Jump to content
Guest V.Ts.

Много питания-СИВИК

Recommended Posts

Guest V.Ts.

Здравейте!Доста разгледах форума, но въпреки това ми е много трудно да разуча и науча по-подробно неща за Хонда...Та искам малко помощ..Просто тези модификации -д2921у9од години и т.н.. доста се бъркам, а и не съм първия...Ще се опитам да бъда кратък..Интересува ме Хонда Сивик 4/5 врати...Бъркам генерациите пък и не мога да ги разбера защото 2 врати са с други муцунки...Както и да е..Обяснете ми от коя година(периода 94-99г.) коя генерация почва и с какъв двигател...интареса ми е към кола 96-97г. и двигател минимум 90коня...Зная че май едните са до 95г. и като зная някои търговци ги пишата регистрирани 96г. и да не стане объркване... Кои са двигателите за тези хондета 4-5 врати над 90 коня...Не се интересувам от най-мощните...Какъв разхода долу горе...Знам, че няма да е голям, но да попитам...За вървежа на хонда знам...Интаресуваме как се представят-стабилни ли са, как возят, на какво ниво е комфортът...Как се усеща колата при скорост 130-140км? Маневрени ли, волана директен ли и още подробности ако знаете?!?!части:Започвам с прословутите думи "какви са цените на частите":тук се интересувам точно-колко ще струва обслужването на колата-съединител,ремък, свещи, масла...- водни,бензинови помпи и т.н....- кои са слабите страни на сивик 4/5...Как окачването му се справя с БГ пътищата..Цени по потдръжката на окачването, кое се сменя ако замине има ли нещо по специфично и т.н..може и цени на амортесьорите?! и по-принцип колкото повече инфо толкова по-добре..- ламарини и купе: ценички на фарове, стопове, тенекиите намират ли се?- въобще какво да очаквам да се счупи в първите 20-30хил км? по колцата...Ще съм благодарен за конкретни отговори :weights: Имам и още питания за сега толкова, че много станаха :tooth: Мерси предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Добре дошъл !всичко за което питаш вече е коментирано поне 1-2 пъти и чрез търсачката на форума можеш да се сдобиеш с много полезна като количество и качество информация :weights: Даже за неща , които не си питал ,а те интересуват :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V.Ts.

Да но както казах всичкоо е много разпръснато и толкова объркано, че нищо не мога да разбера... Добре а поне точно цените за частите за които съм питал някой ще даде ли? И 2-3 редчета за поведението на колата... Все пак не мога да преровя тонове теми за 1-2 реда за тези неща :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust
http://forums.hondabg.com/index.php?showto...ане&st=0свещи масла са като на всяка друга кола ... 1 - с различни муцунки са ,защото има английска и японска версия.инфо - http://catalog.auto.ruза япоснките инфо можеш да намериш и тук :http://honda-fanzine.de/Окачването е много добро и здраво. Трябва да се обърне внимание на големите тампони отзад. Стабилно е и не люшка. Все пак ако се наложи да го поправяш не е много евтино, но цените са нормални като за хубаво окачване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

понеже скоро сменях консумативи - Сивик 5г седан Д15В2горивен, маслен филтри 12-15, въздушен 12-20, ангренаж Гатес + ролка - 130-140, не-gates - 80,ъъъъ нещо друго...смяна на вежди - 50-60лв за тенекиитезадни тампони - 35-45 лв предни шарнири 25-35лв (неоригинални естествено, а тайвански/корейски за Хонда)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

части:

Започвам с прословутите думи "какви са цените на частите":

тук се интересувам точно

-колко ще струва обслужването на колата-съединител,ремък, свещи, масла...

- Съединител 200-300 лв. комплект (според зависи японски или не), ангренаж 40 лв., ролка 40 лв., свещи и масла са като за другите коли.

- водни,бензинови помпи и т.н....

- Водни и бензинови помпи: те това почти никога не се сменя. Аз продадох предишната си Хонда като чукна 16 годинки, а тази е вече на 13 и не съм сменял тези части. Не ги слагай при консумативите, това не е Рено :tooth:

- кои са слабите страни на сивик 4/5...Как окачването му се справя с БГ пътищата..Цени по потдръжката на окачването, кое се сменя ако замине има ли нещо по специфично и т.н..може и цени на

амортесьорите?! и по-принцип колкото повече инфо толкова по-добре..

- Окачването е много здраво, няма слаби страни. Единственото нещо наложило ми се да сменя по окачването за 170 000 км. е един тампон на задния амортисьор. Струва около 30-40 лв.

- ламарини и купе: ценички на фарове, стопове, тенекиите намират ли се?

- Ламарините са среден клас като здравина и си искат поддръжка, с добра поддръжка нямат грижи и не гният сами като на Опела. Искам да кажа, че като се наруши някъде предпазния слой да имаш грижата да го подновиш преди да тръгнат ръждите.

Иначе фар = 40-50 лв. втора употреба или 90-100 лв. нов, а мигач 20 лв. нов. Това за Сивик 5-та генерация.

- въобще какво да очаквам да се счупи в първите 20-30хил км? по колцата...

- Ако си отцелил на автомобил, не първите 20-30 хил., а първите 50 хил., ще караш и ще се кефиш. :weights:

 

Ще показвам само 4/5 врати купета, нали това те интересува :)

 

5-та генерация:

Публикувано изображение

 

6-та генерация (Японска):

Публикувано изображение

 

Ето ти и Английската версия:

Публикувано изображение

 

п.п. Не ис купувай под 90 коня Хонда, аз лично не бих карал по-слаба. Ако можеш да си позволиш над 100 коня е най-добре, друго си е да караш по-мощна кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ironstone

Ето тук виж генерации и години (на английски ама всеки ще го разбере Fifth generation (1992-1995) примерно). Информацията не е съвсем пълна откъм двигатели обаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

6 генерация има един фейслифт през 97 г. - след него се познава лесно по по-голямото H отпред.На английските предните фарове са по-различни от останалите - по-консервативни са.5 врати и аеродек (комби) - със сигурност е английска версия (и мойта е такава - виж снимката отдолу).4 врати (седан) не е английка - може да е японска, американска, канадска. (не съм много наясно)На мен ми се щеше да е такава, но рядко се намира.Возията е най-добрата в този клас. Една от причините да избера Honda е окачването.Варианта с 5 врати е по-голям от този с 3 например - въпреки, че се казва Civic е базиран на Honda Domani. http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_DomaniТова се заплаща с малко по-висок разход и малко по-слабо ускорение.За цените на консумативите не се притеснявай - аз преминах към Honda от немски автомобил от по-нисък клас (VW PoloII) и чувствам облекчение откъм цените на консумативите. Части засега не съм сменял.И понеже питаш за волана - добра обратна връзка - може да усетиш кога е хлъзгав завоя по усилието. Струва ми се, че е малко - не знам как да се изразя - а бе трябва да завъртиш повече че да завие - не е добре за рязки избягвания на дупки, но пък е много леснен за точно водене в завой с променяща се крива.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kicko

И още нещо за английските : калници, брони, фарове и стопове трудно се намират, като последните 2 май нямат неоригинални варианти - имам предвид разни кристални и т.н. Някой да ме поправи ако греша (дано!).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V.Ts.

Ахаа...Еййй супер много подробна и изчерпателна информация :D Направо научих всичко необходимо, което ми трябваше :D Хмм ще е интересно да чуя/ем дали е така за английските :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V.Ts.

А разликата във вървежа между хечбега и седана наистина ли е толкова голяма, колкото пише в каталог.ауто.ру ?!? :blink::D Ето и какъв сайт намерих търсейки модификации :DХОНДА МОДИФИКАЦИИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V.Ts.

