Jump to content
buleka vti

Не се изфорсирва

Recommended Posts

Става въпрос за Стрийм 1,7 но е с мотор като сивик купе 1,7. Пиша в този раздел понеже колегите с такива автомобили са повече отколкото със стрийм и мож да има на някой да му се е случвал подобен проблем. Става въпрос за запалване на колата независимо дали е топла или студена.Пали без проблем минаваш 50-100 метра и искаш да ускориш но уви.Повече от 1200-1300 оборота не иска да се изфорсира сякаш не и достига горивото.Натискам педала на газта до долу и се отпушва и си тръгва нормално и не го прави повече този проблем до следващото загасяне на мотора.Ходих 4- ри пъти на диагностика и първите 2 пъти ми показа EGR клапан след като ми светна чека.Смених го покарах 2-3 дни без проблем и пак взе да забива и светна чека. Този път показа богата смес на първата сонда.Измерихме сондата с диаграма работи перфектно.Изтрихме грешката и пак след няколко часа показа същите симптоми с забиването без да светва чека.После пак светна мека но вече не съм ходил на диагностика. Пищисах се от какво може да е?Някой ако има идея да помага.Възможно ли е бенз.помпа да прави проблеми и да затяга и недава нужният капацитет на моменти.Иначе веднъж тръгна ли да дълго мога да мина и 1000 км без никакви грижи и проблеми стига само да не я загасям и паля отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за Стрийм 1,7 но е с мотор като сивик купе 1,7. Пиша в този раздел понеже колегите с такива автомобили са повече отколкото със стрийм и мож да има на някой да му се е случвал подобен проблем. Става въпрос за запалване на колата независимо дали е топла или студена.Пали без проблем минаваш 50-100 метра и искаш да ускориш но уви.Повече от 1200-1300 оборота не иска да се изфорсира сякаш не и достига горивото.Натискам педала на газта до долу и се отпушва и си тръгва нормално и не го прави повече този проблем до следващото загасяне на мотора.Ходих 4- ри пъти на диагностика и първите 2 пъти ми показа EGR клапан след като ми светна чека.Смених го покарах 2-3 дни без проблем и пак взе да забива и светна чека. Този път показа богата смес на първата сонда.Измерихме сондата с диаграма работи перфектно.Изтрихме грешката и пак след няколко часа показа същите симптоми с забиването без да светва чека.После пак светна мека но вече не съм ходил на диагностика. Пищисах се от какво може да е?Някой ако има идея да помага.Възможно ли е бенз.помпа да прави проблеми и да затяга и недава нужният капацитет на моменти.Иначе веднъж тръгна ли да дълго мога да мина и 1000 км без никакви грижи и проблеми стига само да не я загасям и паля отново.

Днес извадих маркуча който е за обратното гориво в резервоара.Сухо,сухо няма и капка бензин в него.Запалих колата както е изваден форсирах ама уви нищо не излиза от него. Така ли трябва да е ? Или е блокирал клапана за обратното гориво .... над МАР сензора който се намира.Има и филтърче преди него или поне на такова го правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...