cK1 28 #1 Публикувано 16 Юни, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги,Колата е 5г. акорд ф20з1 , 94 г. !!!/>/> без възд. възглавници /т.н. еър бЪгове :)/>/>/описвам ситуациуятаЗапалих колата минах 10 метра , включих втора /скорост 15км/ч/ попаднах в дупка - колата загасна моментално /между другото превключи на газ или точно когато попаднох в дупката или най-много 3-4 секунди преди това/След което не поиска да запали. Върти на прапразно.Проверена е за ток до свещите - изкарах една свещ, завъртях стартера - нямаше изкри.Казаха ми за копче, което трябва да се натисне, след като колата е ударена или е попаднала в дупка, дори ми разказваха за случаи за по-силно натиснати спирачки - поради това, че шоковите датчици са прекъснали притока на бензин и ток.Попадъл съм в сотици дупки , пукал съм и гуми .. до сега такова нещо не ми се е случвало, тъй че съм меко казано скептичен, но все пак, някой знае ли го къде е това копче има ли такова нещо въобще , особено за коли без въздушни възглваници.От друга страна и особено след като прегледах форума - наще дърти магарици все по някое време трябва да им се сменят бобини, комутатори и всякаква такава гмеч ... което на мен не ми се е отдало още и смятам, че просто това е било капката ..п.п. - правила ми е проблеми с паленото - изразяващи се в палене на 2а цилиндъра /много, много рядко/ от първи път не иска да запали / което повечето от нас със 5 генерация го знаем много добре зимата/ и т.н. но друго не е имало Това е, помагайте и благодаря предварително ! Редактирано 16 Юни, 2013 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikvat 4 #2 Отговорено 16 Юни, 2013 (Редактирано) Огледай си куплунгите на ECU-то и масата на купето.Абе лягай отдолу и гледай за разкачен/скъсан кабел. Редактирано 16 Юни, 2013 от Nikvat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #3 Отговорено 17 Юни, 2013 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=84128 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #4 Отговорено 17 Юни, 2013 Благодаря колега ! Ще се разровя и за това ... В момента паралелно се боря с комутатор и бобина и се мъча да ги диагностицирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #5 Отговорено 17 Юни, 2013 (Редактирано) оказа се бобина , а това /заедно със сервизното ръководство/ много ми помогна за диагностиката на проблема http://www.youtube.com/watch?v=9K78XIhhjAQв сервизното ръководство пише как да се диагностицира дали стига ток до ICM /т.н. комутатор/ - правят се тестове в 5-6 стъпки, бобината се проверява за съпротивление /тя има два "кръга" пише какво трябва да е съпротивленеито/ и т.н. Също и как да разберете дали не е повреден /cyp senzor/ датчик за горна и долна мъртва точка - ако е повереден той , трябва лампата на таблото да мига и да отчита грешка - ако лампата не мига и нямате ток до свещите - знчи той е здрав, а проблема е другаде.Това е, дано съм бил полезен ...п.п. Търсих, но не намерих такова копче , верно не съм разглобавал барчето и не съм махал касетофона и пепелника .. но не видях такова копче след щателно издирване около педалите и под мокета зад барчето ... Редактирано 17 Юни, 2013 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове