземеш - Денсото са без пари - под 20лв е комплекта - 4те.Отделно - защо смяташ, че ще минеш без газаджии ... 10-15лв е газ-анализатора и си знаеш, че каквото трябва - това ще влиза в мотора като смеси ... Хем ще видят и плочката, да кажат, ако е неправилната.Още нещо - кабелите за свещите и те са препоръчителни да се сменят.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е нормално от към запалителната система.Не смятам,че ще мина без настройка просто когато ми я сложиха всичко беше нормално от скоро започна всичко това.Сложих китайски спортен филтър точно това което исках се подобри,и има по добра реакция НО 12/100 разход нещо не ме кефи :D(и да ме питат тая въшка 1.3 как ще гори 12) и това при икономично каране.Преди разхода беше 8-9 смесено без икономично каране и с настъпване от време на време и с 15-ките-как ви се струва този разход ?Ходих при добър газаджия каза ми да изхвърля тоя боклук и да си сложа оригиналния филтър и петък да отида да я погледне и да я настрои.Също ми каза и че е по добре да сменя испарителя с вакумен.Четох,че имало разлика само в спирането на газта,но на места казват,че влияе на разхода и вървежа други пишат,че няма значение трети,че за карбуратор вакумния е по добрия вариант.С вакумен вървяла по добре и имала по малък разход това четох по форумите но вярно ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на газ анализатор закачиха я настройха я вървежа се оправи изобщо не е мудна както преди разхода си падна на 8-9 което е добре като имам предвид как карам.Всичко ми струваше 10 лева :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...