dzynko 5 #1 Публикувано 20 Май, 2013 Здравейте колеги, имам следния проблем и искам да попитам ако някой се е сблъсквал с такъв да сподели как го е решил. От скоро карам Хонда ЦР-В 2,2 дизел и като е студена пали много лесно, но като поработи примерно около 30мин и повече и позагрее на работна температура и я загася, след това ми се е случвало да въртя около 5 минути и да не иска да запали..... и това го прави само като е топла.....Водих я на диагностика в Бултрако и там ми казаха, че е датчика на горивния рейл, който казва кога и колко гориво да пусне към дюзите. Проблема, че не мога да си поръчам при тях само датчика, а трябва да поръчам и рейла, като цялото удоволствие ще ми струва 2200лв..... ужас.... и ме посъветваха ако искам да си търся втора употреба, ама то и там не е сигурно дали няма да е същата работа.Аз се порових из нета и намерих само датчик, разбира се не е на Бош, като оригиналния, някакъв заместител е и струва около 340лв. Но ме притеснява случая, че евентуално може проблема с паленето да не е от този датчик...Та ако някой има или е имал същия проблем да каже как го е решил, или ако някой има случайно такъв работещ датчик, да го сложа на мойта Хонда да видя дали проблема ще е от него или е нещо друго...Благодаря предварително!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 20 Май, 2013 Проблема ти най-вероятно не е в датчика на рейла.Трудно пали при загрял двигател или от аварийния клапан на излишното гориво(който е на рейла) или от дюза(дюзи).Според мен потърси друг сервиз,Омбре или сервиз който се занимава с дизели примерно.п.п:Ако се окаже от клапана на рейла,в Бултрако също не се продава отделно.Опрешли до него ще ти дам номера му по BOSCH Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове