Kudruv 5 #1 Публикувано 31 Май, 2013 (Редактирано) Здравейте! Изпадна ми всмуателен колектор от d16z6 за мойта бавна икономика. Доста изчетох първо тук във форума,но не намерих отговор на следното: Какво ми трябва точно? Гол колектор и да му нанижа моята карантия(инжектори,дросел...) или целия за пълен суап? Знам че мойте инжектори са 190,а на другия 240 и че единия колектор става на другия двигател. Това открих от нужната ми информация. По-точния въпрос е: Оборудван с какво ми е нужен колектора и какво да сложа от моя? Мерси! П.П. Изпускателен ще сложа от d16y3 или от d16z6,защото моя е спукан. Редактирано 31 Май, 2013 от Kudruv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SandokanD14 1 #2 Отговорено 31 Май, 2013 (Редактирано) Трябва ти самият колектор със TA сензора, както и релсата за инжекторите. А твоят колектор с IACV (Idle air control valve) ли е ? Ако да, то според мен можеш смениш и дросела, и фактически от старата система да ти останат само инжекторите. Редактирано 31 Май, 2013 от whili225 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #3 Отговорено 31 Май, 2013 така пич аз направих същата интервенциа моята е z1 но то е същото взимаш целия колектор с всичко и слагаш малките дюзи (сиреч твойте) защито ако оставиш големите компа знае,че работи с 190cc а реално те са 240cc и идва много ама много богата и почва да детонира и да се дави в гориво и лошо като сложиш 190cc всичко ще е ОК може да си откачиш и сондата за са обогатиш смесите по този начин и ако то детонира дай делкото на 9-10градуса предварени щот гърми и прекъсва иначе но най-добре е да сложиш всичко от z6цата и да ремапнеш компа да му кажеш,че вече бачка с 240cc.и да му бутнеш горивото в високите тва.е което лично от опит ти го казвам и има разлика да знаеш като караш не се.усеща но про гонка с една.и съща кола ефекта преди и след е уал ако си намериш и ск.кутия от z6 няма да ти се повярва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
treibala 11 #4 Отговорено 31 Май, 2013 Имай в предвид че рънарите на Д16З6 смукателя са дооста по-широки от портовете на икономика, а това не е много добре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #5 Отговорено 1 Юни, 2013 м не няма кой знае къв проблем поръчай и двата модела гърнитури да видиш коя пасва по-добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kudruv 5 #6 Отговорено 1 Юни, 2013 (Редактирано) Мерси пичове за добрите отговори!Само едно пояснение може ли? Под всичко имаш предвид окомплектован смукател нали?А моя комп мисля е P1G може ли да се ремапне?Тази вечер за пореден път установих че скоростите я задръстват здраво всъщност.Като "пипне" 4000 и заработи в-тека става една малка мечта(нищо че само 90кс),но като понамали човек малко на 2ра (3000) и ......мъка,а за първа е рано дори с междинна газ...нещо 2ра ми идва дълга...ако може само нея да сменя ще е супер! За градско каране говоря.П.П. Ако изскочи още някоя подробност пак ще питам ако не възразявате! Редактирано 1 Юни, 2013 от Kudruv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #7 Отговорено 2 Юни, 2013 Пиши на колегата GeFi's Garage за ремапването. Аз му пратих точно p1g компютър и той каза, че е успял да го настрои. Най-вероятно и твоя ще може Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове