Jump to content
Guest Nisa 1.6

След смяна на ангренаж- проблем.

Recommended Posts

Guest Nisa 1.6

Здравейте колеги,След смяна на ангренажните ремъци и ролките и регулиране на клапани на колицата ми Акорд 96г 1,8 - F18A3 се появиха проблеми. Започна да "вие" макар и лекичко и се появи една ужасна вибрация над 2200- 2500 оборота, като че мотора остава без масло и тропа коляновия вал. Карам я от три месеца и съм я ръчкал доста пъти включително до прекъсвач и до смяната на ангренажа звучеше супер мазно моторчето- над 4000 об. направо беше песен за ушите. Молбата ми е някой по- запознат да ми обясни подробности по смяната на ремъците. Опасявам се, че нещо не са зацепили правилно. Може би балансиращите валове. Гледах днес в една книга, че те също имат белези и единия има някакъв фиксиращ щифт, но не успях да го намеря.Моля за съвет от какво може да се е получила тази вибрация. Ако някой от вас знае, но го мързи да пише нека ми прати телефон ще му звънна. Благодаря на всички отзовали се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Опасявам се, че нещо не са зацепили правилно.

:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

За това аз като не разбирам си сменям сам само дисковете на плейъра и на задните стопове крушките!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nisa 1.6

За това аз като не разбирам си сменям сам само дисковете на плейъра и на задните стопове крушките!

Не съм ги сменял аз колега. Лошото е, че оставих колата сутринта и ми я докараха вечерта- не присъствах на работата и не знам какво и как са правили, че се получи това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Еми ако си от София, най-добре отиди при доктор ОМБРЕ да я прегледа и излекува

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

За това аз като не разбирам си сменям сам само дисковете на плейъра и на задните стопове крушките!

Не съм ги сменял аз колега. Лошото е, че оставих колата сутринта и ми я докараха вечерта- не присъствах на работата и не знам какво и как са правили, че се получи това.
blueeye ме изпревари! Закарай я там! Смяната на ангренажен ремък не е та*ак работа, колкото и лесно да изглежда!Но като гледам си от Пловдив. Карай при някой читав майстор! Редактирано от Concerto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nisa 1.6

За майстора е ясно че ще търся читав, но исках да разбера някои тънки моменти за да ги питам тези, които ми правиха колата дали не са сгрешили точно в това. Например как се центроват балансиращите валове- единия разбрах че има белег но другия имал някакъв фиксиращ щифт. Иска ми се някой който го е правил да обясни последователността на работа особено при малкия ремък за балансиращите валове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest triegger

Ти сам си разбрал какво се е случило карай я на кадърен майстор и това е.А колкото до валовете с белезите мога да ти помогна с абсолютно подробен чертеж само да се светна как да го сваля и да ти го пратя по мейла

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nisa 1.6

Ти сам си разбрал какво се е случило карай я на кадърен майстор и това е.А колкото до валовете с белезите мога да ти помогна с абсолютно подробен чертеж само да се светна как да го сваля и да ти го пратя по мейла

Много ще съм ти благодарен колега.Не успях да намеря в нета чертеж на ангренажната предавка.мейла ми е g_grozdanov@abv.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

втория балансиращ вал се зацепва през един проходен канал на блока с 6мм болт дълъг 100мм или повече.развива се един болт който се намира отзад на блока и оттам се мушка дългия 100мм за да законтри вала.а вала се законтря само в едно положение,така че няма как да го обаркаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Accord F18A3

втория балансиращ вал се зацепва през един проходен канал на блока с 6мм болт дълъг 100мм или повече.развива се един болт който се намира отзад на блока и оттам се мушка дългия 100мм за да законтри вала.а вала се законтря само в едно положение,така че няма как да го обаркаш.

Благодаря колега. А първия вал има белег който трябва да съвпадне с белег върху блока, доколкото разбрах от една схема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...