Jump to content
H22a

Генерация за Prelude H23 4G !

Recommended Posts

Здравейте. Какво може да ми кажете за МУГЕН генерацията. На какъв модел да се спра . Благодаря!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерацията на Муген е добра ,но струва колкото един Прелюд .Спри се на по-евтин модел.Познавам момчета които правят перфектни генерации в Бургас.Поръчвал съм 2 при тях,Ако имаш интерес пишина лични

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, гледам искаш да засилваш х23ката.....първо за генерацията-вземи си някаква сравнително евтина на 63мм външен/60 мм вътрешен диаметър. Няма смисъл да се изхвърляш за мугенска...Моята си е китайче и от 2008 си държи. Сега за мотора. Ако искаш да тръгне: ревизия на главата, сваляш 1мм от главата да се сгъсти малко,ревизия на блока(нови сегменти и лагери), китайски 4-2-1 спортен колектор с генерация до края и гърне тип кюнец. Хубав спортен филтър и интейк.Чипната П28ца и някой да я настрои.... Джанти-леки 15ки,17ките я мъчат,макар че колата е доста по-приятна на външен вид....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или най-добре кажи каква ти е целта , за да мове да ти се подскаже кой е най-краткит път към нея

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта ми е да имам един автомобил в които като седна да ми дава удоволствие - динамика и прочие. Имам и др. коли които карам през повечето време. Но съм се насочил към японските резачки. Мнението на MURDERA доста ми допадна мисля да тръгна към тази посока . Това за джантите сериозноли е в момента сам с 15ц но се оглеждам за 17 но може и да ви послушам. Благодаря на всички за вниманието .

Редактирано от H22a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак какво мислите за този модел Публикувано изображение

post-28570-0-67605600-1378495418.jpg

post-28570-0-69174000-1378495432.jpg

post-28570-0-19373200-1378495455.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерацията е лачена и звукът от нея ще е уникален с този туинлуп накрая......Но след първите 1000км с нея лака вече няма да се вижда и ще останеш само с уникалния звук.Доколкото разбирам не това ти е целта.Колегата ти е посдсказал как най-просто и евтино колата ще потръгне....но не очаквай чудеса от това..Вариант 2 : Х22 inside.....Вариант 3 -H23VTEC идват ти едни 30-40 коня ако оставиш нешата сток.С настройки и повече,Карах такава 4 години .Ако я сгъстиш с х22а бутала идват още 10 назобени коня.При този вариант ползата е че си оставаш на ниския данък (спрямо х22 конверсията) и при последвала продажба купувача няма да има проблеми с регистрация .Това са най-разпространените и евтини варианти за атмосферен тунинг на х23 ,при който определено ще усетиш ефект , отколкото слаганетона каквато и да е генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за информацията ще ми е от полза Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...