Jump to content
randb

Включа ли парното - тръгва да прегрява

Recommended Posts

Здравейте,

карам Сивик Купе ЕМ2 с D17A9 VTEC. Имам следния проблем - включа ли парното - колата започва да прегрява. Стрелката на температурата тръгва нагоре и след 50-100 м леко каране почти стига до "H". Aз я спирам и изчаквам да се охлади - на включен двигател, но температурата не пада, напротив вдига се. Перките не въртят ! Гася мотора. Долния маркуч от двигателя е хладък, горния пари. Изчаквам около 5 мин., паля мотора и стрелката е където трябва да бъде - на средата.( втория път като я спра и запаля - пък тръгват перките да въртят, тръгват когато си искат де*ва). Тръгвам пак, задържа се от време на време температурата малко над нормата ( стрелката мърда с едно деление надолу или нагоре, задържа известно време в една позиция и след малко хуква нагоре). Само да кажа, че колата няма проблеми с прегряване ако не ползвам парното Публикувано изображение Но вече за трети път ми прави този номер - включа ли парното тръгва да прегрява и парно няма. Обезвъздушавах я 2 пъти като я запаля ня место с отворена капачка на радиатора и изчаквам докато загрее да отвори термостата и да се включат перките( това на включено парно го правя) Нямам пробка за обезвъздушаване. Карах я без проблеми си върви вече 3 седмици и реша ли да врътна на топло( както днеска ) и прегрява. Казанчето ми е пълно с антифриз до горе ( 2 см под ръба на гърлото му някъде). Забелязвам, че нивото му не се променя като че ли. Студена или топла все там си стои. Като развивам капачката на радиатора ( на 1.1 bara e) си съска нормално ( това на студен мотор разбира се). Колата не пуши бяло, не пипа маслото, бистро е. Всичко изглежда ок. Но..... Незнам какво да гледам вече. Термостат ли е, датчик ли е някъф, капачката на радиатора ли е.... нямам идея. Пак казвам - прави ми номера САМО като тръгна да въртя на топло Публикувано изображение. Помагайте плс Публикувано изображение 10x.

 

PS. В Германия съм от 10 месеца. Не съм в БГ.

Редактирано от randb

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега обикновенно е обратно при включване на парното двигателят се охлажда ,моге би имаш проблем с термостата или някоя забита или полузабита тръба или маркуч,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...