Jump to content
Guest lz2lps

лампата за акумулатора

Recommended Posts

Guest lz2lps

Здрасти колеги и Весела Коледа на всички. Гледах из темите за проблемите като светне контролната лампа за това че не се зарежда акумулатора, ама нещо не намерих отговори. Точно за Коледа възникна проблем. Значи преди 2-3 седмици за малко се вкючваше лампата отначало, но като дадях малко повече газ на първа веднага изгасяше. Но вчера лампата започна да не изгася и това така да кажем леко ме притеснява. Значи тя изгася но оборотите трябва да са над 5000 и ме разбирате, че не мога да карам така :) . Мерихме напрежението на акумулатора и при запалена кола е към 11.3 волта, като я исфорсирам качва на 11.9 волта. То е ясно, че е алтернатора, но това ме озадачава, че точно около 5000 оборота и лампата изгася --> няма значение дали съм на свободна или съм на скорост. Та ако имата някакви идеи моля споделете, че ми е спешно. Също така проблем ли е за електрониката това и мога ли да карам така (да кажем с още някой резервен акумулатор в багажника :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

11.3 ми се вижда бая нисичко, по принцип май 12.5-13 е нормално , защо не пробваш да го заредиш? Така просто някоя сутрин няма да запалиш или алармата няма да отключи... че алтернатора трябва да се види - ясно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Това най- вероятно са четките.Смяната им струва към 40-50лв. не е страшно, това ми се е случвало и е по-малката беля свързана с алтернатора. Недей да я караш сега зада не си скапещ акумулатора, тъй като всичко или почти всичко се черпи от него и бързо ще замине. Успех !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Има си обеяснение тоя артефакт.На по-високи обороти динамото се самовъзбужда, понежа е остнало някакво намагнитване от преди.След като се четките служат за възбуждането на ротора през колектора,значи там е проблема.Труда с 4етките е 30-40 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

11.3 ми се вижда бая нисичко, по принцип май 12.5-13 е нормално , защо не пробваш да го заредиш? Така просто някоя сутрин няма да запалиш или алармата няма да отключи... че алтернатора трябва да се види - ясно

натоварен трябва да е 13.4волта а на празен ход 14.2в това е идеалния вариянт за алтернатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...