Jump to content
Guest Iltcho

Ограничител ?

Recommended Posts

Guest Iltcho

ADH-Honda в друга тема за назлобяването : А за Илин - то на Оборотомера може и до 10 000 да си е разграфено. Ти гледай от къде ти почва redline-а и след това (малко след redline-а) е самия ограничител / прекъсвач на оборотите (в случая на теб redline-а ти почва от 6300 някъде, а самия прекъсвач е както Ти сам каза 6500)

Породен спор в чат канала #vtec

Maina_ta (или познатия като Майната 6-та генерация) и jamiemirror (познат във форума като jamiem) [20:42:00] ne znam na benzinovi karbove da ima ograni4itel![20:42:12] Nito edin. Imat poniakoga el-obogatitelen klapan[20:42:20] ili el-klapan za prinuditelen prazen hod[20:42:30] No en i ogranichiteli[20:42:40] PaguoEkcnpec ne se iadosvam bre!!![20:42:45] :thumbs1:))))))))))[20:43:55] jamiemirror dizelite imat takiva za6titi 6toto nmogat da razviat oboroti[20:44:05] dokato se prusnat[20:44:16] Maina_ta Dizela verno moze maamu :-)[20:44:26] a benzinite ne mogat[20:44:49] te imat predel na razvurtaneto!!!

ха кажете ми сега на кого да вярвам???? На ADH-Honda или на тез двамата, и в крайна сметка имам ли ограничител ???????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

ми пробваи ве пи4 даи газ до дупка и ще разбереш запо4не ли да 4ука не6то странно не се плаши тва е тои

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Лек коментар - не се чувствам засегнат, но поствайки тук логове е коректно да попиташ засегнатите от това .... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho
Отговорено (Редактирано)

Лек коментар - не се чувствам засегнат, но поствайки тук логове е коректно да попиташ засегнатите от това .... :thumbs1:

Не мисля че трябва да питам някого - що разговорите в общия канал от кога станаха тайни???Или ... :drunk: просто се чувствате засегнати че не сте прави. Съжалямав за оффтопика!!! та на въпроса!!!:beer: Имам ли ограничител или не??? При 6500 оборота стрелката само подскача, дори и на празен ход, все едно нещо я спира да се покачи нагоре :fun::D Забравих - с b20a3 мотора съм. Редактирано от prelude-BA4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Не избързвай с това кой прав, кой крив. Аз продължавам да твърдя че нямаш ограничител. Ставаше въпрос за друго, не са тайна но има едно понятие "Нетикет"....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

незнам дали си с инжекция но до колкото аз знам няма кола която да е инжекцион и без ограни4ител,а факта 4е подска4а стрелката на едно място доказва 4е имаш ограни4ител,ако сложиш газово този ограни4ител веднага пада и можеш да натискаш до кат ти се прасне двигателя които и да ти разправя друго мисля 4е не е много наясно по вапроса сажалявам ако сам засегнал някого :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Ако си обикновен карбуратор , нямаш ! Ако си електронно управляем имаш. Ако подскача дори на место при 6500 об. 100% имаш. Ритни на место и ако спре на 6500 да се развърта мотора значи има! Ако мине 7500 об. те саветвам нагоре да не проверяваш дали има. Или газ на втора не на първа , че е по- слаба, до откат и пак следиш да не минава 7500 об. Ако на 6500 почва да ти сеца все едно помпаш кат побъркан газта и не вдига повече от 100 км. например , мисля че, толкова някъде ще дойде, това е. А редлайна е точно изклячвателя. Това , че на оборотомера почва от 5500 об. ЧЕРВЕНОТО не значи , че редлайна ти е на толкова. Те са еднакви за всички двигатели. На СИ АР ЕКСА дъртия си им е там! На 6500 и на толкаво изключва. На 4 ген. сивик си изкл. на различните двигатели на различни обороти а оборотомера се си е РЕДЛАЙНЯ от 6500.Тук ми се струва , че се бърка леко понятието РЕДЛАЙН. Пример:На моя мотор му дават при 6000 оборота мах пауър, при 4700 оборота мах въртящ момент и РЕДЛАЙН 7200 оборота ! Т.е. на дали от там ми почва ЧЕРВЕНОТО ! Аз нямам оборотомер ама на тези който имат , червеното е от 6500! Редлайна не е червеното на оборотомера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Ако си обикновен карбуратор , нямаш ! Ако си електронно управляем имаш. Ако подскача дори на место при 6500 об. 100% имаш.

