Jump to content
Guest Civic*6

Prelude 2.2 V-tec Vs Civic Vti

Recommended Posts

Guest Civic*6

Имам излишни към 13-14 к и се колебая между Сивик ВТИ 5,6 ген или Прелюд 2.2 В-ТЕК 4,5 ген.Най ми допада 4 ген Прелюда, но като годинки са доста стари. От друга страна 5 ген са пък скъпички и сметката ми няма да излезе много :blink: . Сивика е по-евтин, но това май му е единственото предимство (имам предвид евтин като цена, текущи разходи и разход). Изчетох всичко свързано с тях във форума, както и много други материалчета, но все още се колебая. Искам да чуя и вашето мнение!Та в тази връзка ето какво се продава в mobile.de:ЗвярМного е натокана, но дали си струва? С акзиза и пазарлъка отива на 14 +. Зная и за колата на Hronos, говорил съм с него, има си плюсове и минуси, така че не я изключвам. И още нещо-след покупката мисля да инвестирам в чип-тунинг, естествено след поставянето на спортни филтър, гърне, генерация и т.н. Та в Проспийд предлагат и за Прелюд 2.2 V-TEC, и за Сивик ВТИ-какво е мнението ви-гарантират повишаване с около 10-15 к.с., с измерване преди и след.Общо взето това е. Знам, че се захващам с нещо, изискващо много търпение и най-вече средства, но кефа цена няма, нали :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Еми аз прелюда бих взел .... наистина просто е ужасно як :blink:Няма да е бърз като сивика на 400м , но ще е по-кефещ :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ако можеш да си позволиш Прежюда, според мен е по-добрия избор. Но и пак всичко опира до възможности.Но все пак избираш между два много хубави автомобила и който и да вземеш в крайна сметка си заслужава. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Някой на скоро ме питаше същото нещо на лични.....Моето мнение е че НИКОЙ не може да ти препоръча. Това е твое решение. Най-вече си отговори на въпроса каква кола искаш: такава с която да си царя на магистралата или такава с която по улички и тесни криволичещи пътища да прескачаш всички.Прелюда е страхотна кола, малко по-малко тунинг части, малко по-скъпи, малко по-неудобно ЕЦУ за тунинговане, но излез на магистралата с 200+ и ще ги забравиш тия глупости, просто няма такава кола :blink:Сивика е най-пригодната хонда за тунинг. Ужасно много тунинг части, сравнително ниски цени. В зависимост от средствата можеш да си спретнеш сивик с над 300кс който спокойно да си караш всеки ден. Но е мъничък. Много повратлив, пъргав...... и нестабилен на високи скорости ( това спрямо прелюда разбира се)С две думи, и двете коли са прекрасни, потдават се на много тунинг, без значение атмосферна ли ще я оставиш или ще слагаш турбо, просто ти трябва да прецениш кое от двете ти се кара.Бележка относно Проспиид: Професионалисти са, добри са, но са кожодери. Освен това са ми много интересни тия техни чипове. До тук не съм намерил читава информация за тях, а пък предлагат чипове за всякакви ЕЦУ-та на хонда. И като почнат да твърдят за чип за д15б2 който на всичкото отгоре вдигал 10-тина коня.... е хайде няма нужда. за 7-800лв ще ти сменя ЕЦУ-то и 3-4 дена ще си играя с него докато ти докарам перфектна настройка за промените които си направил. Или за 200лв ще ти оптимизирам запалителните таблици без да си сменяш ЕЦУ-то. Няма 2 еднакви двигателя, а и да слагаш чип на фабричен двигател многократно съм казвал че е малко безмислено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Еми аз прелюда бих взел .... наистина просто е ужасно як :blink:Няма да е бърз като сивика на 400м , но ще е по-кефещ :D

;)) какъв е тоя прелуд 2.2 втек които е по бавен от сивик :Dвти...4е неразбрахаз ли4но бих зел прелуда(ако го използвам за развле4ения ест .. 2-е врати малко място отзад..неможе седне 4овек..) ако се наложи:Dдвуместна спортна кола пък сивика може :blink: се използва за вси4ко...както се вижда и по цените сивиците са по скъпи от прелудите..в мобиле.де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ами кой.... всеки. 4ген прелюд с Н22А2 дава около 16.00 на Божурище.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

ами кой.... всеки. 4ген прелюд с Н22А2 дава около 16.00 на Божурище.

а като гледам така и сивиците 4е и над 16...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

читава ВТИ-ка дава 15-ки, това че много ВТИ-ки дават над 16 си е лично техен проблем.... как може едни да дават 16.2-16.5 а други 15.5 :blink:Прелюда на тони е малко по-бавен от мойта на 400м, така че не го мисли за безумно бърза машина. Тежък е. Но пък на 0-200 ще ме поцепи, както и на макс скорост, и на скорост във високоскоростни завои и в какво ли още не.... но 0-100 и 400м си е по-бавен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

определено сивика е по-пъргав. не само ускорението до 100 или 400 метра, където добрия сивик е по-бърз от европейския прелюд. между другото някой замери ли на жорето японския прелюд? той може да е по-бърз от сивикно не само ускорението е важно, сивика е много по-пъргав по завоите, из града (размерите са му по-компактни), усещането за пътя при сивика е по-първично. прелюда е по-комфортна кола, за дълъг път е много по-удачна от сивика.въпреки че вътрешното пространство на прелюда не е по-голямо от сивика, ако не и сивика да превъзхожда прелюда в някои измеренияи визията на прелюда е по-завършена, по-специална. сивика си остава японска малолитражка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mario Pankov

Колегата е прав, никой не може да ти помогне. Трябва сам да решиш какво искаш. Ако ти трябва кола бърза на 400м и на която ще правиш само въпросните подобрения, то Сивик Вти е правилният избор. Освен това като ходова част и подръжка на всичко без двигателя Сивика ще ти е по-евтин. От вътре Сивика обаче е с по-евтин интериор. Освен това за Сивика има толкова много тунинг части, че направо може да откачиш. Сивика има и по-нисък разход на гориво.Прелюда е по-бавен на 400м, на максимална скорост определено е по-бърз от Сивика. По стабилен е в завои а има и версия която е 4WS и и завиват задните колела в завой като на мотокарите. Прелюда поне според мен има и по спортно излъчване. Освен това въртящият момент на 2.2 литровият Втек е доста повечко от този на малкият 1.6 литров Вти. На изкачване ти гарантирам, че ще усетиш разликата. 2.2 мотора освен това е почти изцяло алуминиев и е доста лек. За Прелюд тунинг части се намират по-трудно. Аз лично ако съм ще взема Сивика заради по-евтината подръжка и защото с малко подобрения става доста бързичък. Айде успех, взимай тва дето те кефи! ;)

Редактирано от Mario Pankov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Кой сток сивик е дал 15.5 че ми е мноо интересно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Кой сток сивик е дал 15.5 че ми е мноо интересно ;)

и то на божурище ... мисия невъзможна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest naYavorTa

Един глас от мене за Прелюда! ;) Но наистина всеки за себе си трябва да знае какво иска - дали по-пъргава кола/Сивик/ или удоволствието от високите скорости,маневреност/особено с 4WS/ и стабилността на Прелюда!Но която и да избереш няма как да сбъркаш! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Аз до колкото знам на божура сток сивик VTI под 16 трудно пада.Зимай прелюда пич тва е истината ;)

Редактирано от beast

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TrAdIuLi

Кой сток сивик е дал 15.5 че ми е мноо интересно ;)

и то на божурище ... мисия невъзможна ;)
На даркоси ...... при това с 8 и нещо степен на сгъстяване ( при стандартна 10.2 ) ,демек скопен ...от един единствен старт даде 15.64 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Да ма на даркоси май беше 900 кила а оригинално е около 1080

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Аз в тая тема не би трябвало да пиша,затова и няма да изкажа конкретно мнение,просто искам да отбележа нещо.И двете коли са уникални като разработки.При версията ВТИ на Сивик се ползва същото купе,като естествено има разлика в спирачки,стабил.щанги,полуоски и др.Прелюда си е Акорд със собствено купе а именно Прелюд,като ходовата част е идентична с на Акорда,по окачването има промени,в спирачките и 4WS,за моделите оборудвани с тая система.Нещата са почти като да избираш м/у нормалем Сивик и Акорд ако изключим различната визия на Прелюда.Та така де всеки сам знае какво му е на сърце.Ако не искам да си купувам нов Акорд,тоя добитък скоро не бих го продал.Но все пак още като го купих идеята ми беше през живота си да съм имал такава кола.Еми имал съм вече та дори и съм си покарал 25-30хил./км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Еми имал съм вече та дори и съм си покарал 25-30хил./км.

ехаа, кога успя? въпреки че така

Публикувано изображение

бързо минават километрите :D и все пак са си доста!

Аз в тая тема не би трябвало да пиша,затова и няма да изкажа конкретно мнение

А точно ти можеш да изкажеш най-точно мнение според мен, все пак имаш такава кола. Вярно VTi не си имал, ама CRX-а се доближава като усещане.

Ама пък като кажеш, че от CRX-а ми си останал по-доволен, отколкото от прелюда :D ще си направиш анти-реклама

 

Но усещам как и следващия ти картинг ще се озове в мен, само изчакай малко с продажбата!

Отдавна не се бях държал за дръжката, докато се возя в кола - докато не ме повози в прелюда :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

тънкият момент май идва от това че Прелюд-а е с мощност над 162 конски сили и ще трябва да цакаш на шибаната ни държава.докато сивик-а са го заболи точно на 160 конски сили и никой не може да те барне.Н22-ката има един голям недостатък-ползва блока на готово от Н23.там има някакви балансиращи валове,некви 2 ремъка,ролки........и цената на тези неща не е малка.цивик-а от друга страна с В16-ката си е направен от А до Я и целия мотор е феноменален.Сивик-а е повече като пистов мотор който не се плаши от обороти и се развърта екстра.Прелюд-а пък има зверка тяга и на него не са му необходими такива обороти.Лично мое мнение обаче е,че Прелюд 4-то поколение е доста нефункционална кола.Много трудно се влиза в нея дори и на предните седалки.таблото те удря шраво в коляното и се правят някакви страшни чупки.отзад има адски много мястно за торсът на пасажера,но ходилата трябва да си ги държи като Чарли Чаплин.и на практика отзад трудно може да се вози някой за по-дълго време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Civic*6

ще добавя само един линк в който са сравнени двата автомобила мейду които се чудиш:http://www.zeperfs.com/duel173-768.htm

Благодаря на всички колеги, които споделиха мнения. Скоро ще се чуе....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...