Guest zarrick #1 Публикувано 23 Декември, 2006 (Редактирано) Honda като компания вързана ли е с някой друг автомобилопроизводител(изключвам Acura, нали), както примерно Mazda е с Ford? Щот си мисля че почнат ли да се мешат моделите, както е, примерно при мазда 6 и мондео, става мазало. Особено ако едната от страните не е японска. Ако има такава връзка коя е другата страна?И още едно въпросче имам, да не пускам нова тема да наводнявам форума:Това че ще остане само(за сега де) еко такса и такса регистрация за всички коли 2 ръка внос ли ще важи или само за тези произведени в ЕС. Тоест японските ще се обмитяват ли след 01.01, или и те ше са само с тези такси? Имам предвид японските които се внасят от ЕС именно, а не тези от япония или друго място. И последно кажете си мнението за Toyota Celica от 1994 до 1999г.( тази с четирите фара). По специално за версията 115 коня и за GT дето е 175 коня.Интересувам се като качества а не като цена. Е ако някои има инфо за ST205 GT-Four 4wd 242hp да не се срамува, а да си каже.Предварително благодаря за вниманието ! Редактирано 23 Декември, 2006 от zarrick Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Soichiro #2 Отговорено 23 Декември, 2006 Хонда не е обвързана с никакви други компании.Същото важи и за Тойота.По другите въпроси не мога да ти отговоря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest benji_crx #3 Отговорено 23 Декември, 2006 ами ровър??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest zarrick #4 Отговорено 23 Декември, 2006 (Редактирано) Ми то май Роувър не съществува вече и мисля че Хонда беше доставчик за Роувър, а не обратно. Моя въпрос беше по скоро за някои от големите от Детроит и Германия. То май вече кажи-речи всичко е тяхно до една или друга степен. Аз за тва и питам.П.С. Не знам дали още Фиат се държи или и него са прилапали. Редактирано 23 Декември, 2006 от zarrick Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest prelude #5 Отговорено 23 Декември, 2006 Ровър беше трамплин за Хонда в Европа,но беше временна авантюра.даваха на Ровър,но и взимаха от тях.след това Ровър замина в БМВ-е и след това фалира.Хонда е една от малкото независими компании останали сред производителите на автомобили.Между другото Хонда като компания много си прилича с БМВ или обратното.Иначе 51% от Тойота са собственост на Японското правителство.точно поради това тази компания никога няма да фалира,а и много се съмнявам да се обедини с който и да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest zarrick #6 Отговорено 25 Декември, 2006 А при Nssan как стоят нещата? Освен Infinity. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MpaBkaTa #7 Отговорено 25 Декември, 2006 А при Nssan как стоят нещата? Освен Infinity.Ами нисаните са вече рендета.(Рено) Братовчед ми работи в сервиз на нисан и казва, че сервизът се издържа безпроблемно само от рекламации. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Neven #8 Отговорено 28 Декември, 2006 тойота и ямаха имат общи акции от около 5 години.....целта е заедно да разработват двигателите си.От тогава ямаха прави по-издръжливи двигатели, а тойота по-некачесвени....малко странно но е факт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest prelude #9 Отговорено 28 Декември, 2006 тойота и ямаха имат общи акции от около 5 години.....целта е заедно да разработват двигателите си.От тогава ямаха прави по-издръжливи двигатели, а тойота по-некачесвени....малко странно но е факт.малко офтопик,но като чета това и си мисля че тойота са взели пример от Кавазаки и Субарутам собственик е Fuji Heavy Industries която е огромна компания в Япония.танкове,кораби,квото искате но пък и при тях има проблеми-моторите са некачествени за сметка на колите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cK1 #10 Отговорено 30 Декември, 2006 За нисан по-скро има сливане или най-точно взаймно изкупуване на акции - рено купиха около 40% от нисан а нисан около 25% (или по-малко) от рено , контролния пакет в никакъв случей не е в рено .Това е с цел да си използват мрежите от търговски представителства. Тойота пък на скоро купиха от ГМ 30-тина % акции на субару, което е достатъчно за да имат достъп до ноу хау-то .... очаквам да налазат с някакъв много здрав 4wd автомобил . А на последък започвам да мисля по малко по-различен начин относно форд... обърнете внимание на Т. характеристики на двигателите им !! добри цифри дават - мазда май доста са помагали :П и влиянието е по-скоро мазда към форд отколкото обратно . А хонда вече и полетяха (строим и самолети вече) така че да не ги мислим, ама с тия високи цени сме за ниакде в европа деаа мнооо съм недоволен относно тва ... защото мазда 6 за мен е лоша имитация на акорд в дизаина ама ..... мноо по-ефтина и също много надежна (няма да кажа кое според мен е ПО-надежно) така че ... бих избрал нея ако взимам нова да си призная , и сивика много скъп деаа - най-хубав е във всичко в класа но не и в цената ще видим ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Soichiro #11 Отговорено 30 Декември, 2006 Защо след като Мицубиши Лансер се произвежда в Япония му е ниска цената.1.6 л. двигател със средно ниво на оборудване и вкл. ДДС е 26800лв.А модела Грандис,който е ван 7 местен и пада ДДС-то, крайна цена сДДС 56000лв. и също е японско изпълнение.Така че май нещата не опират само до качество,а и ................друго!Ако някой има идеи да пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове