Jump to content
SeSSion

Ръчна спирачка

Recommended Posts

Здравейте, колата е Honda Civic Aerodeck 98, с дискове отзад. Забелязах, че като се движа бавно примерно под 5км/ч и като дръпна ръчна, дясната страна увисва. Предполагам, че ръчната на дясното колело зацепва по- рано. Въпросът ми е мога ли и как да си опъна ръчната на лявото колело? Планката на самата ръчна е в такава http://image.hondatuningmagazine.com/f/9326464+w750+st0/0608_ht_05_Z+2001_Honda_Civic+parking_brake_adjuster.jpg позиция (снимката не е моя).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, бих те посъветвал да погледнеш спирачните апарати - да няма задържане при някои от двата. Обикновенно се срещат подобни проблеми. По отношение на регулировката на ръчната спирачка - регулира се единствено от кой зъб ще хваща /при определено усилие/. А това коя страна ще сработва първа - и двата спирачни апарата трябва да сработват едновременно при дърпане на ръчната спирачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако има задържане как да го отстраня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздвижване на буталцето на апарата. Сваляш апарата, махаш накладките, прибираш буталото (попринцип има скоба за това, но може и сам да си измислиш нещо подходящо) после напомваш спирачката да изкочи пак и пак го прибираш след това и така няколко пъти докато се раздвижи добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще пробвам скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Раздвижване на буталцето на апарата. Сваляш апарата, махаш накладките, прибираш буталото (попринцип има скоба за това, но може и сам да си измислиш нещо подходящо) после напомваш спирачката да изкочи пак и пак го прибираш след това и така няколко пъти докато се раздвижи добре Публикувано изображение

 

Колега, при прибиране на буталото на задните спирачни апарати е необходимо буталото на спирачния апарат да се върти по посока на часовниковата стрелка, като за целта се използват двата взаимно перпендикулярни канала /или поне единия от тяхПубликувано изображение/ в челото на буталото и подходящо приспособление /широка отверка или др./. Не е препоръчително да се използва скоба за прибирането му, както е написал колега! Освен това е необходимо да се провери и при необходимост да се смажат /но не с обикновенна грес, че запича/ двата водача. И най-вече /конкретно за твоя случай/ трябва да се обърне внимание на лоста, който е свързан с жилото на ръчната спирачка. Същият трябва да се връща без проблем в крайно положение, при пусната ръчна спирачка, от цилиндричната пружина, закачена на него. Провери и състоянието на накладките - не трябва да се по-тънки от 1,6 мм /дебелина на фрикционната част, без металната основа/. Всичко това се отнася за задни дискови спирачки /каквито са при VTI, т.е. при теб/.

Редактирано от SR-71
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладките са сменяни сравнително скоро. А иначе механизма като го разглеждах ми се стори наред, просто все едно жилото на това колело е по- дълго.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще вземе да се окаже, че десният задем амортисьор е изпуснал. Извинявам се за двойния пост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...