Jump to content
Guest prelude

Респект към водачите на Голф 3

Recommended Posts

Guest prelude

Колеги,от днес ми е зачислен един Голф 3 ТДИ за служебна кола.в отлично състояние е и трабва да ви кажа ,че след като я покарах цял ден-НЯМА ТАКАВА КОЛА!!!!първото което ми направи впечатление е,че при скорости от 60-70км/ч съм по-неспокоен отколкото когато карам с толкова с колелото си.съвсем сериозно го казвам....то не е клатене,не е чудо.на по-остър завой се чудя дали да следвам завоя и да продължа да завивам или да се набирам наобратно по волана,щото изпадам от седалката.има празен ход на педала на газта от порядъка на 5 или повече сантиметра и просто няма начин да боравиш прецизно с нея.освен когато двигателя не е под товар:cool:тогава и да я натискаш и да не я натискаш-все тая.за да се усети някаква динамика трябва да го сгазиш тоя педал до долу,а това са сигурно 15 сантиметра ход.на всичкото отгоре ме хвана някакво задръстване като слизах от симеоново кам околовръстното и ми се наложи да се пускам по инерция лекичко от време на време и да ползвам единствено спирачката.педалът на спирачката е толкова ергономично разположен,че след няма и минута невероятната чупка която беше направил ми докарваше яка болка.в началото спирачката никва я няма,все едно че си изхабени накладки,но после хваща добре.воланът ми скрива половината от уредите по таблото и незнам дали той е виновен или камионджийската седалка.Като караш по неравности дори и малки,колата има една вибрация все едно че се отделя от пътя.иначе почти не тропа,само дето не е ясно ти ли караш колата или тя те разхожда където си иска.в оборотите ина една-две дразнещи дупки........Загрява доста бавно........за друго не се сещам ама ако се сетя ще добавя.....та,целта на този пост е да ви отворя очите и да почнете да проявявате уважение към ГЕРОИТЕ които карат тези коли.нямате идея за какво ви говоря.А тези камикадзета които го карат това нещо със скорости над 100км/ч са си направо готови за шампионски титли в рали шампионата.между другото колата е на 175 000км ,поддържана както трябва и е имала само един шофиор преди мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jonini

Ми то затова вече турбо гъзарте карат ГОЛФ 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ironstone

Шефе, говориш така само защото не си карал голф 2-ка с кожен салон, трябва да ти кажа наистина ме накефи :D:cool::D;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec
:D:cool::D Ейй ще ме скъсаш покара и ти кола а....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Еми гледам много ги карат. Трябва да са хубави :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Аз преди година и нещо бях купил едно Венто са ТДИ двигател за служебно.Кенеф ужасен,на каквато и цена да са му частите е без значение,то си беше нон-стоп счупено,все нещо не беше наред.Но както и да е,та реших сле месец употреба да го продавам и само като му драснах обявата и на 3-тия ден го отнесаха 2момчета от някаде си.А го продадох по скъпо от колкото го купих.Та мисълта ми е че може да са таралясници като конструкция,ергономия и удоволствие от шофирането но пък как само се продават.Само да си помислиш и си го продал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Еми гледам много ги карат. Трябва да са хубави ;)

е,трябва да са хубави ама явно не са:Dи явно българина е или мизерник по душа който си мисли че евтинийката си заслужава този компромис(друг е въпроса дали е толкова евтинийка) или си е откровен мазохист.......или най-вероятно е кон с капаци и като е чул от някой че голф-а е баш колата го предава на други и му се доверява напълно.предполагам че тази легенда е започнала от '76-та или там някъде когато се появява голф 1-чката......тогава може би е изпъквала над останалите ама след това...... :cool: не искам да обиждам никой,но май така излиза.призовавам само хора които не ми вярват,да покарат японкса кола дори и стара и евтина,за да разберат че всяка японкса кола се кара в пъти по-лесно от немската.а някои японски са освен лесни и адски удобни.все пак човек живее само веднъж и какъв е смисълът да се гърчиш така?

Аз преди година и нещо бях купил едно Венто са ТДИ двигател за служебно.Кенеф ужасен,на каквато и цена да са му частите е без значение,то си беше нон-стоп счупено,все нещо не беше наред.Но както и да е,та реших сле месец употреба да го продавам и само като му драснах обявата и на 3-тия ден го отнесаха 2момчета от някаде си.А го продадох по скъпо от колкото го купих.Та мисълта ми е че може да са таралясници като конструкция,ергономия и удоволствие от шофирането но пък как само се продават.Само да си помислиш и си го продал.

Тони,братовчед ми работи в Ауто Плюс и има наблюдение за какво става дума като дефекти.чудно що ли иска да купи японкса кола?веселото е че като почне някой да му спори колко хубави били немските коли,той само ги пита ква кола карат и с кой мотор и ги почва:Dцели списъци могат да си водят хората и не отричат че все си ги ремонтират тези неща ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

Няма такава ирония :D ... Днес се прибрах от Силистра, а там кви са "оризаджии" ;) , не е истина! Всички големи състезатели, а един ДжиЕсАй не видях... Малко като Голф-Астра Таун е там, а Прелюд и СиЕрЕкс, за там са :cool::D!!! Хабер си нямат, що е то Хонда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Стига бе. Супер са немските коли! Ако ги нямаше сума ти сервизи щаха да фалират :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

То във въпросния град пообиколих, за други освен горепосочените няма... Само с доставка! Трябва да имаш здрави нерви, за да издържиш кола като Голф, по-дълго... Мисля че, нямам такива и ще си карам :( ! Успех!!! Сега се сетих, че четох статия в Аутобилд, в която разясняваха дефектите във ВСИЧКИ разновидности, на 3-ките :(...

Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VamPo

Стига бе .. Голф-а е върха на самолетостроенето :( . И незнам колко са евтини голф 3-ките че всички селяни се мятат на тях , но моя Сивик е по евтин от една голф 3-ка .. и няма място за сравнение :(). Голф-а е диагноза , а не кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Maлко е относително сивик 1.5 5ген дали е по-евтин от голф 3 ... зависи от модификацията на голфа. Оня ден гледах в паркинга тук до нас една 3ка за 4000лв .... лъсната изглеждаше , друго не знам ... просто я мернах. 1.5 5 ген за 4000лв .... мисия невъзможна :(Всъщност само исках да добавя ,че за дизелите явно е нормално да загравят по-бавно . Тия дни карам една тойота дизел D-4D и бая бавничко загрява .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Пичове,само да кажа че имам магазин авточасти и сервиз.Аз и брат ми сме с Мазди,единият монтьор караше опел но сега е се метна на Шатъл/защо ли?/,другият монтьор е на Сузуки.Ми то ако нема Фолксваген направо си фалирваме в буквалният смисъл на думата.Абе хора,при тая кола даже кожуха на пръчката за масло се продава като резервна част,да не говорим за дръжки на врати,бутони,лостчета и т.н.Аре стига че списъка е дълъг.Да са ни живи и здрави хората които ги карат :(:(:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Вярно ергономията е нещо, което в Германия (и всички производни) го слагат на последно място. Поне при масовите автомобили е така. Не веднъж съм давал пример със служебните ни шкоди (Фабии и Октавии) и дори да са на 3 дена и на 30 км са ми много по-неудобни от сивика. Това за педалите е много вярно. Описал си го много истински, колега :( и наистина си е борба с колата. За акробатики с краката от вида на / или \ за едновременно боравене с газта и спирачката - забравяш. Двата педала стоят на поне 10 см разлика един от друг (или поне като толкова ги усещам). След повече от 1ч. градско каране ми се схваща крака ... или най-малкото започва да ме наболява отгоре.Абе какво да ги плюем. Хората са се самобичували. Аз за себе си знам - кола различна от японска няма да карам. Мога да конкретизирам и марки, но не е тук мястото :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

на въпроса за загряването съм съгласен че е дизел и му трябва време,но днес стигнах от хаджи димитър до княжево и беше все още студена:(единственото нещо в което ми е надеждата е разхода на нафта.....да видим дали поне е доста икономична тая пръчка или е само хабене на материали.Сещам се за една тема по форумите на един генади,който обясняваше как голф-а 3-ка не би го заменил нито за Мерцедес ,нито за Ферари:(и аз моя прелюд не бих го дал,ама тоя е бил прекалено голям оптимист(мазохист).......

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VamPo

Аз за себе си знам - кола различна от японска няма да карам.

И аз съм така. Качиш ли се на японска , на японска си оставаш :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Преди около месец гледам в сервиза при един приятел един Голф 3-ка лъснат отвсякъде. Купен преди седмица от Горубляне. Вече се виждат течовете по двигателя и естествено е в сервиза. Това дотук е нормално. Фрапиращото в случая е, че човека който си го е купил преди това е карал Прелюд (със спящи фарове) :( Е те това не можах да го схвана ! Не вярвам да е някой от участниците тук, защото май никой от тук не би направил такава простотия. Каквито и да са му били мотивите, нещо не схващам :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

ааа този е шефа на "Съюза на Мазохистите" :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o
:( "Никога не е късно да станеш за резил"....... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

Хихихихи скьсах се да се смея незнам ама за едно сте прави голфаджиите като видят някоя хонда и отлепят само гас дават незма защо хондетата им деистват така :blink::blink::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Аз за себе си знам - кола различна от японска няма да карам.

Карай бе Дидко :blink: Така ще обичаш още-повече сивушка след това :D п.п. Аз тоя номер го пробутвам на гаджето сега, да видим какво ще стане :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Извинявайте, но според мен това че Голфаджиите били най-лудите шофьори не е вярно. Вече. Някога може и така да е било, но сега?Колко от вас са виждали Голф да метне на предния си капак ученик пресичащ на зебрата пред училището си? Аз съм виждал - но колата беше Мерцедес и то новичък.Колко сте виждали, когато сте влезли в еднопосочна улица, насреща ви в нарушение на правилника да застане Голф, шофьора и приятелчето му да ви покажат пистолети и да ви накарат да се върнете назад?И това ми се е случвало, но бяха в БМВ.Или друг случай, когато пак някакви дебеловрати ми блъскаха по стъклото с юмруци на светофара на ТВ кула, защото нагоре по Драган Цанков не съм карал с повече от 90 ? Пак с БМВ.Или, когато тази сутрин правя ляв завой от Хаджи Димитър , за да тръгна по Черковна, карам си с 30-на, влизам в завоя (там левия завой е заграден с бордюр, улея е точно колкото две коли) и в този момент един с джип ме изпреварва отдясно с 60-70, мушка се пред мене и набива спирачки щото явно му се стегна гъза . И аз какво - скочих на спирачките.Така че това за голфовете е като лафовете за казармата - някога, еди-къде си. В момента голфове и астри карат хора, които не могат да си позволят нещо по-добро, просто защото нямат пари за нещо по-ново и по-хубаво. Това че са надценени като кола е едно на ръка, но е обяснимо - на 1 Хонда се падат 10 Голфа, стереотипа "скъпи части" трудно се преодолява, а и всеки гаражен майстор що-годе разбира от немски коли/двигатели, я да преброим читавите сервизи за Хонда? така, четейки форума от 2-3 месеца насам, впечатлението ми е, че се броят на пръсти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Извинявайте, но според мен това че Голфаджиите били най-лудите шофьори не е вярно. Вече. Някога може и така да е било, но сега?Колко от вас са виждали Голф да метне на предния си капак ученик пресичащ на зебрата пред училището си? Аз съм виждал - но колата беше Мерцедес и то новичък.Колко сте виждали, когато сте влезли в еднопосочна улица, насреща ви в нарушение на правилника да застане Голф, шофьора и приятелчето му да ви покажат пистолети и да ви накарат да се върнете назад?И това ми се е случвало, но бяха в БМВ.Или друг случай, когато пак някакви дебеловрати ми блъскаха по стъклото с юмруци на светофара на ТВ кула, защото нагоре по Драган Цанков не съм карал с повече от 90 ? Пак с БМВ.Или, когато тази сутрин правя ляв завой от Хаджи Димитър , за да тръгна по Черковна, карам си с 30-на, влизам в завоя (там левия завой е заграден с бордюр, улея е точно колкото две коли) и в този момент един с джип ме изпреварва отдясно с 60-70, мушка се пред мене и набива спирачки щото явно му се стегна гъза . И аз какво - скочих на спирачките.Така че това за голфовете е като лафовете за казармата - някога, еди-къде си. В момента голфове и астри карат хора, които не могат да си позволят нещо по-добро, просто защото нямат пари за нещо по-ново и по-хубаво. Това че са надценени като кола е едно на ръка, но е обяснимо - на 1 Хонда се падат 10 Голфа, стереотипа "скъпи части" трудно се преодолява, а и всеки гаражен майстор що-годе разбира от немски коли/двигатели, я да преброим читавите сервизи за Хонда? така, четейки форума от 2-3 месеца насам, впечатлението ми е, че се броят на пръсти.

Тодоре,въпросът тук не беше за голфаджиите като поведение на пътя,а за колата като такава и подбудите на хората да си я купуват въпреки това.незнам дали финансовата страна е мотивът за покупка на немска кола,но има една много вярна максима която гласи:Не сме богати за да купуваме евтини неща!!!всеки го е изпитал това на гърба си.дали ако си е купил евтини маратонки от илиенци или телефон втора ръка примерно......накрая винаги ти излиза през носа и разбираш че е било по-добре да вложиш еднократно в качествената стока отколкото 3 пъти в некачествената.като пари накрая и двата варианта излизат еднакви,само дето си оставаш с евтинииката и я чакаш пак да се скапе.Явно обаче българина е цар на икономиите и си мисли че е на далавера.Всеки си носи глава на раменете и му е дадена да мисли.въпрос на перценка и личен избор.Не искам да обиждам никой,а само да отворя очие на хората за някои работи.използвах възможността да карам два вида коли и ги сравних.който има подобна възможност също може да сподели мнението си,но не вярвам да има човек който откровенно да ми каже че голфът е по-удобен от която и да е японска кола( да не говорим за кола от неговия ценови клас).не може човек да каже на черното-бяло.а относно поддръжката на нашите коли и немските........ти успяваш ли да си намериш качествено обслужване?еми тогава всички биха могли.японските коли вече не са някаква неземна рядкост.да не говорим че японската кола и спецялно хонда(защото имам наблюдение върху нея) е адски лесна за работа.при създаването й хората са мислили здраво за ремонтопригодността й.повечето от останалите май не са така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Съгласен съм с това до някъде. Вярно е че оста малко се измести. Момчетата със скъпи коли си мислят че са безсмъртни. Лошото е че от това страдат обикновенните хора. Манталитета на човека е много важно нещо. Както има течение в начина на обличане на хората и музиката която слушат, така и в колите които карат и харесват. Защо не питайте някой голфаджия за каква кола си мечтае. Отговарите няма да са много по-различни от луксозния автопарк на БГ. Просто тези коли се карат от хора от една и съща група хора с "овчарски манталитет". Това са хората които се виждат в чалга дискотеката и се правят на оборотни. Само дето едните гледат от сепарето а другите от тълпата. Това са са същите хора които "властват по улиците" с изкривен светлогед и неадекватни преценки. Точно такива хора успяват в живота. За тяхно нещастие си умират млади.

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Абсолютно прав си :blink::blink::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Мдам . И в моята класация марката Мерцедес кара най-зле и против всякакви правила за движение.2ро място си делят големите и нови Ауди-та и голфовете /за които няма значение дали са стари/ :blink:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DragoGT

АБЕ ПИЧбила в перфектно състояние... да бе да така както пишеш има 100 проблемаявно си в някаква много мизерна фирма да купувате за служебна кола дизел и то над 10 годишенти нали не вярваш че в германия са му навъртяли по-малко от 300-500 000кмза всичко което си написал си има решениепросто сте взели най-големия кенеф...вземи влез в vwclub-bg.org/forum и питай ще ти кажат какво трябва да се направи ама сте се набутали много...колко платихте за него ми е интересно?не съм "поредния луд голфаджия мразещ японските коли"имам 2 голфа и 2 японки (тойота и мазда) така че бих казал че съм безпристрастен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Crxâ„¢

АБЕ ПИЧбила в перфектно състояние... да бе да така както пишеш има 100 проблемаявно си в някаква много мизерна фирма да купувате за служебна кола дизел и то над 10 годишенти нали не вярваш че в германия са му навъртяли по-малко от 300-500 000кмза всичко което си написал си има решениепросто сте взели най-големия кенеф...вземи влез в vwclub-bg.org/forum и питай ще ти кажат какво трябва да се направи ама сте се набутали много...колко платихте за него ми е интересно?не съм "поредния луд голфаджия мразещ японските коли"имам 2 голфа и 2 японки (тойота и мазда) така че бих казал че съм безпристрастен

виж колега не се убиждай ама голфа е каруца нито върви нито вози като хората и другото което е каруцари ги карат не че няма и свесни момчета между тях ама ..... са 1 на 10000на ето виж колко върви 150магарета + чип сравнение със 110понита стокЦъК кофти че финала не се вижда ;)и момчета от личен опит внимаваите с водачите на Голф че аз вече разбрах кво е Редактирано от Crx™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

..........Голф 3 ТДИ ...... НЯМА ТАКАВА КОЛА!!!!

....първото което ми направи впечатление е,че при скорости от 60-70км/ч съм по-неспокоен отколкото когато карам с толкова с колелото си.съвсем сериозно го казвам....то не е клатене,не е чудо.на по-остър завой се чудя дали да следвам завоя и да продължа да завивам или да се набирам наобратно по волана,щото изпадам от седалката...........

Днеска докато се возех в трамвая по "Цар Борис III" и гледам в локалното успоредно

на нас се движи Mercedes G 320 (късата база)

 

Хора ако щете вярвайте ама тоя вътре подскачаше като за световно а иначе колата

черна наточена с кожа и тоя некъв костюмар незнам как се задържаше на седалката

може би колана иначе щеше да се премести на седалката до него, голямо подскачане

сигурно през 5 км спира да пикае пича

 

А да не говорим какво яко табло има с една идея по-добро от на 12-така ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZERO

Днеска докато се возех в трамвая по "Цар Борис III" и гледам в локалното успоредно

на нас се движи Mercedes G 320 (късата база)

 

Хора ако щете вярвайте ама тоя вътре подскачаше като за световно а иначе колата

черна наточена с кожа и тоя некъв костюмар незнам как се задържаше на седалката

може би колана иначе щеше да се премести на седалката до него, голямо подскачане

сигурно през 5 км спира да пикае пича

 

А да не говорим какво яко табло има с една идея по-добро от на 12-така ;)

гроздето е кисело ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

Понеже карам Трабантче и свсеки си мисли че може да мине отготре ми само че не знае че един калник на голф ауди и ли опел е с 10 пъти по скъп от Трабантовия.Оня ден нарушавам малко правилата като влизам в забранена улица.Но не се натиксам а правя път на всеки но един педал беше май с Голф 4етворка аз съм се свил в ъгала а той нарочно минаво близо до мен мамка му ;).После обаче се качвам на едно бусче Транспортер ;););) И да видите ка Мерцедеси Аудита и БМВта колкото и да с аголеми се пазят ;)И нека да споделя нещо .Няма по голям кеф по пътя от слънчев браг за варна прохода до Обзор да си карам Трабанта нарочно с 40 а зад мен някоя А8 или 7мица която неможе да ме изпревари защото няма видимост ;)И не на последно място Ремък Ролки маслен въздушен горивен масло .СМяната на всичките за Хонда сивик 250-300 лева .За голф 3-4 1.9 ТДИ 250-300 лева ;) Или пък Опел Вектра Астра исузо 1.7ТД 400-500 лева :) За бензиновите е подобно.И не на последно място мога да кажем че Хондат не е от най лесните за ремонтиране поради "наблъсканият си двигател" но като цяло е доста по лесна отколкото някое Гадно френско пежо и особенно ако е дизел с обърнат мотор .Там дори и предницата и задницата са калпави тия торсиони :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

АБЕ ПИЧбила в перфектно състояние... да бе да така както пишеш има 100 проблемаявно си в някаква много мизерна фирма да купувате за служебна кола дизел и то над 10 годишенти нали не вярваш че в германия са му навъртяли по-малко от 300-500 000кмза всичко което си написал си има решениепросто сте взели най-големия кенеф...вземи влез в vwclub-bg.org/forum и питай ще ти кажат какво трябва да се направи ама сте се набутали много...колко платихте за него ми е интересно?не съм "поредния луд голфаджия мразещ японските коли"имам 2 голфа и 2 японки (тойота и мазда) така че бих казал че съм безпристрастен

ееее,крайно време беше някой с голф да се опита да каже на черното-бяло и да защити достойнството на модела;)вече взех да си мисля че няма заблудени хора които да ги харесват тези кочини,а само такива като мен дето им се налага да ги карат като служебни.ти явно си голям разбирач,но съчетаваш и умения на екстрасенс.как бързо само ми направи извадка на историята на колата за която само четеш.....кажи ми сега,толкова ли са скапани голфовете че дори и да си прав за многото км експлоатация,педалът на спирачката им се сгъва така че да ти е наудобно да боравиш с него?или може би седалката като е излезнала от завода е била страхотна,но сега бордовете й са се понамачкали?а воланът от стискане ли виси баш пред уредите,а?интересното е че като го карам тоя кенеф и хората го заглеждат доста.....кво толкова му гледат?5 врати,лилаво-син металик май му е цвета,но изглежда ужасно........даже и ръжда има повече от мойта хонда.......и то не само където се очаква,но и над лайсната с копчето на багажника.и това ли е защото са навъртяни 1 000 000км в чужбина и са ми я подарили тази кола сега?аз съм сигурен че колата е по-добро състояние от голф-овете на повечето от клуба ви.я ми каже още нещо,щото аз явно съм глупав........как отваряш клапата на парното да пуска въздух от вън или да върти само в купето?сигурно щото е толкова измислена тази кола ти трябват месеци за да откриеш старателно скритите копчета....вие сигурно затова си ги обичате тези коли-всеки ден научаваш или откриваш по нещо ново.единствено ми харесва че таблото свети зелено,макар да не свети както трябва и че пали безотказно и без да подгрява въобще.и разхода може да ми хареса ама ще видим-има време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Колега Ивайвалито темата не е за цена на консумативи ,а и по разпространените модели на Хонда са дале4 от наблъскан двигател.

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DragoGT

АБЕ ПИЧбила в перфектно състояние... да бе да така както пишеш има 100 проблемаявно си в някаква много мизерна фирма да купувате за служебна кола дизел и то над 10 годишенти нали не вярваш че в германия са му навъртяли по-малко от 300-500 000кмза всичко което си написал си има решениепросто сте взели най-големия кенеф...вземи влез в vwclub-bg.org/forum и питай ще ти кажат какво трябва да се направи ама сте се набутали много...колко платихте за него ми е интересно?не съм "поредния луд голфаджия мразещ японските коли"имам 2 голфа и 2 японки (тойота и мазда) така че бих казал че съм безпристрастен

