no1else 162 #1 Публикувано 1 Август, 2013 Здравейте колеги, четейки форумите на няколко места попадам на понятието boost by gear. Поразрових се и попаднах на добра статия относно основните неща с които трябва да е запознат човек. Общо взето колата трябва да е турбинирана, трябва да има някой специални електронни компоненти и ЕКУ които да позволяват такава настройка. Останалото е ограничаване на налягането на турбината спрямо оборотите/предавката на която се намира колата. Дефакто ако налягането ти е 15psi да не ти го подава всичкото когато си на 1-2-3 предавка защото води до загуба на сцепление. Искам да попитам хората които се занимават с турбиниране....какви са недостатъците на тази разновидност ако има такива и дали това се практикува в Бг защото аз до сега не съм попадал на такива проекти.Статия с основното инфо тук --> http://www.enginebasics.com/EFI%20Tuning/Boost%20By%20Gear.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 1 Август, 2013 Всички турбо Хонди за които се сещам аз са настроени или са били настройвани така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове