Jump to content
Guest Demon

Алтернативи на петрола

Recommended Posts

Guest PRO-DRIVER

Вижте този сайт, коментарите ще оставя на вас:www.beinsa.infoКАК ДА КОНСТРУИРАМЕ GEET PANTONE РЕАКТОР

Мноо хубаво ама ще ти трябва една малка лабораторийка да стане тая джаджа ако въобще стане ама иначе съм 'За'.С нетърпения чакам деня в които петрола ще стане 1$ барела и арабите няма да ни 'гърбят' вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Аз съм скиптично настроен към подобни проекти, защото са страшно много и нито един не е успял да се докаже. Но ако това е истина, наистина ми е чудно как до сега някой не се е заел с направата на подобни инсталации. Наистина е свързано със средства, но според мен ако излезне на пазара ще му се върнат многократно от продажбите на системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PRO-DRIVER

Вижте този сайт, коментарите ще оставя на вас:www.beinsa.infoКАК ДА КОНСТРУИРАМЕ GEET PANTONE РЕАКТОР

Мноо хубаво ама ще ти трябва една малка лабораторийка да стане тая джаджа ако въобще стане ама иначе съм 'За'.така като го гледам е пълен 'ташак' не мисля че в домашни условия може да си разграждаме водата на Н и О2 :D нелепо е да вярваме на тоя сайт :D според мен за сега надеждата е в хибридните автомобили които използват както знаем (Еспирачна) за преобразувана в ел.ток и във водородните автомобили който за сега са твърде големи и скъпи поради спецификата на водородните клетки който използва но не съм запознат с тях които е учил химия е.Моите занания са поизбледнели защото не ги използвам.Така самия термин 'изгорели газове' е нелеп няма такова понятие в техниката има отработени и там(в текста)трябва да става въпрос за пари(освен ако го е превеждал някои технически неграмотен).освен това парата не кипи ;)- течностите кипят.и който знае колко градуса е Т на плазмата(около 20000 по целзий това е 4-тото агрегатно състояние) може да си направи извод какви материали трябва да се използват е може да си приспособим някои плазмен резач(ами зане ли някои как действа не е сложно) примерно :) но има куп тахни4ески проблеми водата тряпва да е 4иста от примеси и т.н. и т.н.това явно е плод на нечия фантазия водородната връзка е много здрава поради размерите на водородния атом(тои е най-малкия и се вмества много лесно )за да се разгради водата трябват и др условия С нетърпения чакам деня в които петрола ще стане 1$ барела :) и арабите няма да ни 'гърбят' вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Аз съм повече фен на биодизела - изцяло независим от петрол и много се надявам да се наложи - тогава бих си купил дизелова кола. Преди време мина една статия за някакъв германец, който ползвал изхвърлени мазнини от вериги за бързо хранене - имаше си инсталация за филтриране в гаража и 1 литър му излизаше 6 евроцента.Биоетанол също, но той се смесва с бензин.Пречка пред тях обаче е че се правят от храна и не е хуманно при положение че милиони гладуват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Много интересно,но защо не го продават готово,нали е просто устройство?Поне една фирма ще се навие да го прави:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Много интересно,но защо не го продават готово,нали е просто устройство?Поне една фирма ще се навие да го прави:)

това е другя въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Много интересно,но защо не го продават готово,нали е просто устройство?Поне една фирма ще се навие да го прави:)

това е другя въпрос?
Технологии за евтина алтернативна енергия могат да се направят и са правени, но срещат голяма съпротива от страна на петролните лобита, които не пестят ресурси за това. Много от тях не са и араби.Хубавото е че напоследък покрай алтернативните горива нещата лека полека започват да се обръщат. Редактирано от iSpider

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Много интересно,но защо не го продават готово,нали е просто устройство?Поне една фирма ще се навие да го прави:)

това е другя въпрос?
Технологии за евтина алтернативна енергия могат да се направят и са правени, но срещат голяма съпротива от страна на петролните лобита, които не пестят ресурси за това. Много от тях не са и араби.Хубавото е че напоследък покрай алтернативните горива нещата лека полека започват да се обръщат.
За лобитата си много прав!Те даже изкупуват много такива проекти за алтернативно гориво и си ги пазят за момента, когато ще свърши петрола и са пак на върха!!!CD-то например е изобретено от Сименс,ако не греша в началото на 70-те,а го видях за пръв път през 1985г.GSM-ми,камери,dvd,bluetooth и т.н.Всичко в за кинти,просто върховите технологии се пазят внимателно и се пускат в определени моменти.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

...........CD-то например е изобретено от Сименс,ако не греша в началото на 70-те,а го видях за пръв път през 1985г......

Грешиш, Sony са създателите :blink:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

...........CD-то например е изобретено от Сименс,ако не греша в началото на 70-те,а го видях за пръв път през 1985г......