ееее,крайно време беше някой с голф да се опита да каже на черното-бяло и да защити достойнството на модела:Dвече взех да си мисля че няма заблудени хора които да ги харесват тези кочини,а само такива като мен дето им се налага да ги карат като служебни.ти явно си голям разбирач,но съчетаваш и умения на екстрасенс.как бързо само ми направи извадка на историята на колата за която само четеш.....кажи ми сега,толкова ли са скапани голфовете че дори и да си прав за многото км експлоатация,педалът на спирачката им се сгъва така че да ти е наудобно да боравиш с него?или може би седалката като е излезнала от завода е била страхотна,но сега бордовете й са се понамачкали?а воланът от стискане ли виси баш пред уредите,а?интересното е че като го карам тоя кенеф и хората го заглеждат доста.....кво толкова му гледат?5 врати,лилаво-син металик май му е цвета,но изглежда ужасно........даже и ръжда има повече от мойта хонда.......и то не само където се очаква,но и над лайсната с копчето на багажника.и това ли е защото са навъртяни 1 000 000км в чужбина и са ми я подарили тази кола сега?аз съм сигурен че колата е по-добро състояние от голф-овете на повечето от клуба ви.я ми каже още нещо,щото аз явно съм глупав........как отваряш клапата на парното да пуска въздух от вън или да върти само в купето?сигурно щото е толкова измислена тази кола ти трябват месеци за да откриеш старателно скритите копчета....вие сигурно затова си ги обичате тези коли-всеки ден научаваш или откриваш по нещо ново.единствено ми харесва че таблото свети зелено,макар да не свети както трябва и че пали безотказно и без да подгрява въобще.и разхода може да ми хареса ама ще видим-има време.
нямаш грижи ще ти кажатова за педала на спирачка е субективно - въртя страшно много км и не ми е правило впечатление - това е много субективно нещо на един удобно на друг не... на теб може да не ти е удобно и в S класа...меки бордове на седалката странно вземи я закарай на тапицер явно много много е карано обикновено бордовете са много здрави и много добре седалката те крепи в завой...волана се регулира бре пич ама сигурно я няма тая екстра тая кола - пестеливост какво да се прави...ама сигурно е с някой много много спортен волан и затова защото ако е с оригинален няма просто начин това да стане...над найсната ръждата си е проблем при някой коли... това няма какво да ти кажа при някой се появява при някой неако имаш ръжда по калници и прагове ЧЕСТИТО колата е била удряна/пребоядисвана и са сложени тайвански дето са по 50лв или бояджията си е оставил ръцете...а за клапата ами ако имаш климатик има си бутон ако нямаш да си дал повече пари...та така това че сте взели кенеф нищо не значи....я дай няколко снимки да видиме това чудо и не спомена колко парички сте дали :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DragoGT

идеята ми не е да се заяждам или нещо подобноно защо ти се заяждаш да не би да има вечни коли?или нечупещи се?прегледах техническия раздел ами и хондите има проблеми и малки и големине знам от какво ти е породена тая злоба та така пишешАз ти гарантирам че 99% от хората които са членове на нашия клуб (не говоря за форума!)ще спрат и ще помогнат на закъсал човек с хондано колко хонди ще спрат и ще помогнат на закъсал голф?Вместо да си помагаме се плюеме!Вместо да сме единни както в неделя се делиме на групи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

идеята ми не е да се заяждам или нещо подобноно защо ти се заяждаш да не би да има вечни коли?или нечупещи се?прегледах техническия раздел ами и хондите има проблеми и малки и големине знам от какво ти е породена тая злоба та така пишешАз ти гарантирам че 99% от хората които са членове на нашия клуб (не говоря за форума!)ще спрат и ще помогнат на закъсал човек с хондано колко хонди ще спрат и ще помогнат на закъсал голф?Вместо да си помагаме се плюеме!Вместо да сме единни както в неделя се делиме на групи!

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

идеята ми не е да се заяждам или нещо подобноно защо ти се заяждаш да не би да има вечни коли?или нечупещи се?прегледах техническия раздел ами и хондите има проблеми и малки и големине знам от какво ти е породена тая злоба та така пишешАз ти гарантирам че 99% от хората които са членове на нашия клуб (не говоря за форума!)ще спрат и ще помогнат на закъсал човек с хондано колко хонди ще спрат и ще помогнат на закъсал голф?Вместо да си помагаме се плюеме!Вместо да сме единни както в неделя се делиме на групи!

Манталитет какво да правиш когато отидеш да работиш в чужбина всички други ще ти помогнат малко или много но Нашенеца даже и ще страни от теб може и да е политика на управляващите или просто сме си гадяри по рождение не знам а за помоща на пътя не дай си боже да закъсаш по наще пътища ще минат 200 коли преди някой да спре да види за какво висиш и махаш с ръчички като луд и най-лошото е че колкото по "цивилизовани "ставаме толкова :D по се губи човечността :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Манталитет какво да правиш когато отидеш да работиш в чужбина всички други ще ти помогнат малко или много но Нашенеца даже и ще страни от теб може и да е политика на управляващите или просто сме си гадяри по рождение не знам а за помоща на пътя не дай си боже да закъсаш по наще пътища ще минат 200 коли преди някой да спре да види за какво висиш и махаш с ръчички като луд и най-лошото е че колкото по "цивилизовани "ставаме толкова :D по се губи човечността :DВ чужбина е друго,няма да те пребият,да ти вземат колата или парите,да те прецакат по някъв начин и т.н.....(Вероятноста е по-малка поне).Ей затова не спирам и няма и да спирам още дълго време,просто не знам къв капан ми готвят...Въпреки това няколко пъти съм помагал на пук на логиката ми по-горе!Да не говоря за края на миналия век,когато по улиците се разхождаше всяква урудлива паплач и полицията я пазеше....... :D А за голфа просто не се хабете,както нас не могат да ни докажат за голфа,така и ние не можем да им обясним за ХОНДА.......И що се занимавате с медицински голф проблеми!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

ей я не плюйте по голфовете, точно на такъв (само че 2рата версия) си взех книжкаточно по това време имах москвич, тъкмо го бях ремонтирал и го разработвах, и беше крайно време да взема книжкапо това време лафа беше, да се запиша на ладичка или москвич да карам курса, че после ще ми е лесно всяка кола да карам. но на москвич така и не можах да се запиша (аз нали сектант тогава), а на баща ми приятеля му инструктор, даде ни добро намаление и щях да взема книжка 1 месец по-рано от всички други предложения - та се съгласихвикам си, че щом москвича подкарвам, с голфа няма да имам никакъв проблемей голям зор в началото! нищо не става така, както го очаквам. викам си 'деформирах се с тоз москвич, сега нищо не мога да карам' а тогава голф 2ка дизел беше върха на сладоледа! зор-не зор, свикнах, научих се как да го карам, кога да не натискам газ до дупка, че цялото купе се тресе да не се разпадне, но в същото време да давам достатъчно газ и да сменям бързо скоростите че да не правя задръствания и да карам ладичките да ме изпреварват - бързо възприемамно ми правеше впечатление после като седна в москвича - че той сам върви! скоростите се превключваха двойно по-бързо, педала ако го натисках толкова като на голфа, насъбирах асфалта зад мен! а волана - все едно бях сложил серво на москвича - леко се върти, и супер точен, насочва колата точно където искам да отиде! а още не бях сменил червяка, и имах доста луфт! и двигателя не се чуваше, дори и да сваля шлемофоните. не знам защо учителя настояваше да караме със шлемофони, мислех си, че е някакъв закон като за каските във формула1, а то било заради звука на шевна машина да ти бродира из мозъка!но не съжалявам, че взех курс на голф. дори и сега ме наляга една носталгия, дежавю, като седна в голф, идват старите спомени и забравените умения как да се кара такава кола! то е като колело, веднъж да се научиш да караш голф, цял живот не се забравя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...