Хайде сега да отговоря на няколко въпроса: :thumbs1:

1-во - стрелката НЕ подминава 6500 оборота а подскача като луда, все едно има нидостиг на гориво. (Незнам, вие кажете има ли нещо като ограничител или няма)

2-ро - мотора ми е b20a3 с ДВА карбуратора, мощност 109 конски сили

3-то - има супер много жици около тях (карбураторите) и вакуми.

4-то - извинявам се на всеки, който съм засегнал

5-то - нека по-разбиращите като TYPE-R и ADH-Honda да кажат тежката дума :drunk:

 

 

Ето малко схеми и чертежи на прословутите ми карбуратори :

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

С приятелски чувства и поздрави от слънчева Враца :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Еми имаш ! То не е все едно недостиг на горива а ми си е нодостиг! Изключвателят спира подаването на гориво при опр. обороти. И сътветно като спре подаването и паднат малко и пак подава и спира и т.н.За това ти играе стрелкатаи и неще повече от 6500.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

аве пи4 имаш ве имаш а и ко толкова си се хванал с тоя ограни4ител ако нямаше нали щеше да литне6 нищо 4е си с карбуратор понякои пат слагат и на тях .аз например имах едно типо много яко 1,6 90 кс карах го без филтар вазду6ен и сас сп гарне то нямасхе и бе6е много яко не обра6таше обортомера ама варвеше с 223км/4 и 7600оборота после глахнеше самия мотор то беше с дигитален километраж за тва ви казвам то4но 223км/4 ако имаше ограни4ител тези 90 кс ти си направи сметка на колко и с колко щях да карам едвали щеше да има такива луди цифри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rocco

Имаш ограничител.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Щом не ти дава да ги минеш тези 6500 оборота и подскача стрелката бъди сигурен че имаш ограничител.По принцип е така като я вкараш в червеното и ако имаш ограничител почва да цъка няколко пъти и после изключва, се едно някой ти изключва колата от скорост без да знаеш.А другият вариант е ако не ти изключва така- да ти трепери стрелката и да неможе повече нагоре.Имаш ограничител !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf
Отговорено (Редактирано)

Ако си обикновен карбуратор , нямаш ! Ако си електронно управляем имаш. Ако подскача дори на место при 6500 об. 100% имаш. Ритни на место и ако спре на 6500 да се развърта мотора значи има! Ако мине 7500 об. те саветвам нагоре да не проверяваш дали има. Или газ на втора не на първа , че е по- слаба, до откат и пак следиш да не минава 7500 об. Ако на 6500 почва да ти сеца все едно помпаш кат побъркан газта  и не вдига повече от 100 км. например , мисля  че, толкова някъде ще дойде, това е. А редлайна е точно изклячвателя. Това , че на оборотомера почва от 5500 об.  ЧЕРВЕНОТО не значи , че редлайна ти е на толкова. Те са еднакви за всички двигатели. На СИ АР ЕКСА дъртия си им е там! На 6500 и на толкаво изключва. На 4 ген. сивик  си изкл. на различните двигатели на различни обороти а оборотомера се си е РЕДЛАЙНЯ от 6500.

Тук ми се струва , че се бърка леко понятието РЕДЛАЙН. Пример:

На моя мотор му дават при 6000 оборота мах пауър, при 4700 оборота мах въртящ момент и РЕДЛАЙН 7200 оборота ! Т.е. на дали от там ми почва ЧЕРВЕНОТО ! Аз нямам оборотомер ама на тези който имат , червеното е от 6500! Редлайна не е червеното на оборотомера.

Кви са тия червени лайня след 6500 ве? :thumbs1::drunk:

 

 

Пич имаш ограничител начи!