Хммм в auto.ru пише няколко модификации на Сивик 6ген. Coupe- ясно купенцеAerodeck- тва май е комбиHatchback- това не е ли хечбег 3врати налиFastback- ?!?!Само Civic 6gen. :blink: Интересуваме защото гледам Фастбега(доколкото разбрах 4 врати) е доста бавничък? Хечбега е пъргава както и този означен само Civic 6gen. ?!?!Та какъв е последния, че няма снимки в ауто.ру :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest h3ll1

Личното ми мнение е да не се забъркваш с екзотики, ами си търси кола от сорта на: хеч, купе, комби. и точка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V.Ts.

Личното ми мнение е да не се забъркваш с екзотики, ами си търси кола от сорта на: хеч, купе, комби. и точка ;)

Ами и аз не търся екзотики..Купета трудно се намират в Бг :lol: И за това гледам 4 врати..ама незнам вече как се казва наименованието, защото имам и интерес да има някакви мааалки заложби за динамика...Та горе се бъркам тва фастбег,само сивик и т.н.. Искам 4 врати с багажник или купе...Просто да има багажник... Вратите не ме бъркат толкова а към 4 тери се ориентирам защото както казах купетата са дефицит :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

демек седан? мисля че това е "просто" Сивик :lol:, 4 врати с багажник

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Бай Гуджан

Хммм в auto.ru пише няколко модификации на Сивик 6ген. Coupe- ясно купенцеAerodeck- тва май е комбиHatchback- това не е ли хечбег 3врати налиFastback- ?!?!Само Civic 6gen. :lol: Интересуваме защото гледам Фастбега(доколкото разбрах 4 врати) е доста бавничък? Хечбега е пъргава както и този означен само Civic 6gen. ?!?!Та какъв е последния, че няма снимки в ауто.ру :);)

Fastback са английските сивици 4вр. с багажник

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

не е така! Fastback е сивика с 5 врати, само сивик се води седана с 4 втати и багажник, другите са ясни :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ironstone

Fastback са английските сивици 4вр. с багажник

не е така! Fastback е сивика с 5 врати, само сивик се води седана с 4 втати и багажник, другите са ясни

Аз съм с английски сивик и се води като хеч също така, 4 врати и специфичната за хечовете задница/багажник.

Искам 4 врати с багажник или купе...Просто да има багажник...

Интересуваме защото гледам Фастбега(доколкото разбрах 4 врати) е доста бавничък?

Ти какво търсиш последно динамика или нещо по-практично? Английските явно не са бегачки, ама 4 врати и голям багажник (поправете ме ако греша), за пътниците отзад има пространство. Ясно, че някои части и елементи по-трудно се намират за тях, но то си и е късмет дали ще ти се наложи. За динамика зависи и от конкретния двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V.Ts.

Ами интересувам се и от динамиката...Не искам нали хонда 160коня, но нещо прилично вървежно... И за това се опитвам да се ориентирам за вървежа в ауто.ру и за това питам за тия седани,фастбеци 4.5 врати и т.н. за добия някаква представа :lol:

 

Иначе таква ходна като че ли най ме влече... В смисъл цена екстри май най ме устройва :)

Естествено има и момента за изчакване с тия мита и т.н..

 

Публикувано изображение

 

или същата купе, същото само че без 2те задни врати ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ами интересувам се и от динамиката...Не искам нали хонда 160коня, но нещо прилично вървежно... И за това се опитвам да се ориентирам за вървежа в ауто.ру и за това питам за тия седани,фастбеци 4.5 врати и т.н. за добия някаква представа :hondarulez:

Наистина има разлика във вървежа между седана и хечбека. Причината е само в килограмите. Седана е 100-150 кг. по-тежък според зависи.......и екстрите....... За това е 1 секунда, а понякога и малко повече, по-бавен при едни и същи двигатели. Но когато си търсех седан, та дори и сега изобщо не ме интересува тази разлика. Знам само, че искам да крама такава кола, тя дава по-комфортна возия, по-голяма стабилност на пътя и повече място за багаж и прочее. Освен това съм от маняците на които им се иска колата им много да върви и никога не им стига и въпреки това не мога да се откажа от горните предимства, заради повече ускорение.За това съвета ми е да размислиш, да се изясниш каква кола искаш да караш и да започнеш да търсиш точно нея. Във всеки един случай ще се лишиш от нещо за сметка на друго, няма как да се получи и вълка сит и агнето цяло :lol: Успех....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V.Ts.

