Jump to content
Guest MaXo

Нитро на този 1.5 моноинж мотора?

Recommended Posts

Guest MaXo

Корави ли са им буталата ... клапаните как са?Та по света пръскат ли им нитро при сток карантия ... и ако пръскат до колко понася без проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

Корави ли са им буталата ... клапаните как са?Та по света пръскат ли им нитро при сток карантия ... и ако пръскат до колко понася без проблем?

дали им пръскат такива работи не се знае.....само знам че сток карантия може да устиска до 220 коня с турбина но за нитро...а клапаните са здрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

Корави ли са им буталата ... клапаните как са?Та по света пръскат ли им нитро при сток карантия ... и ако пръскат до колко понася без проблем?

дали им пръскат такива работи не се знае.....само знам че сток карантия може да устиска до 220 коня с турбина но за нитро...а клапаните са здрави
Ще устиска чушки д15б2Че е сполучлив двигател никой не го оспорва, но айде да не го превьзнасяме в небесата. Сьвсем нормален мотор си е и няма нищо подсилено у него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

никой не знае със сигурност до колко ще устиска.... опира най вече до настройки.Ако си много голям късметлия и много внимаваш, може да устиска до около 100 шот, но е мнооого под въпрос. Буталата ще издържат над 200к.с, но ще береш ядове със мотовилките които след 150к.с мноооого трябва да ги пазиш.За пипане по ЕЦУ-то забравяш.... пиджибек или нещо друго ще трябва да мислиш.С вде думи, колкото вложиш в мотора толкова ще издържи. И пак, като опреш до мотовилки нямаш решение щото спортни няма :hondarulez:Ако ще правиш драгаджийка, по-добре вземи предишния модел и един ЦРХ-ов двигател.... или просто един ЦРХ :lol:между другото, Д15-ката е според мен с най-добре проектиран всмукателен колектор за НОС с една дюза. Просто пълните инжекциони си искат 4 дюзи според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MaXo

Дам ... моното е подходящо за нитро!!!Бе не стаа въпрос за драгаджиика ... става въпрос някой път да си вдигна адреналина или да мина някой кисел с ... аре да не пиша марки да не се включат, че ще станат скандали. :hondarulez: 50 нитро значи ще поеме без проблеми ... може след време да съм си завършил Ниссана и като имам едни излишни около 1000лв да ги набия в нитро за Сивика. :bg: А може ли да се смени коляновия вал с биели от 1.6 и така да си стане 1.6 моно инж ... гледам, че буталата са им един размер .... правил ли го е някой?Демек ако по-нататак взема някакви мъжки бутала и биели ... правя я 1.6 + 150 шот нитро и ареее караме мнооо упоена бигачка. :lol: Та блока същия ли е като при 1.6 ... има ли пречка да се сложи колянов вал и биели от 1.6?Нищо не знам за Хондите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

Дам ... моното е подходящо за нитро!!!Бе не стаа въпрос за драгаджиика ... става въпрос някой път да си вдигна адреналина или да мина някой кисел с ... аре да не пиша марки да не се включат, че ще станат скандали. :hondarulez: 50 нитро значи ще поеме без проблеми ... може след време да съм си завършил Ниссана и като имам едни излишни около 1000лв да ги набия в нитро за Сивика. :bg: А може ли да се смени коляновия вал с биели от 1.6 и така да си стане 1.6 моно инж ... гледам, че буталата са им един размер .... правил ли го е някой?Демек ако по-нататак взема някакви мъжки бутала и биели ... правя я 1.6 + 150 шот нитро и ареее караме мнооо упоена бигачка. :lol: Та блока същия ли е като при 1.6 ... има ли пречка да се сложи колянов вал и биели от 1.6?Нищо не знам за Хондите...

преди време и моя болен мозък му минаваха такива работи за валове и биели ама не става от д14-ка д16-ка.....за д15-ка не знаем...емо мисля ше ти отговори на въпроса ....но можеш и да сравниш размерите ето тук ЦЪК......иии май като гледам така вала не става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

ако беше с карбуратор и да разпробиеш жигльорите можеше и да се получи нещо.......но тук дори и да стане блока нали ще смениш и компа, инсталация, глава и пълна инжекция..........ми смени целия двг ще ти е наполовина по-тънко :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Блока е по-къс с няколко милиметра от този на д16.Коляновия вал е с разли4ни размери на основните лагери пък май и биелните.Ина4е други проблеми май 4е няма, но и тия стигат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Мдааа, за съжаление е много трудно изпълнимо.... Първо трябва да разшириш основните лагери. Второ, Д15 блокът е 207мм а д16 е 212мм. Д15 е с 134мм биели, а д16 е с 137. Хода на д15 е 84.5, а на д16 е 90.... и излиза че буталото ще излиза с 5.75мм над блока.... е буталата на д16 са с 1мм по-ниски, значи ще излиза само с 4.75мм :Dгадна работа. С много преправяне и къси биели има варианти, но ще отидат поне около 2000лв. Пак ти казвам, много по-добра платформа е двигател от ЦРХ. При него и с около 500-1000лв така ще уякчиш блока че да държи на 1-1.5бара турбо или 100+ НОСТози двигател може да влезе в 5ген сивик с малко преправяне.п.с. абе взъщност, вземи си една д15-ка, сложи и НОС ( 50-ка примерно), настрой го добре и после ако не ти стига пробвай бавно и внимателно да вдигаш дюзите. Личното ми мнение е че ако не прекаляваш с оборотите и си с ПЕРФЕКТНА настройка, ще издеяни на 100-ца НОС.... може би не ужасно дълго, но ще издържи. Настройката на предверението и сместа ще са нещата които най-вече ще ти определят дали ще издържи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mario Pankov

Корави ли са им буталата ... клапаните как са?Та по света пръскат ли им нитро при сток карантия ... и ако пръскат до колко понася без проблем?

Off topic: Тоя пост ми се вижда малко безмислен. Нитро системата струва между 500-1000$. И като добавиме паричките, които ще даваш за един D15B2 си прави точно една EG9-ка...А тя ще върви повече от горната комбинация и разхода и едва ли ще е осезаемо по-висок от D15B2. Вече вносни такси няма, така че не виждам смисъл от подобна комбинация. А сега по темата - D15B2 съм чел на доста места, че максимума му е 200к.с. Навсякъде казват, че слабото му място са биелите и то за всички D-серии на Хонда. В-сериите обаче ( като EG9 ) носят доста повечко. Аз много скоро ще имам възможността да се метна на такъв седан и обещавам да дам отзиви. Това мога да ти кажа, нямам никакъв опит с нитро системи за да ти помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MaXo

Корави ли са им буталата ... клапаните как са?Та по света пръскат ли им нитро при сток карантия ... и ако пръскат до колко понася без проблем?

Off topic: Тоя пост ми се вижда малко безмислен. Нитро системата струва между 500-1000$. И като добавиме паричките, които ще даваш за един D15B2 си прави точно една EG9-ка...А тя ще върви повече от горната комбинация и разхода и едва ли ще е осезаемо по-висок от D15B2. Вече вносни такси няма, така че не виждам смисъл от подобна комбинация.
Искам Д15Б2 понеже е моно и ще му се слага метан ... чаткаш? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mario Pankov

И с метана не съм запознат. Единствено предишната ми кола съм я карал на газ ма нещо не ме кефи. Бензин само, е**л съм го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...