Jump to content
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

фарове

Recommended Posts

Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

имам малко странен проблем ве4ер когато си карам фаровете ми изклиу4ват и работят само габаритите.спра и по4акам млко понякога пове4е запаля и после пак трагват дали не е нещо от крушките 4е те са H4 i H1 по 100 вата ама не ми горят бушоните е странното ако някои знае нещо по този странен проблем да пише :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

имам малко странен проблем ве4ер когато си карам фаровете ми изклиу4ват и работят само габаритите.спра и по4акам млко понякога пове4е запаля и после пак трагват дали не е нещо от крушките 4е те са H4 i H1 по 100 вата ама не ми горят бушоните е странното ако някои знае нещо по този странен проблем да пише :cool:

Погледни си бушоните. При колегата K-u-d-o-s имаше преди време същия проблем. Поразмести бушоните, погледни си кабелите и фасунките да неби да имат окиси и тям подобни гадорий. Като тръснеш в дупка ли гаснат или без причина??? Виж релета ала бала. Може някъде да има я хлабава, я "студена спойка", да нагрява и от това да гаснат. Успех :) П.п. кога ще закачиш нейни снимки да и се порадвам и аз, защото съм луд на темата prelude ;) ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

А сигурен ли си че колата ти е за 100В крушки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

и при мен беше така, но проблема беше в крушката, като ударех леко фара светваше. Като ги смених с нови се оправи. Бях си харесал сини крушки на филипс ама не бях сигурен как ще светят, то малко оfftopic, ama някои ако има впеетление от тях да каже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sand0

Аз съм с едни 100вата (незнам какво производство) сини.Ами светят доста по чрко от оргиналните ми филипс. но светлината е искрящо бяла а не синя както очаквах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

и при мен беше така, но проблема беше в крушката, като ударех леко фара светваше. Като ги смених с нови се оправи. Бях си харесал сини крушки на филипс ама не бях сигурен как ще светят, то малко оfftopic, ama някои ако има впеетление от тях да каже

кръшките филипс са едни от наи хубавите вземи си премиум или рали те са наи яки 4000 кандели а наи яките крушки са пиа американски вси4ки рали автомобили карат с такива и не само те те са 5000 кандели а моите фарове си гаснат така без дупки без такива други маи има няква би метална пластина нещо като защита на бушоните да не горят и явно като изтине се вкю4ват маи е тва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Най-вероятно ги прегряваш с тия 100В крушки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

ами не ги прегряжам със сигорност защото днес купих осрам силвар наи яките европеиски крушки за момента дадаш един куп пари и преди малко пак изгаснаха ама размардах едното реле и светнаха маи трябва да го сменя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

По-добре го почисти с вд 40 него и контактните му пластинки и ако не стане го сменяй.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

По-добре го почисти с вд 40 него и контактните му пластинки и ако не стане го сменяй.

И бордовият компютър напръскай, за по-сигурно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

А освен фаровете - нещо друго шашави ли се по електрическата система ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

А освен фаровете - нещо друго шашави ли се по електрическата система ?!

ами да понякои пат ка4ва температура но само на таблото понякои пат показва и 4ервено но само когато се кара на фарове ,изгася ли ги и градусите падат а всащност двигателя е нормална температура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Колега, според Мен проблема НЕ Е в крушките ;) По-скоро някъде НЕ дава добър контакт и се губи плюс-а.

 

Преди 2 - 3 седмици моята машина се шашавеше по следния начин: НЯМАШЕ стоп светлина и клаксон (и двете са интегрирани на един общ 10 амперов бушон), но бушона си е ОК. А гнездото за този бушон също си беше ОК - нито беше зацапано, нито нищо. Т.е. проблема беше от друго място. А междувременно, докато автомобила се движи от време на време ОБОРОТОМЕРА (!!!) изгасва !!!

Тези номера започна да ми ги прави преди около 2 месеца в дъждовно време (когато има влага), но впоследствие започна да ги прави и по принцип - независимо дали е влага или е "адска мараня" :cool: .

"Проблема" се реши като с един контактен спрей се напръскаха и почистиха "гнездата" на "ГЛАВНИТЕ БУШОНИ" (незнам дали се изразявам правилно) - на моята кола те се намират в двигателния обсег. Някой по-навътре в нещата да каже как точно се наричат тези бушони - става дума за кутията, оградена със зелено:

 

Публикувано изображение

(BTW: снимката е от автомобила на "Tino", но Моята и Неговата кола са общо взето еднакви)

 

Както и да е де ;)

 

БИ трябвало и твоята машина (въпреки че между моята кошница - Civic AK и твоя Prelude BB3 единствената прилика е в емблемата - нищо друго :) ) да има подобни "ГЛАВНИ" бушони и вероятно са се зацапали и НЕ дава добър контакт от време на време и затова стават тези магарии ;)

 

Според Мен де. Дали съм в "правилна посока" или греша - НЕЗНАМ !!! НЕ гарантирам за нищо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

БИ трябвало и твоята машина (въпреки че между моята кошница - Civic AK и твоя Prelude BB3 единствената прилика е в емблемата - нищо друго :cool: ) да има подобни "ГЛАВНИ" бушони и вероятно са се зацапали и НЕ дава добър контакт от време на време и затова стават тези магарии :) Според Мен де. Дали съм в "правилна посока" или греша - НЕЗНАМ !!! НЕ гарантирам за нищо ;)

То и между моята и твоята приликата е само емблемата, но пък и аз имам същата джаджа, така че нека колегата направи това, което му казваш. За всеки случай нека прегледа обаче и крачетата на реленцата за управление, защото наскоро и аз имах проблем с термо датчика и се оказа, че от хубавите ни пътища или нещо такова, едната от спойките леко се беше пукнала. Не е болка за умиране. С малко повечко внимание, търпение, поялник, тинол и колофон всичко може да се отстрани. Съветвам колегата да ползва спрей за почистване на реленца и контакторни пластини а не финни абразиви, шкурки, пилички и така нататък ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf
Отговорено (Редактирано)

По-добре го почисти с вд 40 него и контактните му пластинки и ако не стане го сменяй.

И бордовият компютър напръскай, за по-сигурно :cool:
Обезателно! Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...