Dexpower 65 #1 Публикувано 23 Юни, 2013 Колеги проблемът ми е следният забелязах го преди около седмица ,че при завой ми скърца нещо при педалите и хидравликата става по тегава . Ходих прй мой приятел на другият де но когато я запалих беше по хладно и не издаваше тези звуци със скърцането само при рвски ляво дясно на загасен автомобил причукваше. Каза ми че накрайника долу се е разбил а скърцанего и натоварванвто се прояви днес пак при по голяма температура т.е когато колата се е напекла. Ще помоля д ддадете съсет какво мож дда е евентуално и дали някой е имал същия проблем ,че не искам да е хидравликата ,а и когато отворя за масло си има пълно е казанчето и акосъм. загасил сега и отворя съвсем малко се е припенила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #2 Отговорено 23 Юни, 2013 Долу е само един накрайник... Никой не иска да е хидравликата, затова смени кипящата течност с истинска! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dexpower 65 #3 Отговорено 24 Юни, 2013 Каква трябва да е ATF или другата ? И от нея ще се оправи ли или просто да пробвам ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faithless 1 #4 Отговорено 24 Юни, 2013 АТФ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dexpower 65 #5 Отговорено 25 Юни, 2013 Допълнение (или точно описание) : Прави го само когато колата е седяла под слънцето и се е напекла тогава се усеща как скърца . Звука е като на две твърди гуми когато се търкат долу в краката или поне е в предната част ,а когато е изтинала т.е при по хладно време почти не се чува можеш да го усетиш само при много леко местене на волана в движение ( просто е по затегнат и като тръгнеш да завиваш леко отпуска) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faithless 1 #6 Отговорено 26 Юни, 2013 най-добре за да не гадаеш отиди на един канал с някой твой приятел той да върти ти да гледаш и огледайте подробно карантията отдолу , така на догатки трудна работата. Може и да е нещо по окачването , а да не е нито рейка нито течност. според мен така е най рационално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове