Jump to content
Guest STANCHOYO

Грешка в ЕКУ-то на ЕГ3

Recommended Posts

Guest STANCHOYO

Като подам контакт диода светва веднъж после паоза след това 10 поредни мигания пак паоза пак 10 мигания и пак и пак.Ако е грешка 10,каде се намира АИТ сензор,ако не е,какво е и какво да правя?Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ИАТ :)намира се на всмукателния колектор... мисля че на тръбата на 2-ри цилиндър, бял сензор с 2 жици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest STANCHOYO

Трябва ли да го сменя този сензор,ако ДА каде до си го поръчам(ориентировачна цена ако може).Отново благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Що не му въже6 съпр. 3 кОМ да види6 дали ще из4езне гре6ката. Ако из4езне си купи дат4ик.Но не забравяй да направи6 ресет на компа.

Редактирано от r2d2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Станчо,послушай колегата р2д2.Първо си нулирай компа тогава ако се появи пак грешката се кахъри.Аз си бях чистил електриките в двигателния отсек и после ми даде не една ами две грешки.Едната беше за ИАТ сензора другата за ламбда сондата.Нулирах си компа и повече не се повиха.П.С.Е,появяват се когато разкачам куплунзите,след нулиране изчезват.В смисъл може въобще да нямаш проблем.И да добавя въпросният сензор при Д13-ките се намира в кутията на възд.филтър(като застанеш отпред се пада вдясно зад филтъра.отдолу има куплунг)

Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest STANCHOYO

Рестартирах компа(извадих нужния бушон за около 1-2 минути)и пак същото,ши***та лампичка пак мига.И сега?????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Ами примерно може да пробваш следните неща:1.Разкачаш куплунга на сензора и почистваш контактите и на сензора, и на куплунга(с фина шкурка или подобно)(съответно след процедурата закачаш всичко и пак нулираш компа)2.Намираш колега със същия мотор,слагаш неговия сензор(предполага се,че е здрав),нулираш компа и гледаш дали ще я даде пак същата грешка.3.Закачаш едно съпротивление,за да пробваш да излъжеш компа както колегата по-горе ти каза.Значи изправен сензор би трябвало да има посоченото съпротивление,ако го няма значи е заминал.Може да провериш и самия сензор с мултицет.4.Водиш я на доктор.Близо си до София може да я закараш на Омбре примерно.Ами това е горе-долу ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...