Jump to content
Guest vex

ондата - умре :(

Recommended Posts

Guest vex

здравейте и весели празници.относно моя проблем, малко предистория. първа зима ми е с тази кола, до сега никакви проблеми. вчера сутринта пали без проблем - отивам на работа. на обяд - никакъв проблем, ходих на обяд с нея. връщам се на работа и я паркирам. идва време да си ходя, всичко наред... въртя ключ... врът-врът... не припалва въобще. в първия момент си помислих нещо от имобилаизера на алармата ще да е... та вече втори днес я гледам, нямам много време да я ровя, но това което съм пробвал до сега: окъсих имобилайзера на алармата (все едно го няма) - не пали. помислих си че може да е замръзнало гориво.. но като въртя и припомпвам, ми замирисва на бензин. с един познат пробвахме дали има ток на свещите, и маи се оказа че не отива ток към тях, и най вероятно и към делко-то.какво може да се е случило? някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Моята още първата година както си карах на морето в Балчик и изведнъж умря. Добре че беше то един железарски магазин та си купих отверка, клещи малко проводник и една крушка за 12в и установих че ми е гръмнала бобината която е вътре в делкото. Ама аз съм с друг двигател, но проблема може да е подобен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest STANCHOYO

Провери си акумолатора.Наи-вероятно си го оставил да пресъхне и някоя от клетките вече е мъртва.При мен беше така миналата година по това време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didone

може и от самите клеми да се получивиж ги и ги стегни хубавона мен ми беше станало така преди време-като дадеш на контакт всичко си свети и щом тръгнеш да палиш и дръжки няма никой :stupid::newbie:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Аз до колкото разбирам колата върти, но не пали което значи че надали е акумолатор, трябва да се провери преди и след бобината, кабели, капачка, палец и т.н. А за акумолатора е най-добре да се мери веднъж без товар и въднъж докато върти стартера или поне е на такава позиция ключа. Аз така разбрах че ми е заминала някоя клетка. При без товар даваше 12 и малко, но като дадеш контакт и да палиш падаше на 5. Тогава много се бях притеснил и се чудих какво ли може да бъде, то се оказа доста прост проблем и се реши по най- безболезнения начин. Успех и дано съм помогнал поне малко :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Моята още първата година както си карах на морето в Балчик и изведнъж умря. Добре че беше то един железарски магазин та си купих отверка, клещи малко проводник и една крушка за 12в и установих че ми е гръмнала бобината която е вътре в делкото. Ама аз съм с друг двигател, но проблема може да е подобен.

акумулатора го взех края на лятото, BOSCH Silver необслужваем е и не мисля че е от него, върти стартера доста смело... макар че започна да кляка след доста въртене...не съм пипал много по коли, и не знам къде точно :boxed: иначе с тоци съм се занимавал, но не и по кола. Омбре дали ще се занимава със подобен проблем? или някои от вас колегите ентусиаст да ми хелпне на място да разбера поне какво е :newbie: благодаря за съветите :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ikurtev

според мен трябва да провериш дали има искра на някоя свещ, или отвий една или ползвай някоя от багажника. но и това не е гаранция щото ако бобината не те е наред може в цилиндара да не пробие заради налягнето. така, че мисля трябва да замериш бобината при всяко положение. както първичната, така и вторичната намотка. преди това разбери какво съпративление трябва да видиш. аз не знам, но тук колегите, които знаят ще ти кажат. дистрибуторната капачка също може да генерира подобни грижи. успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chavdu

и моята веднъж така умре ... беше комутатора ... и той заедно с бобината е в делкото :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest enigma

ПИ4 ФИЖ АКО НЕ Е ОТ ТОЦИТЕ ИМА ВЕРОИАТНОСТ СПОРЕД МЕН ДА Е ЗАМРАЗНАЛ ПРОСТО ГО ОТКА4И И ПРОБВАИ ДА ЗАПАЛИ6

Редактирано от enigma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

И мен така ме игра скоро обаче се оказа хлабава връзка на едно реле.Докато стигна до проблема махнах всички релета от двете черни кутии под капака-тази с бушоните и тази с вакумите и датчиците,напръсках ги с контактен спрей и ги поставих пак на място.Хлабава връзка-от студеното се прояви.Обаче на мен ми спираше токовете на цяло-както си работи колата,че вземе да изгаснее даже лампите като дадеш на контакт не светваха.И като прицъка релето и всичко се оправяше.Пробвай за всеки случай може да помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest enigma

ПИ4 ФИЖ АКО НЕ Е ОТ ТОЦИТЕ ИМА ВЕРОИАТНОСТ СПОРЕД МЕН ДА Е ЗАМРАЗНАЛ НЕКОЕ ОТ ГАРНЕТАТА ПРОСТО ГИ ОТКА4И И ПРОБВАИ ДА ЗАПАЛИ6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

На комутатор ми намирисва работата :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

благодаря още веднъж за съветите, сега почивните дни ще я погледна пак колкото мога. дано се окаже нещо тъпо :stupid: някакви идеи ако е от комутатор или бобина каква сума трябва да се приготви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

благодаря още веднъж за съветите, сега почивните дни ще я погледна пак колкото мога. дано се окаже нещо тъпо :stupid: някакви идеи ако е от комутатор или бобина каква сума трябва да се приготви?