Благодаря на всички писали в темата! Много ми поногнахте, а нядвам се и на други бъдещи хондаджии :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

аз съм с хечбек и смея да твърдя, че колата ми върви доста добре и е в кондиция винаги. Дърпал съм се няколко пъти с англичанки със същия двигател.........и ги бия доста трудно и с малко на 400м :P 100-тина килограма не е чак такава разлика - компенсира се например с по-високо лично тегло на шофьора + пълен резервоар бензин :D Така че разликата се забелязва само на гонка, иначе при спортно щофиране в града абсурд да се усети :P А ако искаш повече пауър и коне в обора и ти харесва дизайна на англичанката отвън, но ти се ще и конфорт отвътре и мазна возия - то тогава скачай в един ACCORD F20Z1 и забрави за друго :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

........... 100-тина килограма не е чак такава разлика - компенсира се например с по-високо лично тегло на шофьора + пълен резервоар бензин :P .................

Да на мен явно и това ми пречи, с моите кг. + теглото на автомобила и минавам 1100 килограма на автомобила. За това Емо като ми хване седана и прави по-добри времена от мен на Божурище :D:D а аз се опитвам старта да си оправя.... :P Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Kiril TopaloV

Приятел ще те светна преди няколко месеца и аз бях на твоето място. Преди карах типо бях се зарекал повече никога фиат :thumbs1: и така стана. Значи парво се бях прицелил ж хонда копе 1.6 ветек барза кола добра динамика комфортна( първа разлика нее 4тири врати, стани да седна) добре викам си щего преживея аз ша си воза задника само и моята кифла ними трябва повече. и беше решено. Оп права спанка няма на пазара такова предлагане в повечето случаи са некви издухани от каране защото са си бегачки, после части щот викам чакаи да сравнявам с типото, части трудно се намират за копетата а и в повечето случаи като влезеш в магазина и кажеш искам еди какво си за хонда сивик копе и вече те гледат както гледат някои които е казал бмв или мерцедес. И последното но не на последно място аз скоро се прибрах в моя роден град Пазарджик а тук сервиз на хонда няма а и по времето на престоя си в софия номога да кажа колко сервиза има на хонда които да работят качествено. И затова дилемата беше решена сивик седан.Казвам дотук защото като трагнах да обикалям из пазарите и да ровя в нета за сивик някаде около 96г. избора беше почти никакъв. Моя савет е купи си 4/5 врати да ти е мирна главата 90 кончета ама знаеш че всичките са живи. Мого нервен шофьор сам но засега ми е достатачно и доидох на мнението че за да караш бегачка трябва да имаш две коли едната за всекидневието да ходиш на работа и т.н. а другата да я правиш човъркаш :bye: преправяш и така нататака.Комбинацията много барза много одобна много комфортна и красива пичеловка грагстер 2fat and 3furiers е почти невазможна това е мноето мнение. п.с. От как се качих на хонда неискам да чуя за която и друга морга.Неискам да обиждам никого респект кам всички тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V.Ts.

Приятел ще те светна преди няколко месеца и аз бях на твоето място. Преди карах типо бях се зарекал повече никога фиат :thumbs1: и така стана. Значи парво се бях прицелил ж хонда копе 1.6 ветек барза кола добра о и друга морга.Неискам да обиждам никого респект кам всички тук.

Благодаря, много интересно мнение и казано от сърце :bye: А аз разбрах разликата вече между седани фастбеци и т.н.. Просто огледах няколко коли и се изясниха :( Миси за усилията...П.П И аз вече съм се зарекъл не на фиат и италианките...Макар все още да са в сърцето ми :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...