Jump to content
Guest zarrick

За Honda Co.

Recommended Posts

Guest zarrick

Honda като компания вързана ли е с някой друг автомобилопроизводител(изключвам Acura, нали), както примерно Mazda е с Ford? Щот си мисля че почнат ли да се мешат моделите, както е, примерно при мазда 6 и мондео, става мазало. Особено ако едната от страните не е японска. Ако има такава връзка коя е другата страна?И още едно въпросче имам, да не пускам нова тема да наводнявам форума:Това че ще остане само(за сега де) еко такса и такса регистрация за всички коли 2 ръка внос ли ще важи или само за тези произведени в ЕС. Тоест японските ще се обмитяват ли след 01.01, или и те ше са само с тези такси? Имам предвид японските които се внасят от ЕС именно, а не тези от япония или друго място. И последно кажете си мнението за Toyota Celica от 1994 до 1999г.( тази с четирите фара). По специално за версията 115 коня и за GT дето е 175 коня.Интересувам се като качества а не като цена. Е ако някои има инфо за ST205 GT-Four 4wd 242hp да не се срамува, а да си каже.Предварително благодаря за вниманието !

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Хонда не е обвързана с никакви други компании.Същото важи и за Тойота.По другите въпроси не мога да ти отговоря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Ми то май Роувър не съществува вече и мисля че Хонда беше доставчик за Роувър, а не обратно. Моя въпрос беше по скоро за някои от големите от Детроит и Германия. То май вече кажи-речи всичко е тяхно до една или друга степен. Аз за тва и питам.П.С. Не знам дали още Фиат се държи или и него са прилапали.

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Ровър беше трамплин за Хонда в Европа,но беше временна авантюра.даваха на Ровър,но и взимаха от тях.след това Ровър замина в БМВ-е и след това фалира.Хонда е една от малкото независими компании останали сред производителите на автомобили.Между другото Хонда като компания много си прилича с БМВ или обратното.Иначе 51% от Тойота са собственост на Японското правителство.точно поради това тази компания никога няма да фалира,а и много се съмнявам да се обедини с който и да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

А при Nssan как стоят нещата? Освен Infinity.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MpaBkaTa

А при Nssan как стоят нещата? Освен Infinity.

Ами нисаните са вече рендета.(Рено) Братовчед ми работи в сервиз на нисан и казва, че сервизът се издържа безпроблемно само от рекламации. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

тойота и ямаха имат общи акции от около 5 години.....целта е заедно да разработват двигателите си.От тогава ямаха прави по-издръжливи двигатели, а тойота по-некачесвени....малко странно но е факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

тойота и ямаха имат общи акции от около 5 години.....целта е заедно да разработват двигателите си.От тогава ямаха прави по-издръжливи двигатели, а тойота по-некачесвени....малко странно но е факт.

малко офтопик,но като чета това и си мисля че тойота са взели пример от Кавазаки и Субару:stupid:там собственик е Fuji Heavy Industries която е огромна компания в Япония.танкове,кораби,квото искате но пък и при тях има проблеми-моторите са некачествени за сметка на колите:newbie:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

За нисан по-скро има сливане или най-точно взаймно изкупуване на акции - рено купиха около 40% от нисан а нисан около 25% (или по-малко) от рено , контролния пакет в никакъв случей не е в рено .Това е с цел да си използват мрежите от търговски представителства. Тойота пък на скоро купиха от ГМ 30-тина % акции на субару, което е достатъчно за да имат достъп до ноу хау-то .... очаквам да налазат с някакъв много здрав 4wd автомобил :punk:. А на последък започвам да мисля по малко по-различен начин относно форд... обърнете внимание на Т. характеристики на двигателите им !! добри цифри дават - мазда май доста са помагали :П и влиянието е по-скоро мазда към форд отколкото обратно :tooth:. А хонда вече и полетяха :beer: (строим и самолети вече) така че да не ги мислим, ама с тия високи цени сме за ниакде в европа деаа мнооо съм недоволен относно тва ... защото мазда 6 за мен е лоша имитация на акорд в дизаина ама ..... мноо по-ефтина и също много надежна !!!(няма да кажа кое според мен е ПО-надежно) така че ... :P бих избрал нея ако взимам нова да си призная , и сивика много скъп деаа - най-хубав е във всичко в класа но не и в цената ще видим ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Защо след като Мицубиши Лансер се произвежда в Япония му е ниска цената.1.6 л. двигател със средно ниво на оборудване и вкл. ДДС е 26800лв.А модела Грандис,който е ван 7 местен и пада ДДС-то, крайна цена сДДС 56000лв. и също е японско изпълнение.Така че май нещата не опират само до качество,а и ................друго!Ако някой има идеи да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...