Jump to content
Guest Iceman

D15b2 евентуален проблем с Tps

Recommended Posts

Guest Iceman

Евентуален проблем с TPS, не работило коректно на ниски и средни обороти. Това ми казаха - та който се е кахърил с подобен проблем да свирка. Та този сензор може ли да се вземе като нова част отделно или трябва да се купи цяла нова дуал-инжекция. Втора ръка имам в предвид, та ако го няма отделно да я взимам и да се надявам нейното ТПС да е наред ... Иначе симптомите в поведението на колата са - глъхнене и нещо като давене при подаване на повече газ при под 2500 оборота. Ако подаването на газ е леко - тогава си набира леко и спокойно, барнеш повече газта и започва да се мъчи и ускорението видимо пада. Като загрее напълно ефекта отслабва, а при напълно студена кола, когато смукача е "опънат" пак няма такова чудене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Ами, аз го преболедувах това :thumbs1: Минах през доста щурутии, дюзи, тпс, даже цал комплект моно инж. купувах :D Проблема се реши с пълна инжекциика :D Ефекта е забележителен! Пожелавам на всеки фен с Д15Бзле да го почувства :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Евентуален проблем с TPS, не работило коректно на ниски и средни обороти. Това ми казаха - та който се е кахърил с подобен проблем да свирка. Та този сензор може ли да се вземе като нова част отделно или трябва да се купи цяла нова дуал-инжекция. Втора ръка имам в предвид, та ако го няма отделно да я взимам и да се надявам нейното ТПС да е наред ... Иначе симптомите в поведението на колата са - глъхнене и нещо като давене при подаване на повече газ при под 2500 оборота. Ако подаването на газ е леко - тогава си набира леко и спокойно, барнеш повече газта и започва да се мъчи и ускорението видимо пада. Като загрее напълно ефекта отслабва, а при напълно студена кола, когато смукача е "опънат" пак няма такова чудене.

Отделно може да се намери ,но няма смисъл щото настройката му е прецизна.Болтовете с които е закрепен обикновенно са с скъсани глави.Най добре тия дето са правили суап да ти предложат цялата глава за добри пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Отделно може да се намери ,но няма смисъл щото настройката му е прецизна.Болтовете с които е закрепен обикновенно са с скъсани глави.Най добре тия дето са правили суап да ти предложат цялата глава за добри пари.

Ами за настройката незнам, печен е майстора. А и отделно за болтовете каза, че не било чак такъв проблем - можел да ги развие ... знам ли. Според теб цяла инж е по-сигурния вариант?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Отделно може да се намери ,но няма смисъл щото настройката му е прецизна.Болтовете с които е закрепен обикновенно са с скъсани глави.Най добре тия дето са правили суап да ти предложат цялата глава за добри пари.

Ами за настройката незнам, печен е майстора. А и отделно за болтовете каза, че не било чак такъв проблем - можел да ги развие ... знам ли. Според теб цяла инж е по-сигурния вариант?!
Оне по-сигурен ..няма проблем с настройването,ама важно е по-евтин и да си сигурен 4е преди е работил ТПС-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest UniCorn

....Проблема се реши с пълна инжекциика :D Ефекта е забележителен! Пожелавам на всеки фен с Д15Бзле да го почувства :thumbs1:

Към кого мога да се обърна за подобно удоволствие, тъй като сам нямам знанията и уменията да се справя :thumbs1:Иначе по темата ... и при мен се наблюдава "хълцане" на двигателя при по-рязко подаване на газ, до 2000-2500 оборота (особено като е студена), но като видях, че е често срещано явление съм се примирил, но може би при теб е по-сериозно. Редактирано от UniCorn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

към мен евентуално :thumbs1:значи тая работа със скапания ТПС не я приемайте за "чиста монета". Има доста хора тук, които за признали моно-инжекциона за горд наследник на карбуратора от гледна точка на черната магия.Наистина ТПС се скапва, случва се, но обикновено не е там проблема. ТПС-а се продава САМО в комплект с дроселова клапа, не и отделно и е труден за намиране на старо.можеш да направиш следните неща:1 промивка на инжекторите2 мала дупчица в ТПЦ-а ( мноооооого внимателно) и контактен спрейако има разлика и тя е дълготрайна - си готов.За съжаление, единствения сигурен начин наистина е слагането на пълен инжекцион, но това е доста по-скъп начин и само показва че все още не сме му хванали спатиите на моно-инжекцион-а :thumbs1:и все пак ако можеш да намериш читав ТПС и да го смениш, ще ми е много интересно дали се е оправила работата. При този инжекцион има инжектор преди ТПС-а и вече съм виждал кола с ТПЦ пълен с бензин, така че не се учудвай ако и при теб това е прецакало работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Ами Емо, да докладваме. От колегата Дидо си поръчах моното, което предлагаше, каза че било читаво докато го карали. Сменихме я и сега съм като чисто нов. ТПС-то работи коректно на това моно и съответно колата се кара адекватно. Така че е излекувана! :tooth::weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...