Jump to content
Guest jica

Въпроси за избор и покупка на кола

Recommended Posts

Guest jica

Спрял съм се на сивик 5 или 6 генерация за около 5000лв.Избора ми е продиктуван от следите качества на колата - сравнително на добра цена е харчи малко, комфорта в купето по моите изисквания е супер(просторно е таблото и интериора са изчистени),харесва ми на външен вид,пъргава кола е,и едно от най-важните неща за България е че е здрава.Искам и да е хечбек но с 4 врати ,а такъв до момента не съм видял така че остава и варианта за купе.Въпроса ми е за съответните генерации какви двигатели ще ми препоръчате съответно и за хечбек и купе.Предпочитам по-прости неща така че и моноинжекция е добър вариант но по-добре знаеши хора да си кажат мнението.Другия много важен въпрос е какво да гледам на колата когато я купувам което е специфично за хонда или с други думи какво и се чупи най-лесно за което трябва да внимавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

Виж сега и аз като тебе търся Хонда да ти кажа първо хечбек е с 4врати а Ти искъш седан 5 генерация .Там има два мотора Д15б2 моно инжекция и Д15з1 В ТЕК -Е .Вторият е по икономичен аз ще търся вторият ДВГ но ако не мога да го намеря ще се задоволя и с първият.Смятам да го вкарам от ?Германия.Ето ти малко информация за частите http://www.moneybg.com/ivo/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MaXo

Момци нещо объркахте вратите... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hEka

хеч - 3 врати, седан - 4 врати, купето е като хеч но е по голяма... на сравнително прост език казано, има и хеч 5 врати от тия англииските хонди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Да ти кажа и двата варянта на които си се спрял са добри. Ако търсиш комфорт ти препоръчвам седана. Вози доста по-меко от хеча. Другото му предимство в по-големия багажник. Аз карам хеча и в багажника има място само за тубата и едно сакче. Двигателита са добри. D15B2 е доста сполучлив двигател и е доста пъвгав и икономичен. Има 5-ген. и с 1.3 литров двигател но 75 коня за мен поне са си малко. В-тека е по икономичен но Д15-ката си е по бегачка. Каквото и да избереш няма да съжаляваш. Преди да купуваш обаче се качи и на двата варянта и виш кое ще ти хареса повече.

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jica

Значи трябва ми да е с 4 врати и и да може да се товари по обемист багаж за което да може да се бутнат задните седалки и да се освободи повече място което като кола трябва да е хечбек или има вариант седан с такъв багажник.Дето се вика на нас българите ни трябва кола която да е за кеф за работа ако може да е ефтина да не харчи да е здрава, абе с една дума сиромащия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

Дето се вика на нас българите ни трябва кола която да е за кеф за работа ако може да е ефтина да не харчи да е здрава...............

................ :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

А, като я понастъпиш, може да стане забавно, дори и със семейна, английска Хонда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jica

Разгледах доста обяви и забелязах че има хечбек с 4 врати който прилича точно на седана дори не мога да ги различа, какво ви е мнението за този сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Разгледах доста обяви и забелязах че има хечбек с 4 врати който прилича точно на седана дори не мога да ги различа, какво ви е мнението за този сивик.

такъв филм нЕма, по-скоро обявата е обърканаЗначи на седана също може да гътнеш седалките - тогава багажника се съединява с купето, но все пак за нещо по обемисто ще трябва да го вкараш през задната врата...6ген има комби (викат му аеродек), ама цените май са от 8К на Горубляне :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest element

А това не е ли хечбек защото според мен е, но не съм сигурен.

Хечбек(3 и 5 врати)Седан(4 врати)В случая това е хеч,защото капака на багажника се води врата. Сега надявам се вече си разбрал какви са разликите?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Orlin

Според мен си търсиш Civic Aerodeck :beer: 5 врати, комби. Доста ми харесва салона, а 90-те коня на 1.4 двигателя са достатъчни за да задоволиш нуждите си :DPicture 1 Picture 2 Picture 3 само 'дето няма да си намериш такъв за около 6000, освен ако не се поразходиш до "Европата" :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo

аз карам хеч с пет врати, англичанка :D , незнам колко обемисти товари ще носиш, но със свалени седалки се открива доста обемисто пространство. Двигателя Д14А2 90 коня е достатъчно мощен, динамичен, сравнително икономичен, за слаби места по него немога да ти кажа, аз я взех едва на 78k км (реални :D ) и още не се е оплакала каде я боли . За интериора сам можеш да си прецениш на мен определено ми допада много, доста по-просторна е от двувратките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jica

аз карам хеч с пет врати, англичанка :( , незнам колко обемисти товари ще носиш, но със свалени седалки се открива доста обемисто пространство. Двигателя Д14А2 90 коня е достатъчно мощен, динамичен, сравнително икономичен, за слаби места по него немога да ти кажа, аз я взех едва на 78k км (реални :) ) и още не се е оплакала каде я боли . За интериора сам можеш да си прецениш на мен определено ми допада много, доста по-просторна е от двувратките.

bat_gogo точно това търся като твоята, но те са от 95-96 6 генерация май и с 5000лв май трудно ще намеря читава или да поизчакам малко до средата на годината.А относно комбито не искам такава кола мразя комбита грозни са по-тромави са имат едно единствено преимущество че събират много багаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo

замислил ли си се да я вкараш от Германия примерно, знам ли уж без мита и ДДС може и да ти излезе по тънко, от колкото да я купиш от България

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

а като говорим за двигатели ... за д16 не сте ли чували ,че не ги споменахте ? и те са прости като устройство :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo

не че не сме чували за д16 просто не е ставало дума, а и той трябва да си реши какво му приляга най добре на него и на финансите му

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jica

замислил ли си се да я вкараш от Германия примерно, знам ли уж без мита и ДДС може и да ти излезе по тънко, от колкото да я купиш от България

Абе аз се замислих ама като видя цените там и са около 2000 евро (англичанка 6ген хечбек с 4 врати) за 6то годе прилична кола с докарването и разходите по регистрации смяна на консумативи а не дай си боже и части и то май идва дори повече от 6000.А гледам че 5 ген. хечбек са по-ефтинки може да се намери нещо интересно и до 1000 1500евро кофтито е че са двувратки ама ще се примиря като гледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jica

Бихте ли споделили мнение за английските хонди как са спрямо японските като купе окачване колко са по-различни и по-добри ли са или качеството им е доста по-лошо от японките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...