Jump to content
ivan9210

Хонда Сивик въпрос...

Recommended Posts

Здравейте! Искам да попитам какво ви е мнението за хонда сивик 1.4 англичанка? Интересува ме комби версията (аеродек) и хечбека пак същата англичанка. Интересувам се от поддръжка , разход на гориво, и всичко свързано с нея? Как стои въпроса с поставянето на ГИ отразява ли се зле на ДВГ или не? Аеродека става ли за дълги пътувания и за планински маршрут (по-конкретно път с наклон). Извинявам се ако има предишни такива теми, но преди да се регистрирам доста търсих,но не задоволих любопитството си. Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Искам да попитам какво ви е мнението за хонда сивик 1.4 англичанка? Интересува ме комби версията (аеродек) и хечбека пак същата англичанка. Интересувам се от поддръжка , разход на гориво, и всичко свързано с нея? Как стои въпроса с поставянето на ГИ отразява ли се зле на ДВГ или не? Аеродека става ли за дълги пътувания и за планински маршрут (по-конкретно път с наклон). Извинявам се ако има предишни такива теми, но преди да се регистрирам доста търсих,но не задоволих любопитството си. Благодаря предварително Публикувано изображение

 

Здравей,

За Civic Aerodeck с двигател 1,5 имам преки и само прекрасни впечатления. За возията - вози меко и доста стабилно за такава кола. Има добри спирачки. И да не забравя - изключително просторна кола с голям багажник. Разхода на гориво - невероятно нисък /за двигател 1,5/. За варианта с двигател 1,4 ще гори малко повечко /колко повечко - зависи от това как се кара, в какво състояние е и др./. За планински маршрут - май варианта с 1,4 литров агрегат ще дойде малък за това купе - ще е по-мудна /предполагам това ще е усеща и при движение по хоризонтален участък/. Иначе за газификация - става без проблем, стига да е добър газаджията /както и при всяка друга кола Публикувано изображение/. По отношение на обслужването - има вариант за доставка на оригинални части /препоръчителни са оригиналните части/ от USA, при това на много по-ниски цени отколкото от официалния вносител за България. Сивика /както всяка друга Honda/ е изключително здрав автомобил, особено ако са полагани нужните грижи от предишния собственик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей, предполагам за комбито модела е 1,4is-90 коня. Аз карам такава комби с D14 мотор и съм очарован от модела. Подръжка-основно само консумативи. Аз съм с ГИ и проблеми никакви. За ГИ основното май е дали е читав газаджията за да си нямаш проблеми. За влиянието върху мотора-при редовен реглаж клапани ако се появят някакви проблеми ще са след толкоз време, че не само двигателя и уредбата ще си избил но и целият автомобил. Всичко това при положение, че газаджията си разбира от работата. Ако не е в час може да ти побелеят косите от разправии. Всички автомонтьори се натискат да монтират газови, а проблемите след това си остават за теб. Разхода на бензин не помня вече колко беше. На газ разхода при мен и градско и извънградско се върти около 8,5 л. на 100. Това при скорости до към 100-110. На магистралата 130-140 с климатик става вече към 10 на 100 разход. За дълги пътувания с комбито нямаш ядове. Голям багажник. Добра возия. Държиш колата над 3000 оборота ако искаш да е пъргава. При по-ниски обороти заради малкия двигател става мудна. Скорости към 150-160 не са проблем. Става по-шумна и разхода се вдига но на газ не ги мислиш тия 1,5 - 2 литра в повече. За планинско зависи какво имаш в предвид. Редовно съм в планината. Хондата до края на асфалта и после самара и нагоре. За черни пътища поне според мен е малко ниска. Иначе наклоните хондата си ги изяжда без да мръдне температура или нещо друго. Просто пак трябва да си я държиш в обороти за да върви като хората.Успех.

Редактирано от Bobo5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите! Искам да попитам колегата Bobo5 за газовата уредба каква е: На мястото на резервната гума или цилиндрична? И ако е кръгла (тороидална) къде държиш резервната гума?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите! Искам да попитам колегата Bobo5 за газовата уредба каква е: На мястото на резервната гума или цилиндрична? И ако е кръгла (тороидална) къде държиш резервната гума?

Мисля, че само тороидална бутилка става на комбито. Кората над резервната гума е доста голяма и няма място за външна бутилка. Сложиш ли външна няма да можеш да вдигаш кората. Поне без преправяне не става. Газовата ми е Емер - италианска. Нищо повече не мога да ти кажа за нея. Не я познавам, а и в нета почти нищо не пише за нея. Предложи ми я газаджията. Доверих му се и съм доволен. На 4-5000 км. след монтажа ми светна чека за бедна смес. Направи нова настройка в движение и от тогава само филтри сменям. Зареждам газ основно на Еко и за 15000 км. филтрите са почти чисти. Резервната гума я държа в багажника. Хубавото на комбито е, че не е с кора а с платнена ролетка. Редиш багажа, опъваш ролетката да го покрие и си готов. Ако все пак ти се вижда малко мястото може да си вземеш гума тип патерица. Във форума се появяват често при продажбите и не са скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...