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy
:drunk::thumbs1::beer: Нали треа да се посмеем ! Редовно има биСери във форума. БиСер нали знаете от къде идва? Човек който сере по-два пъти на ден! То след 6500 излизат черни лайнЯ ама карай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

ако искаш му казвай-прекъсвач :pirate:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

На моя мотор му дават при 6000 оборота мах пауър, при 4700 оборота мах въртящ момент и РЕДЛАЙН 7200 оборота ! Т.е. на дали от там ми почва ЧЕРВЕНОТО ! Аз нямам оборотомер ама на тези който имат , червеното е от 6500! Редлайна не е червеното на оборотомера.

Mark, сигурен ли си, че на 7200 оборота е ограничителя на твоята? Тук в моите каталози, излиза на 6500 да е.Както на моята. Червеното на оборотомера започва от 6500 оборота. (Макс. мощност съм при 5850)Обаче нещо е 'чипнат' компютъра и в момента изключвателя ми е на 7200 оборота.По принцип, red line е точно червена линийка - от там нататък е червено на оборотомера.Някои автомобили обозначават с друг цвят оборотите между максималната мощност и red line - на ладата е жълто. В тази зона, няма много смисъл да се влиза, мощността пада.Дали ще е жълто, розово, пак червено ама с по-редки чертички - все пак ясно е обозначено червената зона, до края на оборотомера - там мотора не трябва да влиза.Прелюдката има ограничител. Щом точно на 6500 оборота става галимацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

ако има компютър има изключвател.......ако не е пипано ECU-то си е на фбрична насройка според модела. Какъв е смисала да стигаш до тия обороти след като мотора няма сила там ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

ако има компютър има изключвател.......

Щом съм с карбуратори, според теб имам ли компютър??? Просто има нещо, доето спира колата при 6500 оборота и мотора се държи все едно има недостиг на гориво. Та това питам - какво е това, което го кара да се държи така - техническа неизправност или ... ??? Между другото - малко оффтопик, за което съжелявам, но снощи се подгоних с Форд Сиера комби 2.3 - 6 цилиндъра и паднах. Форда беше до половина пред мен.Точно тогава пак усетих тая малка гадина как леко ме дръпна назад между втора и трета. не искам да го махам, а просто да разбера що за животно е това ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

по принцип карбураторните модели имат ограничение на горивото в самия карбуратор. Просто от едни обороти нагоре започва да тъпче на едно място но я няма тази рязка граница като при изключвател. Ако колата има някав тунинг на карбураторите обикновено се сменя електрониката на запалването за да ти се ораничат оборотите да не се прецака мотора. Ако имаш детонации в ауспуха при тези обороти това е изключвател, ако не ... ограничение на горивото от карбуратора. (Това не е ограничение а по-скоро намаляване на горивото, в следсвие на което сместа обеднява над определени обороти или вакум).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

говорите,давате мнения,но дали е наистина така? Какъв ограничител ще има карбураторен двигател, без компютър? Ами просто не може явно да развие по-високи обороти :pirate: ,това да не е дизелов двигател?Сложи му по-големи жигльори,обоготи сместа и може над 7000 да вдигнеш тогава! Другият вариант - пусни се с възможно най-високите обороти по голямо нанадолнище и ще видиш как ще подминеш 7000об :pirate: Това не може да се случи при инжекциона,който наистина има изключвател :pirate: Ами и Гранадата ми втасва при определени обороти,но нали не си мисли някой,че и тя има ограничител :pirate: ??? Просто няма душа повече - това е! :pirate: Това е моето мнение :pirate:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

говорите,давате мнения,но дали е наистина така? Какъв ограничител ще има карбураторен двигател, без компютър? Ами просто не може явно да развие по-високи обороти :pirate: ,това да не е дизелов двигател?Сложи му по-големи жигльори,обоготи сместа и може над 7000 да вдигнеш тогава! Другият вариант - пусни се с възможно най-високите обороти по голямо нанадолнище и ще видиш как ще подминеш 7000об :pirate: Това не може да се случи при инжекциона,който наистина има изключвател :pirate: Ами и Гранадата ми втасва при определени обороти,но нали не си мисли някой,че и тя има ограничител :pirate: ??? Просто няма душа повече - това е! :pirate: Това е моето мнение :pirate:

Хубаво, нека да изчакаме мнението на Омбре и тогава да правиме заключения става ли?? :pirate: На мен също не ми севярваше да имам огнаничител ма на - симптомите водят точно натам :pirate: А пък след като разрешим спора и се видим на националната предлагам да пием всички заедно по бира :pirate: :pirate: :pirate:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neven

това че няма комп. не значи че не може да има ограничител......както казах по горе затова е електрониката за запалването. Това че мотоциклетите масово са с карбуратори да не би да нямат изключвател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

аз и не бързах с мненията тук,но ти доста понаписа до сега :pirate: а за бирата - разбира се,че ще пием с удоволствие :pirate::pirate::pirate:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

аз и не бързах с мненията тук,но ти доста понаписа до сега :pirate: а за бирата - разбира се,че ще пием с удоволствие :pirate::pirate::pirate:

Абе аз извода след снощи за себе си съм го направил. колкото до душицата на колата ми - вервай ми читава си е и е жива. Да се опъвам яко на АУДИ купе с 2.2 мотор все си мисля че върви и да бия Голф 2-ка 115 коня ... както и да е. Нека по-компетентните кажат, а за бирата - нема се отървеш :pirate: :pirate:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 100NX Golf Destroyer

аз и не бързах с мненията тук,но ти доста понаписа до сега :pirate: а за бирата - разбира се,че ще пием с удоволствие :pirate:  :pirate:  :pirate:

Абе аз извода след снощи за себе си съм го направил. колкото до душицата на колата ми - вервай ми читава си е и е жива. Да се опъвам яко на АУДИ купе с 2.2 мотор все си мисля че върви и да бия Голф 2-ка 115 коня ... както и да е. Нека по-компетентните кажат, а за бирата - нема се отървеш :pirate: :pirate:
Колега, точно тези Golf-ове ги трепя яко (2.0 GTI 8V 115 hp), нищо, че са ми 25 к.с. отгоре, ...кеф голям :pirate: А по отношение на ограничителя - 95% съм сигурен, че и при мен има (100NX GA16DS - карбуратор & електронен блок), така, че май не е много сигурно, че карбураторните нямат ограничител ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Хехехе...Не бъде толко сигурен.Имам един приятел. Твърди че неговия е такъф ама върви повече от 16В и ми се опъва леко ама не достатъчно... :pirate:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy
Отговорено (Редактирано)

Да ви кажа само , че баща ми имаше Рено 8 от 71` и то също имаше ограничител но не естествено с еклетронно спиране на горивото. Там е друг принципа на чистият карбуратор но не го знам. Пак задържа и неможе повече при 5500 мисля но не подскача. Карбураторът маже и да е с елктронно запалване и електрическо подаване на гориво . Това е достатъчно ясно защо има прекъсвач.пп. Разпитах и всъщност двигателят си има край на развъртане според хода на клапаните. Или за това е виновен разпределителният вал. Значи ако подскача при 6500 или ти изгасва всичко, имаш изключвател а ако само спира и заковава оборотите на 6500 без да променя оборотите ,значи там си му е предела и тогава клапаните просто си седят отворени!

Mark, сигурен ли си, че на 7200 оборота е ограничителя на твоята?

Не съм сигурен. Просто така съм чел. А аз нали нямам оборотомер! Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Mark, сигурен ли си, че на 7200 оборота е ограничителя на твоята? Тук в моите каталози, излиза на 6500 да е.Както на моята. Червеното на оборотомера започва от 6500 оборота. (Макс. мощност съм при 5850)Обаче нещо е 'чипнат' компютъра и в момента изключвателя ми е на 7200 оборота.

Нямаш Чип Братле и моита е там, а аз със сигорност нямам, готиното е цхен не кляка като достигне ограничението а само спира да набира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

На си ар екса с вашият мотор е точно на 6500 об. ограничителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrakiev

Незнам момчета, :pirate: аз обаче го направих тоя вашия експеримент и стигнах до над 7200 об.м и се уплаших да не поцепя мотора нещо и отнех, и небях стигнал до регулатора - та чудя се дали е възможно да нямям, :pirate: малко вероятно ми се струва ама знам ли - оборотомера ми е до 9000 а мотора на Микрата е 1,3 16V пълна инжекция. Колегата 100NX Golf Destroyer да каже при него как е ? :pirate: че ако продължа с експеримента може и да е само тои с нисан на срещата. :pirate:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Ами гледайте къде ви започва Редлайна бре хора и карайте до там.Ако имаш ограничител е малко след него но защо ви е ограничитела не ми е ясно.Ако не сте пипали нищо колата върви до Редлайна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 100NX Golf Destroyer

Незнам момчета, ;)  аз обаче го направих тоя вашия експеримент и стигнах до над 7200 об.м и се уплаших да не поцепя мотора нещо и  отнех, и небях стигнал до регулатора - та чудя се дали е възможно да нямям,  ;)  малко вероятно ми се струва ама знам ли - оборотомера ми е до 9000 а мотора на Микрата е 1,3 16V пълна инжекция. Колегата 100NX Golf Destroyer да каже при него как е ? :) че ако продължа с експеримента може и да е само тои с нисан на срещата. ;)

При мен оборотомера е до 8000 rpm, като от 6500 нагоре е разграфен в червено. Аз също не смея да прекалявам с експериментите, но често съм стигал до 7200 без да има симптоми за загуба на мощност и т.н. Един friend, който кара този 100NX (същия двигател като моя - GA16DS TWIN CAM 16 VALVE):http://www.autotuning.hit.bg/Untitled-nissan.htmтвърди, че редовно го ръчка до прекъсвач, който бил малко след 7500 и след тези обороти започвал да тресе и да изключва от скорост (?!). Ще взема и аз някой ден да пробвам, ама няма да е точно сега, че ме чака много дълъг път и си го "пазя" 100NX-a преди пътуването.P.S. Всъщност днес сутринта говорих с този човек по телефона и се оказа, че е катастрофирал много тежко и колата е размазана ;););) Пазете се хора, please !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Моят прекъсвач е точно на 7300 оборота, в началото редово стигах до него и ми изключваше (винаги в най-неподходящ момент и имаш чувството,че някой яко те дръпва назад) , но вече по звука на оборотите ( голям дерч дава ;) ) се ориентирам да превключа точно преди него ;) Ами не ме е въобще страх,че нещо ще се преебе,нали затова карам Хонда, а не голф или астра примерно ;) интересно,че на 4-та и пета не стигам ограничителя,явно няма душа вече на тези предавки :) просто оборотомера стига някъде към 6800-6900 и не може повече- на равно разбира се ;) Сега махнах катализатора,но не съм пробвал на големите скорости има ли промяна ;) ;Сипвам само най-добрата пълна синтетика и ;) Е, трябва и да се внимава много и да не се приемат големи рискове при шофирането ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrakiev

Леле, на твоя човек му е извънземен 100 нх - са. Ебати самолета, в България ли са му правили тунинга / ако направя Микрата така направо ще литне. И моя е с такъв оборотомер - може би са еднакви, незнам ? Ама и мен ме чака път и аз ще се спра с експериментите, ще я продавам микрата - ти доволен ли си от 100 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 100NX Golf Destroyer

Леле, на твоя човек му е извънземен 100 нх - са. Ебати самолета, в България ли са му правили тунинга / ако направя Микрата така направо ще литне. И моя е с такъв оборотомер - може би са еднакви, незнам ? Ама и мен ме чака път и аз ще се спра с експериментите, ще я продавам микрата  - ти доволен ли си от 100 ?

Мдааа, тунинга на този NX и мен страшно ме кефи - просто е направен с вкус и с мярка. Мисля обаче, че не е правен в България. За съжаление колата е тотално размазана (много тежка катастрофа преди около 3-4 седмици). Радостното е, че човека е жив и здрав и пак си е купил 100NX ;) Аз много се кефя на моя и малко по малко го ъпгрейдвам (взех го абсолютно "голичък" - без джанти, музика, аларма, застраховка и т.н.). Все пак се иска търпение и не на последно място достатъчно време и средства. Ще видим докъде ще го докарам :) Ама стига толкова сме писали тук за това, че е яко оф-топик и ще ни бият ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...