Jump to content
Guest dimy

хонда ЦРВ

Recommended Posts

Guest dimy

решил съм края на март да взимам тва джипче и ме интересуват какви са + совете му и - сите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest XapBu

има 3 генерации с доста разлики помежду имако ще взимаш най-новата може би знаеш че е по-малко "високопроходима" от предишнитепо принцип ген 1 е най-офроуд, ген 2 е най-функционална, ген 3 е с най-атрактивен дизайнминус и за трите е чувствителен заден диференциалако поназнайваш английски - www.hondasuv.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Карал съм първата генерация. Беше '01 година 2,0 мотор 147к.с. С ръчна скоростна кутия. Наблюденията са ми, че е много по-близка до автомобилите, от колкото до джиповете от към поведение на шосе. Стабилна е, няма клатене, диманиката и е много добра (за разход - нямам идея, не беше моя, а на приятел). ЗА съжаление и в оффроуд ситуации не съм я виждал как се представя. Като цяло смятам, че за градски джип е идеална и в леки офроуд ситуации няма да се предаде без бой, ама то зависи какво търсиш де! ;)

Редактирано от Iceman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimy

джипчето ще е само за асфалт и в много редки случай за риба но по черни пътища става въпрос за 1-ва генерация 00-01 година за слабия заден мост и аз чух но бил доста икономичен и пъргав за сув

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest XapBu

пъргав и икономичен е, а HR-V е още по-пъргав и икономичен :D и с около 70 сантиметра по-къс така че ако е за града главно - мисли за паркиранетоот друга страна ген 1 е най-офроуд от всички хонди за европа - това е добре за рибата :D ако ще взимаш ген 1 - гледай да е със скорости, автомата е муденако ти се струва шумен малко ще помогне смяна на гумени уплътнители по купето и добавяне на изолация по багажникаотносно задния диференциал - карай в тесен кръг на ляво - ако скърца отзад трябва да се смени маслото на задния диференциал можеш да използваш скърцането да смъкнеш цената :D за ген 1 провери предното стъкло за счупвания от камъчета, провери ремъка и клапаните и си готов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Аз от генерацийте на CRV не разбирам, затова давам без да знам за коя става дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Аз от генерацийте на CRV не разбирам, затова давам без да знам за коя става дума.

 

Мислех да пиша, че с Москвича съм минавал доста по-трудни препятствия от тези, но се замислих, че и с CRX-а ще мина, от където тея CRV-та минаха. Нищо off-road не виждам

 

:D шефче, ученик си още, а правиш правописни грешки. Ако имаше дума 'генераций' тя щеше да е в единствено число, като алуминий. Множественото число е генерации

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Е, то няма много офроуд но е нещо... :) Магнумчо, да се правят грешки е тшуфешку. Не разбирам, постоянно нещо въздаваш правосъдие и критика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

нищо лично. извинявай, ако съм те засегналзнам, че хората не обичат да им правят забележки особено публично ... ама все забравям докато ги правя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest apple_jack

Дими, от декември миналата година карам CRV, мисля, че това e моята кола. Винаги съм искал колата ми да е широка, дълга и с висок просвет. Преди да взема CRV-to се колебаех и за HRV. По принцип си мислих, че кола за града не ми трябва - просто не са толкова големи разстоянията, които минавам (то не си струват маневрите в гаража) пък и как да я мъча душичката студена, а и в книгата срещнах, че пътувания под 8км не се препоръчват. Та до тук какво да ти кажа, като плюсове - много бързо достига работна температура,страшно удобна -много пространство , много добра возия, докато шофираш напречните греди не ти пречат на видимостта, като вдигнеш капака има доста свободно място (удобен, монтаж демонтаж), шума в купето от двигателя не е много слаб, но е поносим.Доста е пъргава. На дълго ползвайки аутокруиза разхода ми беше около 8л (ср. ск 90км/ч).Фаровете мисля вършат добра работа. Не е за гонки и не понася високи скорости в завоите.Недостатъци - за града малко не се вмества тази кола идва си големичка, разхода, този месец ще го засека точно (не ми се купуваше бенз от 1.75 :(), но няма да е по-малко от 11-12, малко по шумна е в купето от колкото очаквах.Няма борд. компютър - механични уреди.Абе ако ще си правиш густо извън града (риба, планина,море) това е за теб. ако ще я караш до офиса 5-10 км/ден вземи си нещо по малко HR-V мисля че ще е добре. Колата ми е от USA и има малки разлики от европейските, но в общи линии са еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги. От 2 дни и аз съм собственик на Honda Cr-v SL AUTO 99г. пълна инжекция и виждам че има хора с опит в тези коли. Моля за съвет : 1. при навъртане на волана на пълен ляв или десен нещо присвирва2. от пред от ляво при дупки леко причуква нещоКакви може да са евентуалните причини. И още някой да ми препоръча каква газова уредба да си сложа ?Иначе колата е перфектна

Редактирано от yanis7373

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...