Jump to content
Guest delineator

Търся инфо за Civic 6th Generation

Recommended Posts

Guest delineator

Здравейте. Реших да си сменям Хондата (Сивик 2-ра генерация) с нещо по-ново. Харесва ми хечбека на 6-та генерация и търся инфо за тоя модел. Какви са впечатленията ви за него, има ли някакви недостатъци, т.н.? Тъй като не съм екстремен driver сигурно ще търся модела с базовия 1.4 двигател 90 к.с.Клиренса на 6-та генерация по-голям ли е от 5-тата или само така ми се струва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Здрасти :rolleyes:

 

Какво мога да кажа - прекрасен е автомобила е :cool: Лично на мен, СИВИК 6-а генерация, версията с 4 врати Седан (наричан в някои страни "Civic FERIO" ) ми е една от най-любимите и красиви ХОНДИ :cool:

 

Ако говорим за двигатели - неща като "недостатъци", призводствени дефекти или "детски болести" - НЯМА ТАКИВА НЕЩА ! Вероятно, сам си се убедил в качествата на автомобилите ХОНДА :rolleyes: Аз лично бих ти препоръчал 1.5 SOHC VTEC 114 коня мотора (D15Z6) - e този мотор, ако щеш вярвай гори по-малко гориво от 1.4 75/90 коня моторите :huh::blink::) Това е двигател, който едновременно е динамичен и си има сила за агресивно каране, който би ти изгорил бензин в рамките от 5.5 до 7.5 - 8 литра ! Много добър мотор - хем мощен, хем икономичен за характеристиките които предлага.

Не че 1.4 литровите мотори са лоши, но....... при положение че има такъв който е по-мощен и по-икономичен от тях.... ;) Мисля че ме разбираш. Пък и - 1.4 75 коня (D14A3) за това купе според мен този мотор е СЛАБ ! Имам приятел който има такъв СИВИК с такъв мотор, казва че повече от 165 км/ч е трудна работа да развие :unsure: Имам познати със Сивици с по-якия 1.4 литров мотор - 90 коня който е (D14A4) - те казват че 180 км/ч си правят по магистрала. Но, пак казвам - ако имаш възможност - търси модела с D15Z6 мотора - 1.5 SOHC VTEC 114 коня ;)

 

Е, ако си спортна натура, безпорно модела който ти трябва е CIVIC VTi - с B16A2 мотора (1.6 DOHC VTEC 160 коня) :cool: Това е за маняци, но ти сам казва - спокойна натура си :)

 

За клиренса - много зависи. От това дали някой е подрезвал пружините (много често го правят това хората ;) ), кой модел е - като цяло, "стойката" и клиренса зависи и от това дали автомобила е оборудван с 1.4 75 коня мотор или 1.6 160 коня ;) За ТОП версията по начало си е по-ниска. Но мисля че, ако говорим за две серийни, еквиваленти горе долу по сили СИВИК 5-а и СИВИК 6-а генерация - мисля че и двете са с еднакъв клиренс. Илюзията при 5-а генерация идва от по-малките предни фарове и като цяло, можеби по-мускулесто-изглеждащо купе (особено на хечбека), докато 6-ата генерация, с тези меко казано ГОЛЕМИ фарове (които лично на мен са ми страшно симпатични и много ме кефят :rolleyes: ) - изглежда че е по-голяма кола, че е по-висока и т.н. А всъщност - не е ;)

 

PS: като заговорих за ТОП версий :cool: - ако трябва да бъдем точно, версията с B16A2 (1.6 DOHC VTEC 160 коня при 8000 об/мин) мотора в никакъв случай НЕ Е най-якия мотор предлаган за СИВИК 6-а генерация. За ЯПОНИЯ (за сълажение единствено и само за нея :unsure::( ) е предлагана версият TYPE R, която също е с 1.6 DOHC VTEC мотор, НО - говорим за 185 конски сили при 8500 оборота/мин :cool::cool::cool: Това е мотора B16B, както вече казах - предлаган единствено и само за ЯПОНИЯ !

А иначе - за ЕВРО версийте СИВИК 6-а генерация (5 врати Хечбека и кобито "Aerodeck) е предлаган 1.8 DOHC VTEC (B18C4) който е 169 коня ;)

 

PSS: спомена че имаш СИВИК 2-ра генерация :rolleyes: Ще се радвам ако разкажеш малко повече за тази машина ;) Ако имаш и снимка на колата - ще е прекрасно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Взимай,ако можеш! Имам точно такава и съм изключително доволен,дори изненадан :rolleyes: Градско ми гори 7.5 при яко ръчкане,иначе сигурно ще свали още, ама друг да я кара :rolleyes: , на дълго-5,5-5,8, но същото каране, ако я кротна на 90км, ще иде сигурно под 5/100. За ускорението-10,8 си е много добре при толкова икономичен мотор.Клиренса е наистина малък за в града, но с по-високи гуми се компенсира-отпред съм 175/70/14, отзад-185/65/14 и е много добре и стабилна с тях,просто пробвах много размери и комбинации,но от тази съм най-доволен :rolleyes: А за двигателя гледай да не е 75кс, а 90кс- той не отстъпва почти на 1,5 и 1,6(без ви-тека разбира се), понеже е по-ново поколение и се слага абсолютно същият на 7-ма генерация :rolleyes: А за разликата в динамиката м/у 5-та и 6-та генерация,причината е в по-тежкото купе на 6-та, но и возията и е по-добра и сигурността.Ето ти малко данни за сравнение: ТУК

Редактирано от Майна 6-та генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest delineator

Благодаря много за инфото! Не знаех че има 75 к.с. за тоя модел. Мислех че почват от 90к.с. Между другото какво означава S-to в 1.4iS?Според вас на каква цена мога да я намеря тука в БГ? В мобиле.бг видях обява за 7000лв за 1.4iS. Реална ли е тая цена? Майна, ако не е тайна, за колко я взе твойта?Сегашния ми Сивик е 21 годишен, 1.3 мотор 55к.с. Като я взех преди 4 год. беше перфектен но бързо взе да ръждясва. Иначе никакви проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Не е тайна,взех я на супер цена-6000лв,но я пребоядисах,че беше много изподрана (не удряна), та ми легна 7000, иначе и аз видях тази за 7000-май няма много екстри,но е възможно да е истина,виж я добре,а ако си от сф,иди при омбрето да я прегледа!Зорлии има доста и може да ти е на късмет :rolleyes: а S означава спорт- с форсиран двигател, но тези коне за хонда са нищо и да не те притеснява, по-истински стои на пътя с тях :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

iS, i и много други такива, са си само наименования на модела с точно определения двигател.

Примерно, като се каже "CIVIC 1.4i" се значе че става дума за СИВИК 6-а генерация с 1.4 75 коня мотор, като се каже че е "CIVIC 1.4iS" - става дума за СИВИК 6-а генеарция с 1.4 90 коня мотора :rolleyes:

 

Както и CIVIC VTi - става дума за СИВИК 5-а или 6-а генерация, оборудван с 1.6 160 коня мотор :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

АДХ малка поправка. Начи Тайп-Р развива 185-те си конски силипри 8200 оборота :rolleyes: . Ограничителя и пак е на 8500.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Да правилно ме коригираш - 185-те коня се постигат при 8200 оборота в минута. За справка - B16A2 - 160 коня при 8000, а Японската версия - 170 при 8000rpm - а ограничител както казваш - пак 8500 rpm.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Пак ще коригирам :rolleyes: . Начи при евро версията макс мощност се постига при 7600 оборота, 160коня. При японката "нормална" са 170 коня при 7800 оборота, а при Тайп-Р са 185коня при 8200 оборота. Съответно степените на сгъстяване са 10,2:1, 10,4:1 и 10,8:1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...