Jump to content
cK1

акорд 5г. не пали

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги,Колата е 5г. акорд ф20з1 , 94 г. !!!/>/> без възд. възглавници /т.н. еър бЪгове :)/>/>/описвам ситуациуятаЗапалих колата минах 10 метра , включих втора /скорост 15км/ч/ попаднах в дупка - колата загасна моментално /между другото превключи на газ или точно когато попаднох в дупката или най-много 3-4 секунди преди това/След което не поиска да запали. Върти на прапразно.Проверена е за ток до свещите - изкарах една свещ, завъртях стартера - нямаше изкри.Казаха ми за копче, което трябва да се натисне, след като колата е ударена или е попаднала в дупка, дори ми разказваха за случаи за по-силно натиснати спирачки - поради това, че шоковите датчици са прекъснали притока на бензин и ток.Попадъл съм в сотици дупки , пукал съм и гуми .. до сега такова нещо не ми се е случвало, тъй че съм меко казано скептичен, но все пак, някой знае ли го къде е това копче има ли такова нещо въобще , особено за коли без въздушни възглваници.От друга страна и особено след като прегледах форума - наще дърти магарици все по някое време трябва да им се сменят бобини, комутатори и всякаква такава гмеч ... което на мен не ми се е отдало още и смятам, че просто това е било капката ..п.п. - правила ми е проблеми с паленото - изразяващи се в палене на 2а цилиндъра /много, много рядко/ от първи път не иска да запали / което повечето от нас със 5 генерация го знаем много добре зимата/ и т.н. но друго не е имало Това е, помагайте и благодаря предварително !

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Огледай си куплунгите на ECU-то и масата на купето.Абе лягай отдолу и гледай за разкачен/скъсан кабел.

Редактирано от Nikvat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ! Ще се разровя и за това ... В момента паралелно се боря с комутатор и бобина и се мъча да ги диагностицирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

оказа се бобина , а това /заедно със сервизното ръководство/ много ми помогна за диагностиката на проблема http://www.youtube.com/watch?v=9K78XIhhjAQв сервизното ръководство пише как да се диагностицира дали стига ток до ICM /т.н. комутатор/ - правят се тестове в 5-6 стъпки, бобината се проверява за съпротивление /тя има два "кръга" пише какво трябва да е съпротивленеито/ и т.н. Също и как да разберете дали не е повреден /cyp senzor/ датчик за горна и долна мъртва точка - ако е повереден той , трябва лампата на таблото да мига и да отчита грешка - ако лампата не мига и нямате ток до свещите - знчи той е здрав, а проблема е другаде.Това е, дано съм бил полезен ...п.п. Търсих, но не намерих такова копче , верно не съм разглобавал барчето и не съм махал касетофона и пепелника .. но не видях такова копче след щателно издирване около педалите и под мокета зад барчето ...

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...