Jump to content
Guest BOSTONIAN

няколко малки проблема по интериора?

Recommended Posts

Guest BOSTONIAN

Поздрави на всички колеги!От скоро карам анличанка и искам да споделя за следните три неща:-бутоните за ел.стъклата не светят!!!:thumbs1:,както и часовника-вентилаторът за парното е доста шумен,особено на 3 и 4 степен :thumbs1: -уплътненията на стъклата буквално се вмъкват в процепите при тяхното задвижване(предните ел.) :D Моля споделете как е при вас. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

Поздрави на всички колеги!От скоро карам анличанка и искам да споделя за следните три неща:-бутоните за ел.стъклата не светят!!!:thumbs1:,както и часовника-вентилаторът за парното е доста шумен,особено на 3 и 4 степен :thumbs1: -уплътненията на стъклата буквално се вмъкват в процепите при тяхното задвижване(предните ел.) :D Моля споделете как е при вас. :D

Бутоните на стъклата няма и да светнат. Това да не ти е Акорд :D Часовника има крушка на гърба. За да не се сваля целия часовник може да се бръкне само през процепа от дупката на касетофона.Вентилаторът наистина става по-шумен при високите степени. Но това е съвсем нормално. Единствено можеш да изчистиш хубаво филтъра на купето (ако не го смениш) и около него.Това със стъклата нещо не мога да си го представя.Айде успех и я карай по-ведро :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

това с уплътненията на стъклата и при мен го има :thumbs1: и още не съм открил лечението ... даже десния преден прозорец едвам се смъква поради тая причина ... ама вътрешните уплътнения като са ми закачени за кората и не знам как да ги сваля и от къде да намеря нови - май никой не продава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ironstone

Вентилацията на 3 и 4 си е доста шумна, да. И аз имам същия проблем с гумените уплътнения за стъклата, а и нямам една лайсна на предно дясно стъкло... За часовника явно наистина имаш проблемче, моя си свети.

 

Между другото някой да е забелязал да му изстива много бързо колата? :D Или само на мойта и се замъгляват толкова стъклата и само мен ме вали сняг :thumbs1::D Може би трябва да ги измия отвътре със спирт както беше предложено в една тема, или просто имам кофти изолация в купето (без лайсна и задното стъкло гумата е излязла в единия ъгъл, не мога да я натисна да я залепя) ? Ламерски въпрос ама уча се още :thumbs1:

 

Съжалявам за offtopic-а

Редактирано от Ironstone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOSTONIAN

даа,това за вентилатора и бутоните на стъклата разбрах,че е нормално,но за гумените уплътнения на стъклата не виждам оправия.Бях питал в Бултрако за такива и ми казаха че евентуално някаква щипка е паднала,а иначе ново упл.струва 50 лв.бройката.Ако някой друг има сходни проблеми,нека да сподели.Благодаря на колегите. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest boko

даа,това за вентилатора и бутоните на стъклата разбрах,че е нормално,но за гумените уплътнения на стъклата не виждам оправия.Бях питал в Бултрако за такива и ми казаха че евентуално някаква щипка е паднала,а иначе ново упл.струва 50 лв.бройката.Ако някой друг има сходни проблеми,нека да сподели.Благодаря на колегите. ;)

незнам точно за кои уплътнения говориш, но ще споделя моиа опит.Случи се веднаж да ми разбиат колата (надали некои ще се учуди) в резултат на което предното шофиорско ел.стакло започна да не работи читаво. Та ето кво установих.1. Механизама на повдигача има един алуминиев нит със сложна форма които като се поразклаби /или счупи като в моя случаи/ и стъклото започва да не се движи точно в каналите и застъпва уплатнението което е от вертикалната страна. Също невлиза добре в уплатнението което отгоре - неуплътнява добре и моторчето започва да щтрака и превърта /и изхабява зъбците :angry:/2. Гумените уплътнения са няденати на нещо като метални канали и на никои места се биаха извадили. Между другото тва от вън по никакъв начин не си личиЕто кво направих:1. Бих два чука на нита та го притегнах - стана здрав кат яице.2. наместих уплатнениатаРзултат :Ненам вече никви ядове - работи перфектно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kama4o

на мен също не свети часовника! и незнам как се сваля.а преднот стъкло не се затваря много плътно,уплътнението е много кораво нещо! Иначе и моя вентилатор е шумен, но е поносимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest honda bassmbass

за уплътненията ти препоръчвам течен парафин-продават го по аптеките около 1лв.ако не погледни механизма на задвижване на 5г се регулира не знам на 6г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kama4o

а бутона за авариините трябжа ли да свети като са пуснати фарожете,като този за реотаните на задното стъкло?защото моя не свети както и часовника?да не би да се свързват към касетофона?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Темата стана много забавна!Бутоните на ел.стъклата светват за 2 4аса в произволен цвят.4 светодиода стигат при подходящо вграждане да осветяват и дръжката за отваряне на вратата от вътре.Не знаех че ще има интерес преди 2 години и не съм снимал докато монтирах осветлението.За вентилатора на парното.Като се обере шумата под лайсната пред стъклото се монтира един комарник-финна мрежа дето я слагаме на прозорците в домовете си за комари.Целта е да не влизат боклуци по-големи от 1 мм в смукалото на вентилатора.Самия мотор на вентилатора се сваля елементарно с 3 видийки,почиства се смазва се с течна грес или ВД40 и и става тих за около месец -2 докато се напълни пак с пепел.Така или иначе трябва да се обслужва 4есто за да не го чуваме...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOSTONIAN

Това с комарника е много интересно.Ще го изпробвам.За бутона на аварийките не съм забелязвал,но и това ще видим как свети. :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

За разни механики тип вентилатора на парното е много добре да се смазват с графитна смазка . Тя не губи качествата си и държи доста повече от 1 месец :dry: Изпробвано на предната ми колица точно в/у вентилатора :guns: . 2 пъти опитвах с разни течни смазки ... спира за известно време .... с графитната така и не я чух повече :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kicko

за kama4o : ето една снимка правена с мобилен телефон (затва е толкова зле) - бутона на аварийните и другия за реотаните светят, дали са свързани към касетофона - не знам, но ме съмнява

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOSTONIAN

za kamacho-при мен бутонът за аварийните,както и часовникът също не светят,но нямам касетофон.Това ме кара да мисля,че са вързани за него! :rolleyes::thumbs2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gitobg

сега ако някои постне и такава снимка, с работещи всички лампички самоче да е от 5генерация сивик,че да мога да напражя една сверка :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kama4o

Аз смених крушката на часовника и сега свети хубаво. Сваля се най-лесно през процепа на касетофона и с леко завъртане!А бутона на аварийните не ми свети изобщо! Сега ще го имисля него.Интересува ме как може да светнат бутоните на ел. стъклата! Ако не е трудно може да се опита:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...