Jump to content
Guest Pancho

нямам парно след смяна на антифриза

Recommended Posts

Guest Pancho

При загряване на двигателя радиятора е топъл целия и всички маркучи са топли дори тези които отиват към радиатора в купето.Топло обаче не духа :cool: Съда е пълен до макс. ,радиатора също.Незнам къде е проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

от купето ти излиза едно жило и стига до клапанче което пуска топла вода към радиатора на парното. Това лостче можеш и на ръка да го завъртиш. просто може да ти е откажено някъде жилото или да то е счупено лостчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didone

другия вариант е ако не си обезваздушил хубаво в самия радиатор на парното да се е образувала въздушна възглавница :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ай стига бе..... ако се окаже това, колегата май ще е първия на който му се е случило... нали всичко е пълно :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pancho

всичко си е пълно, а това лостче го местих.То май се мести от жило което го тегли ел.моторче.Маркучите които отиват към парното на купето са също топли.Радиатора отпред също е топъл навсякъде.Перката се пуска.Просто незнам къде е проблема.Има едно клапанче някъде при термостата и него го отварях ,то трябва да е за обезвъдушаване.Парното е пуснато да духа през цялия процес на 4-топло и пак нищо.Вътре е якия студ :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Noodle

Ако си слагал добавка от тия дето запушват дупчици в радиатора може и от това да е. Знам че друг техен ефект е че спира парното.Доколкото знам се отлагат там където скоростта на потока на охладителната течност е най-малка, а тя май и най-малка точно в тръбите за парното. Обаче как се решава тоя проблем :cool: ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

от купето ти излиза едно жило и стига до клапанче което пуска топла вода към радиатора на парното. Това лостче можеш и на ръка да го завъртиш. просто може да ти е откажено някъде жилото или да то е счупено лостчето.

послушай .колегата '1нет' е прав, най вероятно не си набарал същият клапан той се задвижва с копчето което правиш топло-студено накарай някой да го врътка а ти погледни каде се движи жилото което стига близо до инжекцията и ако не е закачено няма как да го отвори.другото място е под таблото като погледнеш зад касетофона от към мястото на пасажера пак си го връткай копчто (топло-студено) и ще видиш за кое става дума помогни му с ръка и не може да не задуха топло.успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

И от мен малко помощ.Проблема съм го срещал при наливане на чист концентрат без разреждане с дестилирана вода.Отделно всички автомобили с алуминиеви блокове се карат с червен ,а не с син антифриз.Има разлика в антикорозионните добавки...става въпрос за скъпите антифризи.Ефтините нямат добавки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pancho

И от мен малко помощ.Проблема съм го срещал при наливане на чист концентрат без разреждане с дестилирана вода.Отделно всички автомобили с алуминиеви блокове се карат с червен ,а не с син антифриз.Има разлика в антикорозионните добавки...става въпрос за скъпите антифризи.Ефтините нямат добавки :)

Концентрата си е разреден с нужното количество дистилирана вода.АНТИФРИЗА служи като охладителна течност.Дали зелен ,червен е все едно за мен-даже и рима има:) Баба ви все с маркови антифризи е карала Жигулата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

И аз имам същия проблем.Следя темата от самото начало.Видях кранчето което отваря и затваря "топлото" .Като го размърдах видях , че всичко е наред.Т.Е. като е на стъдено си е студено , като е на топло - не е достатъчно топло.Някаква съвсем лека топлинка има ама напълно недостатъчна.Като е отворено - на топло го завъртях ръчно още малко но и това не помогна.Маркуча след кранчето е топъл - толкова колкото и преди него.Незнам какво да правя.Може ли радиаторчето на парното да се е прецакало ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iwo

на мерцедес 190 имах такъв проблем,значи откачих маркучите които отиват за парното и с маркуч с вода промих радиатора за парното и в двете посоки-изтекоха всякакви ръжди въпреки че колата е карана само с антифриз.Парното веднага се появи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

на мерцедес 190 имах такъв проблем,значи откачих маркучите които отиват за парното и с маркуч с вода промих радиатора за парното и в двете посоки-изтекоха всякакви ръжди въпреки че колата е карана само с антифриз.Парното веднага се появи

И аз съм чувал за варианта за почистване като се пусне вода по двете посоки (през подаващата веднъж и после през връщащата).Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ами натам отивате колеги.... явно клапаните ви работят, остава запушено радиаторче !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

И внимавайте! В тръбапровода са между 8 и 12 бара! Ако е запушено и го вържете качествено към чУшмата, ша има БУУУМ !!! Я тва го моем, вервайте ми :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pancho

Днес си играх с парното и открих къде е бил проблема.Добре че не махнах маркучите да продухвам радиатора!!! Оказа се че машинката която тегли жилата за топло и студено е счупена.По точно счупен е държача на жилото и неможе да отвори крана който пропуска течността към парното в купето.Сега си търся такава машинка.Тя е механична с 2 зъбни колела и едно рамо което тегли жилата. Дали става от СИВИК или друга ХОНДА? Аз съм с ЦРХ-2---ще пусна тема и в купува/продава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

е нали затова те карах на ръка да го отвориш ... директно от клапана !!! не съм много спец но мисля че от 4ген сивик ще стане... за 5ген малко ме съмнява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

Днес си играх с парното и открих къде е бил проблема.Добре че не махнах маркучите да продухвам радиатора!!! Оказа се че машинката която тегли жилата за топло и студено е счупена.По точно счупен е държача на жилото и неможе да отвори крана който пропуска течността към парното в купето.Сега си търся такава машинка.Тя е механична с 2 зъбни колела и едно рамо което тегли жилата. Дали става от СИВИК или друга ХОНДА? Аз съм с ЦРХ-2---ще пусна тема и в купува/продава

коя ти е машинка ти е счупена тази в купето или тази при двигателя?може и да я имам :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

Днес си играх с парното и открих къде е бил проблема.Добре че не махнах маркучите да продухвам радиатора:drunk: Оказа се че машинката която тегли жилата за топло и студено е счупена.По точно счупен е държача на жилото и неможе да отвори крана който пропуска течността към парното в купето.Сега си търся такава машинка.Тя е механична с 2 зъбни колела и едно рамо което тегли жилата. Дали става от СИВИК или друга ХОНДА? Аз съм с ЦРХ-2---ще пусна тема и в купува/продава

И аз открих каде е бил проблема - в радиаторчето на парното.То не беше чак запушено но явно някой голям боклук е заседнал и като свалих маркучите и го продухах...........ТОПЛОТО ДОЙДЕЕЕЕЕ :fun: А между другото стрлката на температурата ми до сега седеше на средата и по някой път малко над средата... , а сега въобще не си помисля да стигне да средата. Благодаря за компетентните мнения :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...