buleka vti 5 #1 Публикувано 17 Септември, 2013 Става въпрос за Стрийм 1,7 но е с мотор като сивик купе 1,7. Пиша в този раздел понеже колегите с такива автомобили са повече отколкото със стрийм и мож да има на някой да му се е случвал подобен проблем. Става въпрос за запалване на колата независимо дали е топла или студена.Пали без проблем минаваш 50-100 метра и искаш да ускориш но уви.Повече от 1200-1300 оборота не иска да се изфорсира сякаш не и достига горивото.Натискам педала на газта до долу и се отпушва и си тръгва нормално и не го прави повече този проблем до следващото загасяне на мотора.Ходих 4- ри пъти на диагностика и първите 2 пъти ми показа EGR клапан след като ми светна чека.Смених го покарах 2-3 дни без проблем и пак взе да забива и светна чека. Този път показа богата смес на първата сонда.Измерихме сондата с диаграма работи перфектно.Изтрихме грешката и пак след няколко часа показа същите симптоми с забиването без да светва чека.После пак светна мека но вече не съм ходил на диагностика. Пищисах се от какво може да е?Някой ако има идея да помага.Възможно ли е бенз.помпа да прави проблеми и да затяга и недава нужният капацитет на моменти.Иначе веднъж тръгна ли да дълго мога да мина и 1000 км без никакви грижи и проблеми стига само да не я загасям и паля отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #2 Отговорено 18 Септември, 2013 Става въпрос за Стрийм 1,7 но е с мотор като сивик купе 1,7. Пиша в този раздел понеже колегите с такива автомобили са повече отколкото със стрийм и мож да има на някой да му се е случвал подобен проблем. Става въпрос за запалване на колата независимо дали е топла или студена.Пали без проблем минаваш 50-100 метра и искаш да ускориш но уви.Повече от 1200-1300 оборота не иска да се изфорсира сякаш не и достига горивото.Натискам педала на газта до долу и се отпушва и си тръгва нормално и не го прави повече този проблем до следващото загасяне на мотора.Ходих 4- ри пъти на диагностика и първите 2 пъти ми показа EGR клапан след като ми светна чека.Смених го покарах 2-3 дни без проблем и пак взе да забива и светна чека. Този път показа богата смес на първата сонда.Измерихме сондата с диаграма работи перфектно.Изтрихме грешката и пак след няколко часа показа същите симптоми с забиването без да светва чека.После пак светна мека но вече не съм ходил на диагностика. Пищисах се от какво може да е?Някой ако има идея да помага.Възможно ли е бенз.помпа да прави проблеми и да затяга и недава нужният капацитет на моменти.Иначе веднъж тръгна ли да дълго мога да мина и 1000 км без никакви грижи и проблеми стига само да не я загасям и паля отново.Днес извадих маркуча който е за обратното гориво в резервоара.Сухо,сухо няма и капка бензин в него.Запалих колата както е изваден форсирах ама уви нищо не излиза от него. Така ли трябва да е ? Или е блокирал клапана за обратното гориво .... над МАР сензора който се намира.Има и филтърче преди него или поне на такова го правя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове