Jump to content
Guest surr3a1

Проблем над 160км

Recommended Posts

Guest surr3a1

Здрасти.Вчера си ходих към Враца и тествах как се движим с новите спортни колектори+Denso Iridium+Нов съединител.Еми побърках се. От 140 нагоре си ускорява се едно преди от 120 до 140. 170 си ги направих ей така на майтап а преди ми беше зор, че и още иска.Обаче като подминах 165 и ми светна Engine Check. Спрях, изключих двигателя включих го после и сичко наред. Не вдигах повече толкова.На връщане пак същата история на 165 ми светна отново. Ако карам на 150-160 няма проблем.Та идеята ми е... това от Ламбдата ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

ами виж коя грешка ти избива :D и ще се разбере

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
:D ламбдата е :D при мене с Логото същата работа , сички жици ги менкам няма разлика и май й изгорях пак подгряването , се тая 60 лв не съм се набутал , но явно с универсалните ламбди и ръчкане на колата не става или не поемат сигнала и компютъра веднага светва. Все пак провери де ;) но не виждам какво друго може да е , ако нямаш катализатор може и така да си караш , ако не ти пука разхода ;) но ако имаш ще се запуши много бързо , на мене ми вдигна разхода , но още е в нормата :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

ми ще видя тъпата грешка.иначе аз не съм карал с светналата лампа.. а иначе май градско излиза повече разход... 11.4. но при дрга ситуация не е светвала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

ми ще видя тъпата грешка.иначе аз не съм карал с светналата лампа.. а иначе май градско излиза повече разход... 11.4. но при дрга ситуация не е светвала.

11 за ВТЕК е много... аз със седан Д15Б2 права около и под 9, с ВТЕК трябва да си поне литър надолу... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Хмм бате малко бъркаш нещата :D ВТЕК е пове4е при сички положения. Само дето преди сякаш беше 10л/100км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Ако е грешка за лабдата не е задължително да е дефектирала.Възможно е бедна смес от недостиг на гориво....налягане помпа,филтър...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Хмм бате малко бъркаш нещата :D ВТЕК е пове4е при сички положения. Само дето преди сякаш беше 10л/100км

къде бъркам? нали уж Втек-а идеята му е че при ниски обороти "работи" само 1 смукателен клапан - съответно икономисва гориво при "градски" условия, а втория клапан сработва над някакви обороти и дава по-добра динамика... + че е пълна инжекция, а моя Д15Б2 се води моноинжекция с по 2 смукателни/изпускателни клапани... как моното ще е по-икономично ?!примерно ей там http://www2.zr.ru/compare/ дават 6.7 за втек-е и 8.8 за д15б2 (и аз горе долу тобкова си засичам като разход)PS: ооопс, много съм прост :D, мисълта че не си с 1.5 двигател не ми беше хрумнала :D, както и да е, на същия сайт за сивик с Д16З7 даватРасход топлива при: скорости 90 км/ч 5,9 (л/100 км)скорости 120 км/ч 7,5 (л/100 км)Городской цикл 8,9 така че 10-11 е възможно, сигурно педала на газта ти е мек? ;) Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

абе явно ще се ходи на диагностика тези дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...