Guest da6kata #1 Публикувано 7 Януари, 2007 простете незнанието ми но любопитството ми надделя и исках да попитам какъв е посочения елемент на долната снимка мерси предварително и безаврийно на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lz2lps #2 Отговорено 7 Януари, 2007 Това е външна бобина. Ето тука и аз съм сложил MSD: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest da6kata #3 Отговорено 8 Януари, 2007 Това е външна бобина. Ето тука и аз съм сложил MSD: йес и бях се фанал на бас със един приятел обаче той искаше някой да го докаже еее 10 лева в джоба са мерси мерси за отговора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #4 Отговорено 11 Януари, 2007 и каква е ползата от външна бобина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lz2lps #5 Отговорено 11 Януари, 2007 (Редактирано) и каква е ползата от външна бобина?Ами честно да ти кажа аз я взех щото щях да сменям кабели, свещи и т.н. и ми беше много изгодна. За бобината, капачката за нея и палеца дадох не повече от $80. Мойта оригиналната я бях прецакал и бях сложил няква италианска и исках при първа възможност да я махна. Драго също ме беше питал за това дали има полза и ето какво му отговорих аз: 1. Бобината е външна и поради това и дава много по-добра искра, но истинския ефект по-принцип би трябвало да се усети при модифицирани двигатели. 2. Би трябвало да е по-издръжлива от оригиналната и съответно няма да имам проблеми за по-нататък, щото делкото е едно от най-проблемните при Хондите както повечето от вас знаят или са имали опит вече. А ето каква разлика усетих, което разбира се се дължи не само на бобината. При сменени филтър с AEM SRI, кабели MSD (8.5mm), бобина MSD Blaster Coil и свещи Denso Iridium да се изразя малко по-просто оня момент при който двигателя се отпушва (звука се променя все едно имам VTEC) падна от над 5000 оборота до точно 4000 оборота. Редактирано 11 Януари, 2007 от lz2lps Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ShEfA #6 Отговорено 11 Януари, 2007 Извинявам се за невежеството.. това не е ли нещо за маслото, защото виждам че някакъ маркуч минава през него! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest didone #7 Отговорено 11 Януари, 2007 това е кабела който отива към другата бубина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest blueeye #8 Отговорено 11 Януари, 2007 Стандартната бобина която е вътре в делкото е малко хилава. На мен ми изгоря преди 3 години на морето ей така докато си карах в Балчик и изведнъж колата просто умря.Втората изгорих като мерихме компресия със свалени кабели и бяхме забравили да изключиме делкото. Т.е. бобината изобщо не издържа работа без товар (свещи).Това което съм чел е, че външните бобини дават по-добра искра, просто защото могат да натрупат повече енергия в себе си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lz2lps #9 Отговорено 12 Януари, 2007 (Редактирано) Извинявам се за невежеството.. това не е ли нещо за маслото, защото виждам че някакъ маркуч минава през него!Това е кабела за високото, не се бъркай. Ако се вгледаш малко по-внимателно ще видиш че има още две кабелчета, които идват от запалителния модул (ICU - Ignition Control Unit) вътре в делкото. това е кабела който отива към другата бубина Ами то всъщност друга бобина няма щото се маха вътрешната и на нейно място се слага външната. Редактирано 12 Януари, 2007 от lz2lps Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове