Scott 1 #1 Публикувано 29 Юли, 2013 Здравейте, при предна некадърна смяна на маслото и криво завиване на пробката се е изяла резбата на картера - ново резбоване ще се окаже трудно, та си мисля да сменя картера. Въпросът ми е дали за моята д15з6 е съвместим от другите д15 или дори и 14 и 16, до колкото знам има доста общи чаркове отдолу... Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #2 Отговорено 1 Август, 2013 Колега предполагам, че би трябвало да стане от каквато и да е д15-ка, но за да си сигурен да каже някой колега с повече опит. А между другото ако ти се занимава провери в autodata-та колко масло събира системата на д14, д15 и д16 и които са с еднакъв капацитет като твоята предполагам че ще станат. Но все пак разпитай още. Дано съм бил полезен!!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Version84 29 #3 Отговорено 1 Август, 2013 На мен също некадърници ми сменяха маслото веднъж и ми развалиха пробката. Аз съм с D16y8 и в София нямаше никакъв проблем да ми направят нова резба с един размер по-голяма пробка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #4 Отговорено 1 Август, 2013 Аз затова колега четири пъти опитвах докато накрая с помощта на бащата сменихме гарнитурата на картера, но на майстори много много вяра да нямаш. Сори за off topic-а!!!/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Scott 1 #5 Отговорено 1 Август, 2013 (Редактирано) Като цяло предпочитам, ако мога да си намеря оригинален картер на сносна цена, да не се занимавам с резбоване, още повече, че сега съм с пробка от 2.0 фолксваген, която е доста по-голяма от оригиналната и по-скоро си мисля, че няма да има накъде да се резбова наново. И за това ми се ще да знам съвместимостта, а това с обема масло е хитро, но дали не може просто да е еднакъв... аз си мисля, че поне от д15 тр да са идентични, ама ми се ще да видя уверение от някой по-опитен от мен колега Редактирано 1 Август, 2013 от Scott Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове