SeSSion 6 #1 Публикувано 30 Юни, 2013 Здравейте, колата е Honda Civic Aerodeck 98, с дискове отзад. Забелязах, че като се движа бавно примерно под 5км/ч и като дръпна ръчна, дясната страна увисва. Предполагам, че ръчната на дясното колело зацепва по- рано. Въпросът ми е мога ли и как да си опъна ръчната на лявото колело? Планката на самата ръчна е в такава http://image.hondatuningmagazine.com/f/9326464+w750+st0/0608_ht_05_Z+2001_Honda_Civic+parking_brake_adjuster.jpg позиция (снимката не е моя). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #2 Отговорено 30 Юни, 2013 Здравей колега, бих те посъветвал да погледнеш спирачните апарати - да няма задържане при някои от двата. Обикновенно се срещат подобни проблеми. По отношение на регулировката на ръчната спирачка - регулира се единствено от кой зъб ще хваща /при определено усилие/. А това коя страна ще сработва първа - и двата спирачни апарата трябва да сработват едновременно при дърпане на ръчната спирачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #3 Отговорено 1 Юли, 2013 А ако има задържане как да го отстраня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #4 Отговорено 1 Юли, 2013 Раздвижване на буталцето на апарата. Сваляш апарата, махаш накладките, прибираш буталото (попринцип има скоба за това, но може и сам да си измислиш нещо подходящо) после напомваш спирачката да изкочи пак и пак го прибираш след това и така няколко пъти докато се раздвижи добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #5 Отговорено 1 Юли, 2013 Благодаря, ще пробвам скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #6 Отговорено 2 Юли, 2013 (Редактирано) Раздвижване на буталцето на апарата. Сваляш апарата, махаш накладките, прибираш буталото (попринцип има скоба за това, но може и сам да си измислиш нещо подходящо) после напомваш спирачката да изкочи пак и пак го прибираш след това и така няколко пъти докато се раздвижи добре Колега, при прибиране на буталото на задните спирачни апарати е необходимо буталото на спирачния апарат да се върти по посока на часовниковата стрелка, като за целта се използват двата взаимно перпендикулярни канала /или поне единия от тях/ в челото на буталото и подходящо приспособление /широка отверка или др./. Не е препоръчително да се използва скоба за прибирането му, както е написал колега! Освен това е необходимо да се провери и при необходимост да се смажат /но не с обикновенна грес, че запича/ двата водача. И най-вече /конкретно за твоя случай/ трябва да се обърне внимание на лоста, който е свързан с жилото на ръчната спирачка. Същият трябва да се връща без проблем в крайно положение, при пусната ръчна спирачка, от цилиндричната пружина, закачена на него. Провери и състоянието на накладките - не трябва да се по-тънки от 1,6 мм /дебелина на фрикционната част, без металната основа/. Всичко това се отнася за задни дискови спирачки /каквито са при VTI, т.е. при теб/. Редактирано 2 Юли, 2013 от SR-71 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #7 Отговорено 3 Юли, 2013 Накладките са сменяни сравнително скоро. А иначе механизма като го разглеждах ми се стори наред, просто все едно жилото на това колело е по- дълго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #8 Отговорено 3 Юли, 2013 Ще вземе да се окаже, че десният задем амортисьор е изпуснал. Извинявам се за двойния пост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове