Jump to content
Guest MaXo

Заглъхване при D15b2 около 2500-3000об... нещо нормално ли е?

Recommended Posts

Guest MaXo

Чета в една тема, че имало някакво заглъхване около 2500-3000об .... и един вид било нещо нормално за тоя мотор ... я ме светнете за какво става въпрос, че нещо не ми звучи добре тая работа. :rolleyes: На какво се дължи и лекува ли се ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Чета в една тема, че имало някакво заглъхване около 2500-3000об .... и един вид било нещо нормално за тоя мотор ... я ме светнете за какво става въпрос, че нещо не ми звучи добре тая работа. :rolleyes: На какво се дължи и лекува ли се ...

Лекува се , със нов регулатор на бензина , колегата Демон след смяна каза ,че това заглъхване е изчезнало :starwars: Принципно е нещо нормално , но става въпрос за леко заглъхване , не и за осезаемо забиване на нос или намаляне ускорениетоП.П. Забравих да поясня , не нов оригинален , а Вебер Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MaXo

Е японците защо не са решили тоя проблем ... много е важно колата да е респонсна все пак ... и след като е толкова просто за корекция, питам се как така заводски не са го коригирали тез дръпнатите. :rolleyes:

Редактирано от MaXo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Е японците защо не са решили тоя проблем ... много е важно колата да е респонсна все пак ... и след като е толкова просто за корекция, питам се как така заводски не са го коригирали тез дръпнатите. :)

То на пръв поглед изглежда малка корекцията.Вебера е регулируем и промяната на налягането в рампата коренно променя настройките на мотора.Принципно оригиналния не се пипа ,следователно не се настройва сервизно или с други думи една неизвестна по-малко при настройка на инжекцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Е японците защо не са решили тоя проблем ... много е важно колата да е респонсна все пак ... и след като е толкова просто за корекция, питам се как така заводски не са го коригирали тез дръпнатите. :)

Японците са си го измислили, но въпросния регулатор като остарее му отслабва вероятно пружината и се повишава налягането на горивото (говорим за над 10 годишни автомобили). Заглъхването се получава от богата горивна смес. Не е задължително да се случи, но понякога при някой коли се получава. Това се наблюдава само при моно-инжекциите. Ако я SWAP-неш с пълна инжекция или смениш регулатора, проблема се решава ако го имаш разбира се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MaXo

Някакви други проблеми има ли ...... искам всичко да знам. :) Ще ми отнеме мноооого време, ако трябва всичко да прочета от форума за тоя мотор през търсачката....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Нямаш грижи, иначе са железни автомобили. Аз не съм имал други грижи освен един път като смених бубината в делкото. Струваше 100 лв. чисто нова. Но за 3 години зад волана и над 50 000 км. са си направо нищо тези ремонти.Всичкото друго време прекарано в бокса е преминало, заради смяна на консумативи или тунинг по автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...