Колега ей тва са цените дето ми казаха от Хонда-Варна като пазарувах точно преди около година: 1. Zapalitelen module (igniter unit) - 366,902. Zapalitelna Bobina - 177,603. Rotor (paleca w delkoto) - 33,404. Distributorna Kapachka - 66,40Мен ми трябваше бобина че мойта се скапа тогава и между другото симптомите бях подобни на твойте, но имаше лека искра към свещите, но не беше достатъчна. Като видях цените леко се хванах за главата и за това си поръчах от Косер няква италианска за 70лв, но от щатите си донесах външна бобина MSD и си я смених, тъй че ако не можеш да намериш и моята става за твоята кола можеш да се обадиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chavdu

благодаря още веднъж за съветите, сега почивните дни ще я погледна пак колкото мога. дано се окаже нещо тъпо :stupid: някакви идеи ако е от комутатор или бобина каква сума трябва да се приготви?

на мен комутатора ми излезе около 70лв ... бобината мисля че беше по малко .. 50-60лв смяната ми се стори лесна ... :newbie: но нали не я сменях аз ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

Пролетта имах подобен проблем и аз!Оказа се релето (някъде под жабката се намира при моята). Не се наложи даже да купувам ново! Беше просто клеясало и при :stupid: Омбре само ми го почистиха!Преди това в един друг сервиз, какво ли не проверяваха аларми, тоци, бла-бла! 2 пъти ми пада акумулатора тогава (заради този проблем върти, а не пали) и със същия все още си паля без проблем всяка сутрин, независимо от температурата!Така, че провери го него! След това ходих в Бултрако да си купувам мигач за колата и там майсторите ми казаха, че след 10тата година релето често сдава багажа и цената му май беше около 170 лв (ново).Ако разрешиш проблема пиши, к'о се е оказало!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Пролетта имах подобен проблем и аз!Оказа се релето (някъде под жабката се намира при моята). Не се наложи даже да купувам ново! Беше просто клеясало и при :P Омбре само ми го почистиха!Преди това в един друг сервиз, какво ли не проверяваха аларми, тоци, бла-бла! 2 пъти ми пада акумулатора тогава (заради този проблем върти, а не пали) и със същия все още си паля без проблем всяка сутрин, независимо от температурата!Така, че провери го него! След това ходих в Бултрако да си купувам мигач за колата и там майсторите ми казаха, че след 10тата година релето често сдава багажа и цената му май беше около 170 лв (ново).Ако разрешиш проблема пиши, к'о се е оказало!Успех!

днес гледах и се рових из разни бушончета и реленца... никакъв резултат! къде е това под жабката? и каква е неговата роля поне по документи да се опитам да го намеря. за съжаление съм сам и нямам уред и не мога да тествам дали отива ток към дистрибутора или към свещите :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

днес с един познат позамерихме, и установих че ток към дистрибутора има, но след него към свещите няма подаване на ток (искра). до каква степен мога аз (като се има впредвид че съм лаик) да сваля дистрибуторната капачка и евентуално да проверя кое вътре ми е заминало, и да го сменя сам?и ако мога сам, къде по магазините да търся за този чарк?или трябва да я заведа (да ме дръпнат) все пак някъде където да се направи това?благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

Ако не се лъжа намира се под жабката зад конзолата за парно, касетофон и тн! За съжаление не съм го свалял лично!Когато завъртиш ключа на стартера преди да си запалил трябва да се чуе леко изпукване! Въртиш и палиш! Ако не се чуе и не запалиш, значи е реле! Главно реле ли се води, не знам!?

Редактирано от Concerto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest micro

днес с един познат позамерихме, и установих че ток към дистрибутора има, но след него към свещите няма подаване на ток (искра). до каква степен мога аз (като се има впредвид че съм лаик) да сваля дистрибуторната капачка и евентуално да проверя кое вътре ми е заминало, и да го сменя сам?и ако мога сам, къде по магазините да търся за този чарк?или трябва да я заведа (да ме дръпнат) все пак някъде където да се направи това?благодаря предварително.

Отваряй смело капачката издърпай палеца и измери съпротивлението ако има такова на самия палецАко е здраво виж коксчето на капачката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Уговорих се с Омбре да му занеса целия дистрибуторен блок. Свалил съм го, утре му го нося :)дано там да е проблема и да го излекува :tooth: Благодаря за отговорите. :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Така нареченото главно реле "main relay" се намира отляво, отстрани. Поне при мен е така. То създава добре известни проблеми. Лекува се като се свали и се презапоят спойките :weights: При мен проблема беше от него и колата в жегите понякога отказваше да пали но след като е работила. Оставям я 5-10 минути и пали. За да ми го оправят мошениците в Малинова долина на ул Климент Охридски ми искаха 100 лв. за работа и части (преди 3 години). Аз добре че се усъмних (ама аз съм си такъв) и се порових по нет-а и там е описан случая. Отне ми около 1/2 час да го сваля, да го презапоя и от тогава никакви такива проблеми :tooth: п.с. Моето май беше кафяво на цвят с размер около 5х2х3 см (по памет)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...