Jump to content
Guest semionov

Двигателя дрънчи като е студен

Recommended Posts

Guest semionov

Здравейте,Двигателя ми е Д13Б2 и като паля колата сутрин и се включи смукача, двигателя дрънчи. Като паднат оборотите спира да дрънчи. Това нормално ли е? И ако не, от какво е и как се оправя?Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Странно ми е, че има много хора с Д13Б2 и никой не казва при него как стоят нещата, а темата е прочетена вече над 60 пъти а няма отговор. Или просто въпроса ми е глупав?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Странно ми е, че има много хора с Д13Б2 и никой не казва при него как стоят нещата, а темата е прочетена вече над 60 пъти а няма отговор. Или просто въпроса ми е глупав?

Колега да не мислиш , че всеки каращ д13б2-ка е майстор и ако неговата се раздрънчи ще ти каже от какво е ??? Вариянтите са много и половинат от тях дори не ти минават през главата дори , може да са клапани , да има да се центрират ; може да ти дрънчи ламаринка ( на моя сивик старо поколение д13-ка влезна болтче между ламарината и генерацията и не мога да го изкарам и дрънчи понякога та се къса ) ; може буталата да са ти отишли , не се ли досети , че трябва да я заведеш на майсотр ??? Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Или пък да дрънчи катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o


Мене ако питаш май ти е заминал някой от тампоните на двигателя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Странно ми е, че има много хора с Д13Б2 и никой не казва при него как стоят нещата, а темата е прочетена вече над 60 пъти а няма отговор. Или просто въпроса ми е глупав?

Колега да не мислиш , че всеки каращ д13б2-ка е майстор и ако неговата се раздрънчи ще ти каже от какво е ??? Вариянтите са много и половинат от тях дори не ти минават през главата дори , може да са клапани , да има да се центрират ; може да ти дрънчи ламаринка ( на моя сивик старо поколение д13-ка влезна болтче между ламарината и генерацията и не мога да го изкарам и дрънчи понякога та се къса ) ; може буталата да са ти отишли , не се ли досети , че трябва да я заведеш на майсотр ???
Първата част на въпроса ми е дали този шум е нормален. За какво да я водя на майстор ако се беше оказало нещо съвсем нормално?Както и да е, мерси за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

Мога да ти кажа на мойта какво чука, но не е дранчене когато е студена. Кобиличния механизъм на клапаните и когато загрее затихва. Виж си първо маслото дали е добро и отговаря ли на необходимия вискозитет и имали изобщо в двигателя. Ако не е от това наистина трябва да я закараш на майстор ние няма как да кажем без да се види и чуе на място.

Редактирано от pepi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Мисля че не е някаква механична повреда, защото шуми странно не когато е студена, а като е включен смукача. Като се изключи си звучи добре, въпреки че още е студена. А самия шум не е дрънчене като на метал в метал, ами някво тракане, горе-долу като на дизелов двигател. Възможно ли е това да е просто защото смукача обогатява сместа, и не всичкия бензин изгаря, затова генерацията да съдържа малко количество бензин и това да променя звука, който издава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

най-вероятно си са регулаж на клапани, но както някой вече спомена, няма как да знаем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

при ниски температури и при мен се получава едно тракане при студен двигател малко като при дизелите. но това според мен е заради ниската температура, хлабините се стават по големи (на клапани и не само) но като загрее звука си се нормализира. при теб ако е дразнещо, може да не е нормално. запали я, и се опитаи да проследиш от къде идва звука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

При мен е същото.Когато е студена клапаните (поне така ми изглежда) тракат.След като загрее мъра като коте. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

най-вероятно си са регулаж на клапани, но както някой вече спомена, няма как да знаем.

Да и според мен един регулаж + някакво хубаво масло и ще отихне. Когато я купих мойта беше така по-тракаща като студена. Още със смяната на консумативите направих регулаж на клапаните, сложих хубаво масло и като я припалих студена много и умекна звука. Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

А моята като е ветек d15z8 има ли някаква особеност на реголирането на клапаните. Някой казват, че трябвало да се надуят с въздух и тогава да се центроват. Решил съм да пробвам моята дали ще затихне. Иначе работи много равномерно - благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

Абе и мойта като е студена леко почва да трака но загрее ли звука омеква и няма никакво тракане но мисля да и направя реглаж на клапаните :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pitbuls

пич когато на моя рекс му се вклиучи смукача се чува поскоро тракане,което идва от няква клапа която е при ваздушния филтар,но това се чува постоянно,и на смукач се чува свистене,което е напално нормално.ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

Аз знам какво трака просто питах дали се регулират като другите или има някаква особенност заради ветека. Нямам такава клапа на въздушния филтър.

Редактирано от pepi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...