Jump to content
stm

Мнение за CR-V , 1998, автомат, 128к.с.

Recommended Posts

Здравейте , решил съм да вземам такава хонда - цр-в 128 к.с., автоматик , 1998 г .с газов инжекцион -поствен е преди 3 месеца в БГ -има си документиЧетох че моделите са със или без АБС - как да разбера има или не - т.е. къде мога да видя блока на абс-а ?Покарах няколко такива хонди , но при едната като че ли ми се стори че се чува едно странно виене от задната част на автомобила , беше със стари зимни гуми и не можах да определя виенето от гумите ли е или от диференциала ? Имат ли такъв специфичен шум от там ?Другото което забелязах е че някои имат много изгнили вежди , другите са с перфектни такива ???Общо взето относно техническо съсояние - двигател, ходова част, автоматично скоростна кутия и други какво им е проблемно ?Какво да изпробвам , какво да гледам ?Някакви типични проблемни течове или омаслявания предшестващи големи проблеми ???Например нормално ли е да се усеща едно съвсем леко задържане (нещо като леко прибуксуване ) при смяната на скоростите на автомата ? Като подадеш на контакт колко лампи трабва да светнат на таблото и след запалването кокто от тях остаяат да светят и с какъв цвят ?Какъв разход на газ може да се очаква от модела ? Твърдят ми че извънгрдаско е до 10/100 , ако се кара със скорост до 110км /час , а градско не повече от 14,5/100 ???Не ми се вярва да е такаБлагодарен съм на всякави мнение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално да светят каквито и да е лампи след запалване - каквото и да ти обясняват. За разхода - сложи 1-2 литра отгоре и ще получиш реалния за газ - моята до 90км/ч извънградско е на 10/100, градско между 14,5 и 16. ABS ако има ще ти светне лампата при контакт, после ще угасне. Ако не светне - или няма, или свети постоянно поради повреден датчик и е изгоряла или махната нарочно.Смяната на скоростите при автомата е с леко и почти неусетно прилашкване ако даваш много газ - вероятно поради поизносени феродови пръстени или там както се водят, все пак не са първа младост автоматици. Виенето отзад най-вероятно е заради диференциала, пробвай тръгване с пълно навит волан на завой с много газ, трябва да прискърца отзад - признак е за нужда от смяна на маслото на диференциала, можеш да пробваш да се попазариш за смъкване на цената. За ръждата по веждите и аз се чудя :)По окачването - биалетки, шарнири, али бали, като за всяка нормална кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...