Jump to content
Guest kliff

Нещо по-мощно от D16y3 за Body Mb1

Recommended Posts

Guest kliff

Имам "англичанка". Оказа се, че трябва да сменям гумички на клапани, сегменти, гарнитури и сега вече ми е ясно защо не върви. Чудя се какъв по-мощен двигател е съвместим с това купе освен D16Y2, за да си направя сметка да оправям ли този. Все пак ми се иска нещо повече от D16Y2... ако е възможно. Например със същото тяло съм виждал 1.8, което си мисля, че е B18C4. А така ли е?И другата част от въпроса е къде и как мога да намеря такъв двигател и горе долу колко заплати ще ми излезе?Благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

Имам "англичанка". Оказа се, че трябва да сменям гумички на клапани, сегменти, гарнитури и сега вече ми е ясно защо не върви. Чудя се какъв по-мощен двигател е съвместим с това купе освен D16Y2, за да си направя сметка да оправям ли този. Все пак ми се иска нещо повече от D16Y2... ако е възможно. Например със същото тяло съм виждал 1.8, което си мисля, че е B18C4. А така ли е?И другата част от въпроса е къде и как мога да намеря такъв двигател и горе долу колко заплати ще ми излезе?Благодаря! :)

незнам дали не е б18ц5 а заплатите ... колко вземаш? на мен ще ми е около 15-20 заплати цели без да давам пари за нищо друго ;) вземам около 350 + некав бакшиш като сервирам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kliff

незнам дали не е б18ц5 а заплатите ... колко вземаш? на мен ще ми е около 15-20 заплати цели без да давам пари за нищо друго :) вземам около 350 + некав бакшиш като сервирам ;)Не вярвам да е B18C5. Това е Integra Type R и е 195 к.с., но не смея да споря ...А за заплатите, то т'ва е повече от колата ... имам предвид не нов двигател.

Редактирано от kliff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

Четох някъде, че този двигател бил много рядък. Акура двигателя б18ц1, бил със близки данни и били почти идентични, със б18ц4! Гледах, че в Ибей е около 700 долара(б18ц1). пп: малко инфо: http://www.honda-acura.net/forums/showthread.php?p=3134274 http://honda-tech.com/zerothread?id=1298855

Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

шанса наистина ти е да вкараш блъсната 1.8 VTi, но проблема е, че минава 160 коня и става акцизнавсе пак за една такава манипулация само двигателя няма да ти стигне, сменя се 2/3 от инсталацията, че чак и климатика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kliff

шанса наистина ти е да вкараш блъсната 1.8 VTi, но проблема е, че минава 160 коня и става акцизнавсе пак за една такава манипулация само двигателя няма да ти стигне, сменя се 2/3 от инсталацията, че чак и климатика

Ммм-даааа! Значи сложна работа! Друг въпрос имам тогава.От D16Y3 лесно ли става D16Y2, който е V-TEC и май ECU-то му става за тунинг за разлика от първия?Поправете ме ако греша! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

значи доколкото съм информиран и знам ецу-тата на англичнките се водят p1 нещо си който са едно към едно с п28-ците а те имат доста хляб в себе си по отношение чипване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kliff

значи доколкото съм информиран и знам ецу-тата на англичнките се водят p1 нещо си който са едно към едно с п28-ците а те имат доста хляб в себе си по отношение чипване

Ако разбера как се атачва снимка мога да пратя снимка на ЕЦУ-то37820 - P1K - E11111101 - 6521

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се радвам ако някои може да ми каже какво е наистина екуто на д16у3 англи4анката...дали може да се програмира изобщо? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...