Грешиш, Sony са създателите :blink:;)
Напълни ми душата,евала на Сони.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CityNight

Аз съм повече фен на биодизела - изцяло независим от петрол и много се надявам да се наложи - тогава бих си купил дизелова кола. Преди време мина една статия за някакъв германец, който ползвал изхвърлени мазнини от вериги за бързо хранене - имаше си инсталация за филтриране в гаража и 1 литър му излизаше 6 евроцента.Биоетанол също, но той се смесва с бензин.Пречка пред тях обаче е че се правят от храна и не е хуманно при положение че милиони гладуват.

Да ама тогаа разни такива гигантчета като Шел ше се почустват застрашени,а пред подобни алтернативи компаниите от такъв мащаб бързо се справят с източника... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

и който знае колко градуса е Т на плазмата(около 20000 по целзий това е 4-тото агрегатно състояние) може да си направи извод какви материали трябва да се използват е може да си приспособим някои плазмен резач(ами зане ли някои как действа не е сложно) примерно :blink: но има куп тахни4ески проблеми водата тряпва да е 4иста от примеси и т.н. и т.н.това явно е плод на нечия фантазия водородната връзка е много здрава поради размерите на водородния атом(тои е най-малкия и се вмества много лесно )за да се разгради водата трябват и др условия.

не е задължително да са нужни екзотични материали зависи в какъв обем са тези 20000 (които малко ме съмняват, откъде ги вадиш? Цепенето на водата на водород и кислород е при доста по-ниска температура)А и вече има доста ефективни нискотемпературни технологии за цепене - проблемът е че все още са в лабораторен стадий, т.е. до евенвтуално приложение ще минат поне 7-8 години...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Sony и Philips са изобретателите на CD-то през 1982 г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

До колкото знам Хонда са произвели автомобил задвижван с Водород, но е пуснат само за Японския пазар. Бях сканирал една статия по въпроса, имаше и снимки, но беше много одавна. Сигурно е в темите с архивите на Форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

то автомобили на водород с лопата да ги ринеш, БМВ от колко години имат такива коли, които се използват в редица европейски страни, но единствено от парламенти и там други институции, тестово.той водорода може да се използва и като гориво вместо бензиназа съжаление, при използването на водород вместо бензин, във въздуха се отделя сумарно двойно повече въглероден двуокис, сажди и други гадостине директно от горенето на водорода, а от производството, транспортирането и зареждането на водородпърво водорода трудно да не кажа невъзможно се втечнява. така че, както и метана, стои под високо налягане газообразно - и съответно 'резервоара' за водород тежи много а побира малко гориво.после водорода не обича да бъде задържан, и се промъква през желязото и излиза навън, губи се бавноно най-вече, за производството на водород, трябва електричество. което основно се произвежда от ТЕЦ-ове на твърдо гориво (въглища и други гадости) които бълват сериозно количество гадости в атмосфератато и за производството на батерии за хибридите, и после за рециклирането им, се използват доста тежки метали. така че екологията от тях силно се обезмисля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

 

според мен за сега надеждата е в хибридните автомобили които използват както знаем (Еспирачна) за преобразувана в ел.ток и във водородните автомобили който за сега са твърде големи и скъпи поради спецификата на водородните клетки който използва но не съм запознат с тях които е учил химия е.

 

това явно е плод на нечия фантазия водородната връзка е много здрава поради размерите на водородния атом(тои е най-малкия и се вмества много лесно )за да се разгради водата трябват и др условия

 

 

Водородни клетки има много отдавна,USA ги използва още 1960,(за руснаците не знам),така че е въпрос на време да караме такива коли.....

 

"Горивна клетка е електрохимично устройство подобно на батерия, но различаващо се от нея с това, че е проектирано за непрекъснато зареждане на консумираните реактанти (например: произвеждане на електричество от външно захранване с гориво водород и кислород, противоположно на ограниченото количество вътрешна енергия, запасено като капацитет на една обикновена батерия).:

 

Горивните клетки не са ограничени от максималната ефективност на цикъла на Карно като двигателите с вътрешно горене. Следователно, те могат да имат много висока ефективност при преобразуване на химическата енергия в електрическа. В прототипa на водородно/кислородната горивна клетка с протонно-обменна мембрана (ПОМГК;PEMFC), протонно-проводяща полимерна мембрана разделя анодната и катодната страна. От двете и страни има по един проводящ електрод, покрит с катализатор от платина и отделен от мембраната с карбонова хартия. На анодната страна водородът дифундира до анодния катализатор и дисоциира на протони и електрони. Протоните преминават през мембраната към катода, но електроните са принудени да пътуват по външна верига (доставяйки енергия), тъй като мембраната пропуска само положителни йони.

 

На катализатора на катода молекулите кислород реагират с електроните (които са пропътували по външната верига) и протоните, за да образуват вода, при което се отделя топлина.

 

В този пример единственият отпадъчен продукт е водна пара и/или вода.

 

Ето и източникаГоривни клетки

 

 

А,ако не знаеш да ти напомня нещо.....ЕДИНСТВЕНО ХОНДА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ironstone

До колкото знам Хонда са произвели автомобил задвижван с Водород, но е пуснат само за Японския пазар. Бях сканирал една статия по въпроса, имаше и снимки, но беше много одавна. Сигурно е в темите с архивите на Форума.

Не е точно така и не е като да ги ринеш с лопата; бмв имат работещи прототипи. Хонда и статията за която говори колегата са за първия готов за серийно производство работещ автомобил. Причината поради която няма да го пуснат скоро (предвижда се това да стане около 2010 г.) е високата му цена и икономическата му необоснованост към момента. Понастоящем Хонда имат флот от напълно работещи автомобили в Япония, които са или ще бъдат отдавани под наем, нещо като пилотен проект. Когато дойде ерата на водородните автомобили Хонда ще имат опит в експлатацията на такива двигатели и модели, което ще гарантира и по-добра надеждност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

то автомобили на водород с лопата да ги ринеш, БМВ от колко години имат такива коли, които се използват в редица европейски страни, но единствено от парламенти и там други институции, тестово.той водорода може да се използва и като гориво вместо бензиназа съжаление, при използването на водород вместо бензин, във въздуха се отделя сумарно двойно повече въглероден двуокис, сажди и други гадостине директно от горенето на водорода, а от производството, транспортирането и зареждането на водородпърво водорода трудно да не кажа невъзможно се втечнява. така че, както и метана, стои под високо налягане газообразно - и съответно 'резервоара' за водород тежи много а побира малко гориво.после водорода не обича да бъде задържан, и се промъква през желязото и излиза навън, губи се бавноно най-вече, за производството на водород, трябва електричество. което основно се произвежда от ТЕЦ-ове на твърдо гориво (въглища и други гадости) които бълват сериозно количество гадости в атмосфератато и за производството на батерии за хибридите, и после за рециклирането им, се използват доста тежки метали. така че екологията от тях силно се обезмисля

Много се запалих по темата,но както казва Магнума трудно е производството и съхранението,обаче учените яко бачкат:"Водородното гориво се съхранява в два резервоара под огромно налягане. Основните проблеми произлизат от необходимостта от добив и съхраняване на водорода. Проекти за тях вървят от много години, още от времето, когато водородът се смяташе за перспективно гориво за двигателя с вътрешно горене. Бяха разработени схеми за съхранение в резервоари под много високо налягане, което изискваше специални материали и технологии. При съхранение в течно състояние за това бяха необходими криогенни резервоари. Трета технология позволяваше съхраняването му във вид на съединения с метали-металохидриди, от които той лесно се отнема, а те пък се презареждат с нов водород. По-голям проблем е обаче добивът му. Получаването му от разграждане на водни молекули чрез електричество е изключително скъп процес, изискващ невероятно количество енергия и в зависимост от начина, по-който тя се получава, замърсява атмосферата. Кръгът се затваря. Затова инженерите се обърнаха към нови технологии - получаване на водород от горива като бензина, дизеловото гориво, природния газ (съдържащ основно метан), метанола. Всички те са изградени от въглеводороди, като водородът в тях се извлича в специални устройства, наречени реформери. Най-често използувани са парните реформери. Процесът започва с изпаряването на горивото, да речем метан или метанол. Щом молекулите на горивото достигнат катализатора, те се разделят на въглероден окис и водород. Водните пари се разделят на водород и кислород. Кислородът реагира с отровния въглероден окис и се получава безвреден въглероден двуокис. Разбира се, процесът е много по-сложен, особено когато се реформира бензин, където се извършват множество предварителни преработки, изискващи допълнителни процедури. " Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GT 4G

Това наистина е една много интересна тема! Аз в момента правя докторска дисертация в БАН върху нея! Занимавам се с изследвания свързани с водород, по специално с получаването му чрез електролиза на вода чрез полимерни мембрани като електролит и подходящи катализатори! При този метод се получава чист водород-100%, без въглероден диоксид, както при производството му от метанол!Целта е електричеството за получаването на водорода да се произвежда от алтернативни енергийни източници, като слънчеви батерий, вятърни генератори ВЕЦ и др. Проблем също е, че катализаторите за сега са много скъпи (Pt) и в момента се търсят по-евтини (с това се занимавам в момента)! реални резултати ще има може би след около 5-10 години. Имам предвид готов продукт, които е рентабилен. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...