J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 17 Ноември, 2013 Здравейте.Случая е следния,карам Д13Б2 вървеше предоволно без никакви проблеми с набиране и т.н.Сложих газово,отначало вървеше почти без никаква разлика(говоря предимно за градско каране !!!)после станаха някакви работи по газовото,разцентрова се прекъсваше гаснеше при подаване на газ,закарах я смениха ми ключа за сменяне газ/бензин и ми я настроиха-като казвам настроиха разбирайте на око,без газ анализатор.Също и като слагаха газовото пак така го настройваха.Възможно ли е заради такава калпава настройка да върви така мудно.Вървежа е следния като набирам нормално натискам педала ДО ПОЛОВИНАТА(отварям 1-вата клапа до край!)това е за да набирам нормално за градско каране,а при лек баир на 5-та педала пак е до край.Другото е плочката която е с един отвор и мисля,че е малък.Утре ще я снимам.Виждам,че за карбуратори с два дросела има плочки с два отвора такава плочка дали ще ми помогне?Карам с 15-ки 195/50 НО пробвах и с 13-ки 155/70 същата работа не и тежат чак толкова 15-ките.Имам и катализатор който мисля да разкарам.Ако може и колегите с Д13-ки на газ да споделят как е вървенето сравнение с моето?Как мислите с какво да започна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #2 Отговорено 18 Ноември, 2013 Здрасти,Първо - обслужена ли е колата - разбирай нов въздушен филтър, не е лошо едни нови свещи да вземеш - Денсото са без пари - под 20лв е комплекта - 4те.Отделно - защо смяташ, че ще минеш без газаджии ... 10-15лв е газ-анализатора и си знаеш, че каквото трябва - това ще влиза в мотора като смеси ... Хем ще видят и плочката, да кажат, ако е неправилната.Още нещо - кабелите за свещите и те са препоръчителни да се сменят.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #3 Отговорено 19 Ноември, 2013 Всичко е нормално от към запалителната система.Не смятам,че ще мина без настройка просто когато ми я сложиха всичко беше нормално от скоро започна всичко това.Сложих китайски спортен филтър точно това което исках се подобри,и има по добра реакция НО 12/100 разход нещо не ме кефи (и да ме питат тая въшка 1.3 как ще гори 12) и това при икономично каране.Преди разхода беше 8-9 смесено без икономично каране и с настъпване от време на време и с 15-ките-как ви се струва този разход ?Ходих при добър газаджия каза ми да изхвърля тоя боклук и да си сложа оригиналния филтър и петък да отида да я погледне и да я настрои.Също ми каза и че е по добре да сменя испарителя с вакумен.Четох,че имало разлика само в спирането на газта,но на места казват,че влияе на разхода и вървежа други пишат,че няма значение трети,че за карбуратор вакумния е по добрия вариант.С вакумен вървяла по добре и имала по малък разход това четох по форумите но вярно ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #4 Отговорено 24 Ноември, 2013 Ходих на газ анализатор закачиха я настройха я вървежа се оправи изобщо не е мудна както преди разхода си падна на 8-9 което е добре като имам предвид как карам.Всичко ми струваше 10 лева 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове