gonso221 18 #1 Публикувано 11 Август, 2013 Здравейте колеги Проблема ми е следния карам сивик 6ген. беше 1.4 , но сполетя лоша участ мотора и роди..... взех друг мотор 1.5 д15б2 оригинално е моно-инжекция и още при монтирането му накачих работите от д14-ката(пълната инжекция, делкото, датчиците) до тука всичко добре, палим мотора и греда мотора пали трудно едвам, но накрая го запалихме. Поработи малко, пораздвижих я, но нямаше тази сила като на д14-ката. Премерихме компресията и установихме, че няма компресия 1-ви - 2; 2-ри - 10; 3-ти - 10; 4-ти - 4...... Реших, че ще го стегнем тоя мотор оказа се счупени бутала между сегментите.Взех други бутала с биели от д15, купих нови гарнитури, сегменти, лагери и се почна голямото сглобяване. Сглобихме колата работи 2-3-4 дена и днес пак почна да прави номера трудно пали, не държи обороти, пуши от картерните газове. Замерих компресията и к'во да видя пак няма компресия 1-ви - 5; 2-ри - 2; 3-ти - 12; 4-ти - 5..... предполагам, че пак ще има счупено бутало и въпроса ми към вас момчета е от какво ги прави тези мизериии..... възможно ли е да е нещо от електрониката на д14-ката или просто шибания мотор не става.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #2 Отговорено 12 Август, 2013 защо си тръгнал въобще да го правиш а не го върна на тоя от които го взе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gonso221 18 #3 Отговорено 12 Август, 2013 Кой връща пари в днешно време.... особено човек който се занимава с авточасти.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #4 Отговорено 12 Август, 2013 Ужас поредния оплескан мотор.Понякога имам чувството,че в ден когато не чуя или не прочета такъв или подобен случай нещо не е наред.Първо си смени майстора или ако си ти повече не повтаряй процедурата не,че нещо ,но не може по пет пъти да повтаряте един и същ ремонт.Недопустимо е !.Второ вземи си набави качествени части оригинални Хонда.Внимателно седни прочети и помисли кой ще ти шлайфа и замерва карантиите по този двигател.И от там нататък е твой проблем на кой ще се довериш да ти сглобява двигателя как ще го разработиш този двигател и с какво масло ще го караш занапред.Имаш питане на което съм сигурен никой не може да ти даде точен и конкретен отговор.Просто нещата които биха могли да ти направят проблем не са едно и две и никой не знае какво и как е правено.Лично аз знам само едно и най малката грешка която допуснете през целия този ремонт в последствие ще ти почука на вратата .Това е едно от малкото неща при които няма прошка. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #5 Отговорено 15 Август, 2013 Ужас поредния оплескан мотор.Понякога имам чувството,че в ден когато не чуя или не прочета такъв или подобен случай нещо не е наред.Първо си смени майстора или ако си ти повече не повтаряй процедурата не,че нещо ,но не може по пет пъти да повтаряте един и същ ремонт.Недопустимо е !.Второ вземи си набави качествени части оригинални Хонда.Внимателно седни прочети и помисли кой ще ти шлайфа и замерва карантиите по този двигател.И от там нататък е твой проблем на кой ще се довериш да ти сглобява двигателя как ще го разработиш този двигател и с какво масло ще го караш занапред.Имаш питане на което съм сигурен никой не може да ти даде точен и конкретен отговор.Просто нещата които биха могли да ти направят проблем не са едно и две и никой не знае какво и как е правено.Лично аз знам само едно и най малката грешка която допуснете през целия този ремонт в последствие ще ти почука на вратата .Това е едно от малкото неща при които няма прошка.Голям аксиален луфт на коляновия вал.Знаещите вече почти не пишат,защото незнаещите само плямпат,оспорват верните отговори и разводняват темите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #6 Отговорено 15 Август, 2013 (Редактирано) Закова нещата. Как разбра, че скапаният аксиален луфт ебава налягането? Клапанчета поглеждани ли са при ремонта или НЕ? Редактирано 15 Август, 2013 от Triple "H" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #7 Отговорено 15 Август, 2013 Не ги закова нещата ,а направо заключи темата колегата с две думи.Не виждам какво има да пишат знаещите като са на не по различно мнение/предполагам/ от това което изказах и аз.То просто не е за коментиране ситуацията е кошмарна в този случай вземете се стегнете малко това е стоков мотор без модификации по него след основен ремонт и пак сме в проблемите до ушите.Поредния механик се изказва с две думи и две торби самочувствие на гърба ,но колата пак е на трупчета и това се повтаря и повтаря та какво искате да пишат знаещите те са ПОТРЕСЕНИ повярвайте ми това е през ден всеки прави ремонти маже силикони, пръска с WD където свари и така и така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове