ivan9210 0 #1 Публикувано 19 Юли, 2013 Здравейте! Искам да попитам какво ви е мнението за хонда сивик 1.4 англичанка? Интересува ме комби версията (аеродек) и хечбека пак същата англичанка. Интересувам се от поддръжка , разход на гориво, и всичко свързано с нея? Как стои въпроса с поставянето на ГИ отразява ли се зле на ДВГ или не? Аеродека става ли за дълги пътувания и за планински маршрут (по-конкретно път с наклон). Извинявам се ако има предишни такива теми, но преди да се регистрирам доста търсих,но не задоволих любопитството си. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #2 Отговорено 19 Юли, 2013 Здравейте! Искам да попитам какво ви е мнението за хонда сивик 1.4 англичанка? Интересува ме комби версията (аеродек) и хечбека пак същата англичанка. Интересувам се от поддръжка , разход на гориво, и всичко свързано с нея? Как стои въпроса с поставянето на ГИ отразява ли се зле на ДВГ или не? Аеродека става ли за дълги пътувания и за планински маршрут (по-конкретно път с наклон). Извинявам се ако има предишни такива теми, но преди да се регистрирам доста търсих,но не задоволих любопитството си. Благодаря предварително Здравей,За Civic Aerodeck с двигател 1,5 имам преки и само прекрасни впечатления. За возията - вози меко и доста стабилно за такава кола. Има добри спирачки. И да не забравя - изключително просторна кола с голям багажник. Разхода на гориво - невероятно нисък /за двигател 1,5/. За варианта с двигател 1,4 ще гори малко повечко /колко повечко - зависи от това как се кара, в какво състояние е и др./. За планински маршрут - май варианта с 1,4 литров агрегат ще дойде малък за това купе - ще е по-мудна /предполагам това ще е усеща и при движение по хоризонтален участък/. Иначе за газификация - става без проблем, стига да е добър газаджията /както и при всяка друга кола /. По отношение на обслужването - има вариант за доставка на оригинални части /препоръчителни са оригиналните части/ от USA, при това на много по-ниски цени отколкото от официалния вносител за България. Сивика /както всяка друга Honda/ е изключително здрав автомобил, особено ако са полагани нужните грижи от предишния собственик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobo5 4 #3 Отговорено 22 Юли, 2013 (Редактирано) Здравей, предполагам за комбито модела е 1,4is-90 коня. Аз карам такава комби с D14 мотор и съм очарован от модела. Подръжка-основно само консумативи. Аз съм с ГИ и проблеми никакви. За ГИ основното май е дали е читав газаджията за да си нямаш проблеми. За влиянието върху мотора-при редовен реглаж клапани ако се появят някакви проблеми ще са след толкоз време, че не само двигателя и уредбата ще си избил но и целият автомобил. Всичко това при положение, че газаджията си разбира от работата. Ако не е в час може да ти побелеят косите от разправии. Всички автомонтьори се натискат да монтират газови, а проблемите след това си остават за теб. Разхода на бензин не помня вече колко беше. На газ разхода при мен и градско и извънградско се върти около 8,5 л. на 100. Това при скорости до към 100-110. На магистралата 130-140 с климатик става вече към 10 на 100 разход. За дълги пътувания с комбито нямаш ядове. Голям багажник. Добра возия. Държиш колата над 3000 оборота ако искаш да е пъргава. При по-ниски обороти заради малкия двигател става мудна. Скорости към 150-160 не са проблем. Става по-шумна и разхода се вдига но на газ не ги мислиш тия 1,5 - 2 литра в повече. За планинско зависи какво имаш в предвид. Редовно съм в планината. Хондата до края на асфалта и после самара и нагоре. За черни пътища поне според мен е малко ниска. Иначе наклоните хондата си ги изяжда без да мръдне температура или нещо друго. Просто пак трябва да си я държиш в обороти за да върви като хората.Успех. Редактирано 22 Юли, 2013 от Bobo5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan9210 0 #4 Отговорено 22 Юли, 2013 Благодаря ви за отговорите! Искам да попитам колегата Bobo5 за газовата уредба каква е: На мястото на резервната гума или цилиндрична? И ако е кръгла (тороидална) къде държиш резервната гума? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobo5 4 #5 Отговорено 22 Юли, 2013 Благодаря ви за отговорите! Искам да попитам колегата Bobo5 за газовата уредба каква е: На мястото на резервната гума или цилиндрична? И ако е кръгла (тороидална) къде държиш резервната гума?Мисля, че само тороидална бутилка става на комбито. Кората над резервната гума е доста голяма и няма място за външна бутилка. Сложиш ли външна няма да можеш да вдигаш кората. Поне без преправяне не става. Газовата ми е Емер - италианска. Нищо повече не мога да ти кажа за нея. Не я познавам, а и в нета почти нищо не пише за нея. Предложи ми я газаджията. Доверих му се и съм доволен. На 4-5000 км. след монтажа ми светна чека за бедна смес. Направи нова настройка в движение и от тогава само филтри сменям. Зареждам газ основно на Еко и за 15000 км. филтрите са почти чисти. Резервната гума я държа в багажника. Хубавото на комбито е, че не е с кора а с платнена ролетка. Редиш багажа, опъваш ролетката да го покрие и си готов. Ако все пак ти се вижда малко мястото може да си вземеш гума тип патерица. Във форума се появяват често при продажбите и не са скъпи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan9210 0 #6 Отговорено 22 Юли, 2013 Благодаря за отговора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове