buleka vti 5 #1 Публикувано 21 Септември, 2013 (Редактирано) Някой може ли да ми каже кой точно е температурния датчик от който ECU-то взима информация дали е студена или топла колата и прави съответно необходимата смес.Имам лошо изгаряне,ауспуха е черен ,мирише на недоизгоряло гориво и люти на очите.Единия до термостата мисля че е за включване на перките.номер 16http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=25784&nplgrp=1&cmodnamepc=STREAM&xcardr=5&dmodyr=2001&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=E__1500номер 17 за показанията на уреда на таблотоhttp://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=25784&nplgrp=1&cmodnamepc=STREAM&xcardr=5&dmodyr=2001&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=E__1500номер 12 за ...... не мога да си го преведаhttp://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=25784&nplgrp=1&cmodnamepc=STREAM&xcardr=5&dmodyr=2001&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=E__1000този последния като извадих буксата му и взе да прави яко лоша смес и да излизат чернилки от ауспуха и повече от 4000 обр. не се изфорсирва. Редактирано 21 Септември, 2013 от buleka vti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 21 Септември, 2013 Номер 12 няма нищо общо с температурата и водата като цяло,това е датчика който следи налягането на маслото във витек системата.Като цяло грешно си се насочил да търсиш проблема в температурен сензор на тази кола п.п:Да вземем да ти обеденим всички теми в една с работно заглавие "Неволите на един Стрийм" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #3 Отговорено 21 Септември, 2013 (Редактирано) Ами може и така да се каже :D/> До сега с Хонда съм нямал никакви грижи с каквото и да било но винаги има първи път.Просто колата си има някакъв проблем който не може да се хване на диагностика и затова действам на принципа на изключването ;)/> На дневен ред идва подмяна на целия инжекцион,датчици,помпа и ЕКУ ..... голям инат съм и няма да се дам. Редактирано 22 Септември, 2013 от MIYAMOTO Цитат на предходно мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 22 Септември, 2013 Незнам колко си инат,но и всички изброени неща да смениш нищо няма да постигнеш........освен,че ще си един инат който си е навил на ината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #5 Отговорено 22 Септември, 2013 Значи нищо няма да постигна......значи тук в форума има хора ,които може би са имали подобен проблем или са чували за подобно нещо но се забавляват от неволята на хората вместо да споделят мнение. Ако това наистина е така ще запазя коментара за себе си.На много хора съм помогнал и никога не съм отказвал за услуга на колеги от цяла България и особено Варна.Помолих някои колеги на лични да споделят нещо което на 100% го знаят но явно не е от техен интерес да напишат 2 реда и е по добре да си бода очите цяла нощ за да събера нужната информация.Извинявам се ама е така.Хората стават все по лоши и завистливи.Мислех си че форума е хората да си помагат един на друг и споделят интересни неща но явно се е превърнал на в форум на интереси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 22 Септември, 2013 Пробвай това което ти казах по телефона и остави другите да си пазят тайните за себе си.Не са открили топлата вода споко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #7 Отговорено 24 Септември, 2013 Не свети ли чека значи всичко работи добре по електрониката,търси нещо по механиката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #8 Отговорено 25 Септември, 2013 (Редактирано) Ако нещо помогне следното като информация....... Днес сутринта беше студено и запалих,тръгнах и нямаше никакви проблеми. Но после слизах по работа и колата направи престой около 1 час и запалих и тръгнах,като карах около 1 км.... градско или около 4 минути работещ двигател от момента на тръгването и точно на кръстовището където трябваше да ускоря....СРАМ :angry:/> натискам газта ама няма никой.На място си работи,подаваш газ и до 1200обр. и заглъхва взе едно и спираш горивото или тока към бубините над тези обороти. И започвам едно помпане на педала на газта ,като със всяко натискане качва по малко обороти и така около 10-тина пъти докато най накрая се изфорсира напълно и тръгна!Възможно ли е да е някой кондензатор в ЕКУ-то който студен работи а леко топъл прехвърля напрежението?Пробвах два експеримента.Единия е когато е леко топла я запалих и оставих да работи на място без да докосвам педала на газта.....резултата бе че работи около 4-5 мин на място на 750-800обр. след което започнаха да падат оборотите и да се чува прекъсване на мотора и припукване от ауспуха и оборотите паднаха до 350-400 след което явно искаха да паднат още малко но се включи нещо като компенсатор или стабилизатор и автоматично си качи оборотите на 750-800.Другият експеримент е както си карам и ми направи номера с заглъхването завъртам ключа и я изгасям след което я запалвам и няма проблеми.На мене ми намирисва някоя студена спойка в ЕКУ-то :unsure:/>като проби...... сменил съм свещи,4-ри бубини,бензинова помпа и съм взел нов дросел със всичките му датчици по него но не съм го сменял все още понеже чакам за гарнитурката от поръчката. Редактирано 25 Септември, 2013 от buleka vti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #9 Отговорено 27 Септември, 2013 Колега имаш ли газова уредба на колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #10 Отговорено 28 Септември, 2013 Газ нямам и никога съм нямал на никоя Хонда.Придържам се към оригиналния вид и горивата препоръчани от завода производител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове