J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 23 Юни, 2013 Здравейте.Смених течноста на съединителя обезвъздуших,но докато обезвъздушавах след изпускане на налягането педала потъваше и трябваше да го връщам и да го напомпя на ръка за да се вдигне.И сега докато карам и си отпусна крака на съединителя колкото да обере луфта и усещам,че педала потъва.Вчера докато си седях в колата и същата работа но тоя път продължих да си отпускам крака малко по малко и педала падна до долу.Върнах го на ръка и се оправи но пропада ей така като го натискам много леко.Другият проблем е,че като го натисна рязко няколко пъти и почва да пука се едно закача някаде и като го натискам леко се оправя.И последен въпрос-когато работи на място се чува нещо като свирене много гадно,когато си сложа крака на съединителя колкото да обере луфта и спира това от какво може да е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #2 Отговорено 23 Юни, 2013 (Редактирано) Докато обевьздушаваш е нормално да го врьщаш на рька педала. Това че пропада по време на работа значи че или има вьздух в системата ,или ти е изпуснала помпа. Аз го обевьздушавам като сложа едно мьркуче на пробката и края на мьркуча го вкарам в бутилка с течност над нивото на пробката. Така няма как да влезе вьздух като е потопен в течноста в бутилката. А това че има шум в сьединителя и като надиснеш леко изчезва си мисля дали не ти шуми притискателния диск от омекнала диафрагма или нещо подобно. Относно помпите специално за долната има ремонтен сьс буталце и маншон и струваше кьм 20-25 лв . Виж дали вьтре в купето под мокета там кьдето влиза оста на помпата кьм педала дали няма омаслено от изпуснала помпа. Редактирано 23 Юни, 2013 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #3 Отговорено 23 Юни, 2013 Вероятно има още въздух в системата. Това с пукането е интересно, но нищо не ми говори. Свиренето може да е от аксиален лагер - увлича се и се върти по-малко, като обереш луфта започва да се върти с оборотите на мотора и спира да свири. Сигурен ли си, че съединителя има достатъчно свободен ход? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #4 Отговорено 23 Юни, 2013 Другият вариант е да са ти заминали гумичките на горната помпа защото дефакто тя прави налягането. Редовен номер е като се смени течността и да протече помпата. Смяната на спирачна течност и на тази на съединителя е малко лотария при коли на нашите години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #5 Отговорено 23 Юни, 2013 Какво да разбирам под свободен ход.Отделя много ама МНОГО горе,но не приплъзва като я ръчкам (то не че има кои знае каква мощност,че да приплъзне ама )А помпата по едно време се чуваше едно като скърцане,се едно мяука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове